Χαρίζουν περιοδικά στην Κύπρο!

Μπορεί η οικονομική κρίση να μην επηρέασε ιδιαίτερα την κυπριακή οικονομία ακόμη, ωστόσο το συγκρότημα της εφημερίδας «Φιλελεύθερος» άλλαξε στρατηγική, αφού πρόσφατα άρχισε να δίνει δωρεάν έντυπα τα οποία προηγουμένως πωλούσε με στόχο να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά τους.

Η επιχειρηματική προσπάθεια για τη δημιουργία νέου περιοδικού ειδικά για τη συνδρομητική τηλεόραση δεν πέτυχε, αφού σε χρόνο ρεκόρ, δηλαδή σε λιγότερο από έναν μήνα, φάνηκε ότι η κίνηση αυτή ήταν λανθασμένη.

Αποτέλεσμα ήταν το περιοδικό «TV Gold» να ενσωματωθεί στο υφιστάμενο σαββατιάτικο περιοδικό της εφημερίδας, «TV Mania».

Την ίδια ώρα, μετά από ένα μάλλον δύσκολο λανσάρισμα, ο γνωστός διεθνής τίτλος μηχανοκίνητου αθλητισμού «Top Gear» έφυγε από τα ράφια των περιπτέρων και άρχισε να δίνεται δωρεάν μία φορά τον μήνα μαζί με το περιοδικό της Κυριακής «Down Town». Την πορεία αυτή ακολούθησε και το περιοδικό «Taste», ένα έντυπο το οποίο εν μέρει επιχείρησε να ανταγωνιστεί το πετυχημένο περιοδικό διασκέδασης «Time Out» του συγκροτήματος ΔΙΑΣ, ωστόσο δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει τους στόχους του, με αποτέλεσμα να μπει και αυτό δωρεάν στον «Φιλελεύθερο της Κυριακής».

Δύσκολοι οι καιροί και για τις Ειδικές Εκδόσεις, τον οίκο δηλαδή που εκδίδει τα περιοδικά «Must», «Man», «Τέσσερις Τροχοί», «Beautiful People», «Living» και ο οποίος δεν κατάφερε να λανσάρει επιτυχημένα την εφημερίδα «Καθημερινή» στο νησί, αφού οι πωλήσεις της είναι κάτω από 7.000 φύλλα την εβδομάδα -παρότι συνοδεύεται από πακέτο πολλών προσφορών- και δεν ανταποκρίνονται καθόλου στους πρώτους στόχους.

Οι Ειδικές Εκδόσεις επίσης έβαλαν λουκέτο στο περιοδικό «Woman», ενώ τα περιοδικά «Τέσσερις Τροχοί» και «MAN» αντιμετωπίζουν προβλήματα βιωσιμότητας λόγω του ότι αδυνατούν να πάρουν πακέτα διαφήμισης, ιδιαίτερα τώρα με την οικονομική κρίση, αφού έχουν μειωθεί σημαντικά τα διαφημιστικά κονδύλια των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Εξάλλου το Συγκρότημα ΔΙΑΣ στην αρχή της χρονιάς διέκοψε την κυκλοφορία δύο περιοδικών του («Εxclusive» και «TV Star») τα οποία αντικατέστησε με δύο επιτυχημένα λανσαρίσματα, του «ΟΚ!» σε συνεργασία με την ΙΜΑΚΟ και του «Τηλεθεατή» σε συνεργασία με τις Αττικές Εκδόσεις. Ωστόσο και εκεί υπάρχουν κάποια προβλήματα και συγκεκριμένα στη συνεργασία των περιοδικών «Drive» και «Forma» με την εφημερίδα «Σημερινή», μέσω της εταιρείας Media Trends. Τα περιοδικά αυτά αδυνατούν να τραβήξουν διαφημιστικά πακέτα, με αποτέλεσμα να μη γνωρίζουμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η συνεργασία.


Σχολιάστε εδώ