ΤΟ «ΠΑΡΟΝ» ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Ακούει κανείς;

Μέχρι την πόρτα του ΥΠΕΧΩΔΕ, Γιώργου Σουφλιά, έφτασαν τα μέλη της Συντονιστικής Αιγινίου, διαμαρτυρόμενοι για τη δημιουργία σταθμού διοδίων στην περιοχή τους και σε απόσταση 13 χιλιομέτρων από αυτά των Νέων Μαλγάρων. Οι κάτοικοι χαρακτηρίζουν άδικη, παράλογη και πρόχειρα μελετημένη την κατασκευή του νέου σταθμού διοδίων και προειδοποιούν ότι η ανάπτυξη και ο τουρισμός της Πιερίας θα οδηγηθεί σε ύφεση εξαιτίας των διπλών και τριπλών, στην περίπτωση της Λεπτοκαρυάς, διοδίων. Ε, και;

«Είμαι πετυχημένος…»

Πρώτα αποχώρησε από τη θέση του προέδρου του ΔΣ Πετριτσίου και μετά τα… έψαλε στον δήμαρχο, Βαγγέλη Παπάζογλου. Το εορταστικό πνεύμα των ημερών δεν επηρέασε τον κ. Κατίρτογλου, ο οποίος τα «έριξε» δημοσίως: «Σας δήλωσα την επιθυμία μου να συνεχίσω στη θέση αυτή, γιατί θεωρώ πως ήμουν αποτελεσματικός τα δύο αυτά χρόνια. Σε μια επιχείρηση ένα πετυχημένο στέλεχος δεν το αλλάζεις».

Πόσα δεν διαχειρίστηκαν σωστά;

Αξέχαστος θέλει να μείνει στις Σέρρες ο Δημήτρης Αβραμόπουλους και προχώρησε στην πλήρη εκκαθάριση της κατάστασης που είχε δημιουργηθεί στο Νοσοκομείο Σερρών, αποπέμποντας πρώτα τον αναπληρωτή διοικητή Γ. Κυριακίδη και στη συνέχεια τον επί πέντε χρόνια διοικητή, πρώην πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Σερρών, Αντώνη Τσίτρο, πριν από τη λήξη της θητείας του και μάλιστα «αζημίως για το Δημόσιο». Με ανακοίνωσή του το υπουργείο αφήνει σαφείς αιχμές για τα οικονομικά του ιδρύματος. «Οι αλλαγές στο Νοσοκομείο Σερρών αποφασίστηκαν με γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου, αλλά και της χρηστής διοίκησης στη διαχείριση εισπράξεων και πόρων του νοσοκομείου με βάση τους νόμους και τους κανόνες».

Τα έπαιξε στο ΧΑΑ;

«Μαύρη τρύπα» σε υποκατάστημα γνωστής τράπεζας στην πόλη των Σερρών έφερε τα πάνω κάτω. Σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε διαπιστώθηκε το έλλειμμα αλλά και η… απουσία του διευθυντή. Από την πλευρά τους, οι αρμόδιοι καθησυχάζουν τους πολίτες ότι δεν κινδυνεύουν οι καταθέσεις τους.

Δωρεάν μετακινήσεις

Τζάμπα δρομολόγια ξεκίνησαν στην Καβάλα, την Ξάνθη και τη Δράμα. Στην Καβάλα, το μέτρο εφαρμόζεται από τις 5.30 έως τις 7.45 το πρωί, ενώ στη Δράμα έως τις 8.30. Αυτά είναι μέτρα υπέρ των εργαζομένων.

Για περάστε…

Κτηνοτρόφοι χύνουν γάλα, αγρότες πετάνε πορτοκάλια, καπνοπαραγωγοί καίνε τα καπνά τους και πριν από λίγες ήμερες κάτοικοι του Αχινού, αντί να κλείσουν δρόμους, μοίρασαν σε περαστικούς δημητριακά και αλεύρι. Όλα αυτά έξω από το κτίριο της Νομαρχίας Σερρών όπου οι περισσότεροι από τους διερχόμενους διαπίστωσαν ότι τα προϊόντα τους μπορεί να παραμένουν αδιάθετα σε αποθήκες, αλλά είναι εξαιρετικής ποιότητας.

Κατέβασαν ρολά

Έκλεισαν ρολά τα καταστήματα του ΟΤΕ στα Σέρβια και τη Σιάτιστα μετά την τελεσίδικη απόφαση της διοίκησης του Οργανισμού να μη λειτουργήσουν με τη νέα χρονιά. Η διοίκηση του ΟΤΕ δικαιολογήθηκε, υποστηρίζοντας ότι κάνει πράξη την απόφαση που πάρθηκε για τα καταστήματα με μηδενική δραστηριότητα και στέλνει 25.000 άτομα της ευρύτερης περιοχής που εξυπηρετούνταν από τα δύο συγκεκριμένα μαγαζιά να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους σε τοπικά καταστήματα μεγάλης ιδιωτικής αλυσίδας. Ο δήμαρχος Σερβίων, κ. Κοκολιός, χαρακτήρισε «σημαντικό πλήγμα» το κλείσιμο των υποκαταστημάτων του ΟΤΕ, ενώ την αγανάκτησή τους εξέφρασαν και οι δήμαρχοι Βελβεντού και Σιάτιστας. Μάλιστα, γνωστοποίησαν ότι σύντομα θα υπάρξει συνάντηση όλων των δημάρχων της περιοχής προκειμένου να αναλάβουν δράση από κοινού και να συντονίσουν τις επόμενες κινήσεις τους. Οι πρώτοι που αναμένεται να τα… ακούσουν θα είναι οι τοπικοί βουλευτές.

Λέβα και ευρώ

Με γεμάτες τσέπες και πορτοφόλια έκαναν γιορτές οι ξενοδόχοι της Χαλκιδικής. Οι περισσότεροι αποφάσισαν να ανοίξουν τα ξενοδοχεία τους και να υποδεχτούν επισκέπτες κυρίως από τη Βουλγαρία!

Καφέδες στους καταρράκτες

Η τουριστική Έδεσσα ΑΕ θα είναι η πρώτη ανώνυμη εταιρεία στην Ελλάδα που θα ανήκει στον Δήμο αλλά θα έχει ως μετόχους τους εργαζόμενούς της. Η συγκεκριμένη επιχείρηση αποτελεί μετεξέλιξη της Δημοτικής Επιχείρησης Καταρρακτών και στο μετοχικό της σχήμα συμμετέχουν με 2% και οι 27 εργαζόμενοι που δουλεύουν με σύμβαση αορίστου χρόνου. Η εταιρεία θα διαχειρίζεται το κέντρο καταρρακτών και τα δύο αναψυκτήρια, τα οποία λειτουργεί η δημοτική επιχείρηση.

Πάνε κι έρχονται

Από τις αλλαγές των προέδρων στους περισσότερους ΟΤΑ του νομού Ημαθίας σημαδεύτηκαν οι εκλογές για την ανάδειξη των νέων προεδρείων των δημοτικών συμβουλίων του νομού. Αλλαγή είχαμε και στη θέση του προέδρου του νομαρχιακού συμβουλίου Ημαθίας, όπου ο κ. Κοπατσιάρης επέστρεψε και αντικατέστησε τον Γιώργο Μηνά. Όπως ανακοίνωσε ο νομάρχης Κώστας Καραπαναγιωτίδης, όλες οι αλλαγές έγιναν προς το καλύτερο…

Και αγύριστα;

Δανεικά θα πάρει ο Δήμος Καβάλας προκειμένου να προχωρήσει σε απαλλοτριώσεις οικοπέδων για αναπλάσεις και δημιουργία χώρων πρασίνου. Ο δήμαρχος Κ. Σιμιτσής παραδέχτηκε τα χάλια της πόλης του λέγοντας: «Η Καβάλα πολεοδομικά είναι χειρότερα από τις περισσότερες περιφερειακές πόλεις. Διαλέγουμε τον δύσκολο δρόμο της πολιτικής και πολεοδομικής αρετής». Έδωσε, μάλιστα, κάποια στοιχεία για τα οικόπεδα που πρόκειται να απαλλοτριωθούν…

Το νερό ακριβαίνει στη Δράμα κατά 4%

Μέσα στο γενικότερο κλίμα της αρνητικής οικονομικής συγκυρίας, οι πολίτες καλούνται πάλι να πληρώσουν τη νύφη. Πάλι καλά, αφού η αρχική πρόταση της διοίκησης του δήμου μιλούσε για 10%. Τελικά, οι πιέσεις της αντιπολίτευσης είχαν αποτέλεσμα την ανατίμηση των τιμολογίων κατά «μόλις» 4%. Για τον μη εκσυγχρονισμό του δικτύου, που έχει επιπτώσεις στην ποιότητα του νερού, αλλά και στις απώλειες υδάτων, τι λέει ο Δαϊλάκης και οι άλλοι βουλευτές, Τζίμας και Αηδόνης;

Μυτιλήνη – Καβάλα θα κολυμπήσει κανείς;

Παράτυπη αύξηση ναύλων στη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή καταγγέλλουν οι βουλευτές του ΚΚΕ Σταύρος Σκοπελίτης, Σοφία Καλαντίδου, Λίλα Καφαντάρη και Διαμάντω Μανωλάκου: «Επιβάτης που ταξίδεψε από Μυτιλήνη προς Καβάλα πλήρωσε 58 ευρώ για εισιτήριο διακεκριμένης θέσης Β΄ σε πρακτορείο της ναυτιλιακής εταιρείας SAOS. Σύμφωνα με εγκύκλιο (την 3323-1-/01/08/ Φ 509/20-3-08) του υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας, που έχει εκδοθεί από τον περασμένο Μάρτιο, έχουν καθυστερήσει οι ανώτατες επιτρεπόμενες τιμές στα ναύλα σε όλες τις ακτοπλοϊκές γραμμές της χώρας μας. Βάσει της συγκεκριμένης εγκυκλίου, ο επιβάτης θα έπρεπε να έχει πληρώσει 42,7 ευρώ», σημειώνουν. Φυσικά ζητούν εξηγήσεις και ρωτούν τι μέτρα θα ληφθούν. Μέχρι, βέβαια, να απαντήσει ο υπουργός, οι επιβάτες θα πληρώνει κοντά στο 40% φέσι.

Ξηλώνουν ράγες;

Αληθεύει ότι ο ΟΣΕ σχεδιάζει να μειώσει τα δρομολόγιά του για την Κοζάνη και τη Φλώρινα λόγω… μειωμένου ενδιαφέροντος του επιβατικού κοινού; Σύμφωνα με την ίδια φημολογία, ο ΟΣΕ εμφανίζεται να εξετάζει την κατάργηση του σιδηροδρομικού σταθμού στην Πτολεμαΐδα αλλά και στην Κοζάνη!


Σχολιάστε εδώ