Η ναυαρχίδα της MSC στον Πειραιά

Ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, υπερσύγχρονο, νέας τεχνολογίας και μεγάλων δυνατοτήτων, το «MSC Daniela», κατέπλευσε προχθές στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά. Το πλοίο το υποδέχθηκαν ο γενικός γραμματέας Λιμένος Γ. Βλάχος, ο αρμόδιος για τη ναυτιλία βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Διαμαντίδης, ο πρόεδρος του ΟΛΠ Διονύσης Μπεχράκης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Νίκος Αναστασόπουλος, ο δήμαρχος Πειραιά Π. Φασούλας και πολλοί άλλοι παράγοντες του ναυτιλιακού κόσμου και του κόσμου των μεταφορών.

Ευτυχείς οικοδεσπότες η πρόεδρος της MSC Greece Χριστίνα Θεοδωρίκα, σύζυγος του αείμνηστου οραματιστή των εξελίξεων στον χώρο των μεταφορών και πρωτοπόρου της ιδέας της ανάπτυξης του Πειραιά ως σημείου μεταφόρτωσης, Δημήτρη Θεοδωρίκα, και ο εκπρόσωπος της MSC Geneva Eddy Sigrist.

Καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους της, η πρόεδρος της MSC Greece Χριστίνα Θεοδωρίκα τόνισε μεταξύ άλλων:

«Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στη σημερινή εκδήλωση, με αφορμή την άφιξη του MSC Daniela, του νέου απόκτηματος του στόλου της MSC μήκους 370 μέτρων και χωρητικότητας 14.000 teu, του μεγαλύτερου μέχρι σήμερα πλοίου που έχει προσεγγίσει σε ελληνικό λιμάνι, και να ευχαριστήσω όλους εσάς τους πολύτιμους συνεργάτες για την εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλετε όλα αυτά τα χρόνια την MSC, αναγνωρίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τη συμβολή της και τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στον τομέα της ναυτιλίας. Από την πρώτη μέρα της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, πριν από 15 περίπου χρόνια, η MSC έβαλε στόχο την ποιοτική εξυπηρέτησή της. Ο στόχος αυτός πέτυχε, με αποτέλεσμα να αναπτυχθεί μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τις ελληνικές εισαγωγικές, εξαγωγικές και διαμεταφορικές επιχειρήσεις, αλλά και με τις αρχές και τους εργαζομένους των λιμανιών του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου και του Βόλου, όπου προσεγγίζουν τακτικά τα πλοία μας. Μέσα σε ένα αρνητικό οικονομικό περιβάλλον, σε μια εποχή που η ύφεση έχει χτυπήσει την πόρτα της οικονομίας, η MSC, ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις του σύγχρονου ναυτιλιακού περιβάλλοντος αλλά και στις προσδοκίες των πελατών της, παρά τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα ελληνικά λιμάνια, αποφάσισε, και γι’ αυτό θέλω προσωπικά να ευχαριστήσω τον κύριο Gianluigi Aponte, να συμπεριλάβει το λιμάνι του Πειραιά στο πρόγραμμα του Jade Service που ενώνει βασικά λιμάνια της Άπω Ανατολής με τη Μεσόγειο και στο οποίο δρομολογούνται σταδιακά, με βάση το πρόγραμμα ανανέωσης της MSC, τα πρώτα mega container ships. Η πραγματοποίηση βέβαια αυτού του προγράμματος είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του λιμανιού του Πειραιά που θα σηματοδοτήσει η λήξη των απεργιακών κινητοποιήσεων. Κυρίαρχος στόχος μας μέσα στον νέο χρόνο είναι η προσήλωσή μας στην υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση της πελατείας μας, η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και ταυτόχρονα η διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς μας».

Στην ομιλία του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Ν. Αναστασόπουλος, μεταξύ άλλων, τόνισε:

«Η άφιξη του MSC Daniela στον Πειραιά ανοίγει νέα σελίδα στη μακροχρόνια και αμοιβαία επωφελή συνεργασία του ΟΛΠ με την MSC. Μια συνεργασία που ανέδειξε τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ σε μείζονα κόμβο διαμετακομιστικού εμπορίου της ΝΑ Μεσογείου. Θα ήταν παράλειψη να μην υπογραμμισθεί ότι την εξέλιξη αυτή του ΣΕΜΠΟ πρώτος οραματίσθηκε και εργάσθηκε με ενθουσιασμό για να υλοποιηθεί ο αείμνηστος ιδρυτής της MSC Ελλάς Δημήτρης Θεοδωρίκας, ο οποίος προέβλεψε τη δυναμική ανάπτυξη του άγνωστου μέχρι τότε (1996-97) μεταφορτωτικού έργου στον Πειραιά. Δεν θα ήταν μάλιστα υπερβολή αν έλεγα ότι οι δύο εταιρείες, ΟΛΠ και MSC, συνέβαλαν μέσω της συνεργασίας τους την αμοιβαία ανάπτυξή τους καθ’ όλη αυτήν την περίοδο. Άλλωστε είναι γνωστό ότι και ο ΟΛΠ και η MSC ενίσχυσαν αποφασιστικά την παρουσία τους στην ανταγωνιστική αγορά της μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων της Μεσογείου με τις συμβάσεις που υπέγραψαν. Έκτοτε η εν λόγω συνεργασία υπήρξε επωφελής τόσο για τις δύο εταιρείες όσο και για την εξυπηρέτηση του εξωτερικού εμπορίου της χώρας».

Επικίνδυνη… συνωνυμία

Καμία σχέση δεν έχει η Mediterranean Shipping Company (MSC), που είναι εταιρεία διαχείρισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με τη Military Sealift Company (MSC) του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού, εκτός από τα ίδια… αρχικά γράμματα που πιθανόν να δημιουργούν σύγχυση.

Τη διευκρίνιση αυτή κάνει η Mediterranean Shipping Company, μετά την αναφορά σε κάποια μπλογκ ότι είναι η εταιρεία που μετέφερε πολεμικά υλικά στους Ισραηλινούς από το λιμάνι του Αστακού.


Σχολιάστε εδώ