«Άλωση» των ΜΜΕ από κολοσσούς και άλλους!

Νέοι επιχειρηματίες, χωρίς καμία προηγούμενη σχέση με τα media, χτυπούν την πόρτα των παραδοσιακών εκδοτών και αποκτούν μερίδιο. Ποιος είναι ο στόχος τους; Γιατί τώρα; Ποιες αλλαγές θα δούμε εντός του 2009;

Οι στόχοι κάθε πλευράς ποικίλλουν. Οι εκδότες, με δεδομένη την κατάσταση των οικονομικών τους, χρειάζονται και οικονομική υποστήριξη, ενώ οι εγχώριοι επενδυτές αποκτούν πολιτική ισχύ και έχουν στόχους που σιγά σιγά αρχίζουν να εμφανίζονται. Για παράδειγμα, ο Β. Ρέστης δείχνει ενδιαφέρον για την απόκτηση της Ολυμπιακής… Διαφορετική είναι η περίπτωση του RTL, που συμπίπτει περισσότερο με τη γερμανική κάθοδο στις επικοινωνίες, καθώς η Deutsche Telekom έχει τον έλεγχο του ΟΤΕ, ενώ τα σαουδαραβικά κεφάλαια που ελέγχουν τη Forthnet έκαναν το πρώτο τους βήμα στα media αποκτώντας τη NetMed NV, με δραστηριότητες σε Ελλάδα και Κύπρο. Δεν πρέπει, τέλος, να μας διαφεύγει αυτό που από το καλοκαίρι εκτιμούμε, την ισχυροποίηση δηλαδή του πόλου του Γιώργου Κουρή, που έχει κατακτήσει τη δεύτερη θέση στη θεαματικότητα των δελτίων ειδήσεων, και διαθέτει έναν ραδιοφωνικό σταθμό με σημαντική παρέμβαση, τον Real, και μια εφημερίδα, τη «Real News», με κυκλοφορία στα 90.000-100.000 φύλλα, όπως επίσης και το γεγονός πως ισχυρός στη μάχη των Μέσων είναι ο Γ. Μπόμπολας, έχοντας τον πρώτο λόγο στο Mega, τον έλεγχο του «Θέματος» και χτίζοντας σιγά σιγά κι ένα αθλητικό συγκρότημα με «Goal News» και «Sentra».


Σχολιάστε εδώ