Προς κατάθεση προσφυγής για το αγγελιόσημο
Συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις μεταξύ μεγάλων εταιρειών για την κατάθεση προσφυγής εναντίον του καθεστώτος του αγγελιόσημου. Οι διαβουλεύσεις γίνονται σε ανώτατο επίπεδο και προς το παρόν οι παίκτες δεν εμφανίζουν όλα τα χαρτιά τους.
Στρατηγικός στόχος δεν είναι η πλήρης κατάργηση του αγγελιόσημου, αλλά ο περιορισμός του κατά 50%. Το αντάλλαγμα για αυτήν τη ριζική ανατροπή των εργασιακών και ασφαλιστικών σχέσεων στα ΜΜΕ θα είναι η διοχέτευση ενός μέρους της δαπάνης, το μισό από αυτό που υπολογίζεται πως θα «σωθεί», στα Μέσα, με το επιχείρημα πως έτσι θα συντηρηθεί η αγορά. Υπενθυμίζεται πως ιδίως η τηλεοπτική αγορά έχει ευνοηθεί πολλαπλώς για τις σχέσεις με τη διαφήμιση, καθώς με αποφάσεις των κυβερνήσεων Σημίτη και Καραμανλή καταργήθηκε σταδιακά ο ειδικός φόρος τηλεόρασης που ανερχόταν σε 30%. Τα χρήματα αυτά που μόνο για πέρυσι έφεραν επιπλέον έσοδα κατά περίπου 70-80 εκατ. ευρώ, δεν είναι βέβαιο πως επενδύονται φέτος εκ νέου στα ΜΜΕ, αντιθέτως ως λύση προκρίνονται οι απολύσεις.