Οι «νεοκατακτητές» που αποφασίζουν και διατάσσουν τους ιθαγενείς

Κύριε Διευθυντά,
Ιδιόρρυθμο και προκλητικό των σερραίων αγροτών το ταμπεραμέντο!
Στην περίοδο των μπλόκων, οι αγρότες μάς καθήλωσαν ακινητοποιώντας πολίτες, οχήματα ΙΧ, λεωφορεία, φορτηγά τα οποία μετέφεραν και ευπαθή προϊόντα: γαλακτοκομικά, κρέατα, οπωρικά, λαχανικά και φάρμακα. Όμως για την περίπτωση του μεθοριακού σταθμού Προμαχώνος (το τελωνείο έκλεισε με την ένταξη της Βουλγαρίας στην ΕΕ την 1/1/07) παρατηρήθηκαν τα εξής απαράδεκτα φαινόμενα: Μικροπωλητές πουλούσαν φιαλίδια νερού των 500 γρ. αντί 2 ευρώ! Αισχροκέρδεια ολκής! Από τη βουλγαρική πλευρά τη σίτιση των οδηγών των φορτηγών TIR ανέλαβε ο βουλγαρικός Ερυθρός Σταυρός! Για μας πέρα βρέχει. Σ’ αυτό το σημείο έφτασε η ελληνική «λεβεντιά», «ο θάνατός σου η ζωή μου»! Παρατηρήθηκε δε και έλλειψη χημικών τουαλετών ή βεσπασιανών για τη σωματική ανάγκη οδηγών και επιβατών, αφού πολλοί για να περάσουν τα σύνορα χρειάστηκε να επιδείξουν ιώβειο υπομονή 2 και 3 ημερών!
Και όταν στις 30/1/09 ήλθε το πλήρωμα του χρόνου για την απόσυρση των αγροτών από τους κόμβους και την ελεύθερη διακίνηση των πολιτών, οι σερραίοι αγρότες, όπως και εκείνοι της Νίκαιας και της Κρήτης, όρθωσαν ανάστημα και είπαν: «Ο Προμαχώνας θα μείνει κλειστός μέχρι νεωτέρας! Όποιος θέλει να κινηθεί για την Ελλάδα από τη Βουλγαρία ή και αντιστρόφως, του επιτρέπουμε να περάσει από τον μεθοριακό σταθμό Εξοχής!»
Μεγαλόκαρδοι οι Σερραίοι! Για να γυρίσει κανείς από τον Προμαχώνα στη Σόφια χρειάζεται να διανύσει 180 χλμ. και από εκεί μέχρι Σμόλιαν 250 χλμ. και για τα σύνορα άλλα 125 χλμ.!
Ή από Προμαχώνα – Σέρρες – Δράμα – σύνορα 250 χλμ. και άλλα 250 χλμ. για τη Σόφια, μια απόσταση 500 χλμ. περίπου, δηλαδή διπλάσια της κανονικής και συνηθισμένης διαδρομής. Ο δρόμος από τον μεθοριακό σταθμό Εξοχής προς το εσωτερικό της Βουλγαρίας είναι της ίδιας «τεχνοτροπίας» όπως ο ιδικός μας Καλαμπάκα – Κατάρα – Μέτσοβο – Γιάννενα προτού κατασκευαστούν τα κομμάτια της Εγνατίας από Μέτσοβο για τα Γιάννενα. Είδατε μεγαλοσύνη από μέρος των σερραίων αγροτών και ζητούν και την κατανόηση των ελλήνων πολιτών; Σε πολλά σημεία ο δρόμος αυτός δεν επιτρέπει τη διέλευση δύο λεωφορείων ή φορτηγών αντιθέτως κινουμένων.
Ποιοι είναι τέλος πάντων αυτοί οι «νεοκατακτητές» που αποφασίζουν και διατάσσουν υποβάλλοντας τους ιθαγενείς αυτού του τόπου αλλά και τους επήλυδες σ’ αυτές τις ταλαιπωρίες;
Ιωάννης Γ. Κιτσολάμπρος
Συνταξιούχος εκπαιδευτικός
Βράτσα Βουλγαρίας


Σχολιάστε εδώ