Νέος γύρος αμφισβήτησης του αγγελιοσήμου!

Σύννεφα εκ νέου για τον πόρο του αγγελιοσήμου. Σύμφωνα με πληροφορίες, ενεργοποιήθηκαν οι συζητήσεις για προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με αντικείμενο την ύπαρξη αλλά και το ύψος του αγγελιοσήμου. Σ’ αυτήν τη διαβούλευση φαίνεται πως συμμετέχουν μεγάλες πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρείες και διαφημιζόμενοι, αλλά και ΜΜΕ. Στόχος είναι αρχικά η ύπαρξη του αγγελιοσήμου ως θεσμού που καλύπτει την ασφάλιση των εργαζομένων.
Όμως μια τέτοια προοπτική θα σήμαινε επί της ουσίας κατάρρευση μεγάλων εκδοτικών συγκροτημάτων, καθώς θα έπρεπε να καταβάλουν οι ίδιοι οι εργοδότες τις εισφορές για την ασφάλιση των εργαζομένων τους, όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους. Γι’ αυτό και προωθείται η λύση της μείωσης του αγγελιοσήμου στο 10% από 20% που είναι σήμερα ανά διαφήμιση, με αντάλλαγμα την αύξηση των διαφημίσεων! Προς το παρόν βέβαια δεν έχουν ληφθεί οι τελικές αποφάσεις για το πώς θα τεθεί το θέμα, καθώς υπάρχει ο φόβος της αντίδρασης των δημοσιογράφων από τη μια, ενώ από την άλλη η κυβέρνηση, που σήμερα μέσω του προϋπολογισμού δεν εισφέρει στο Ενιαίο Ταμείο, αντιθέτως κόβει, θα κληθεί να καλύψει το κενό που θα δημιουργηθεί.
Την ίδια ώρα η ΕΙΙΡΑ, σύμφωνα με όσα συζητήθηκαν στην ετήσια γενική συνέλευση της περασμένης Πέμπτης, είναι έτοιμη να θέσει θέμα για τη διαχείριση του αγγελιοσήμου, θεωρώντας πως το 8% από τη συνολική πίτα του πόρου διατίθεται σε φορείς που δεν έχουν άμεση εμπλοκή με τα ΜΜΕ.


Σχολιάστε εδώ