Στη Βουλγαρία τα ταξί έχουν ταμειακές μηχανές, ενώ εδώ…

Κύριε Διευθυντά,

Μετά το μπαράζ των φοροεισπρακτικών τάσεων και διαθέσεων του μίνιστερ επί των Οικονομικών και της Οικονομίας κ. Αλογοσκούφη, παραμένουν εκτός της αρπαγής αυτής οι ταξιτζήδες, οι οποίοι, όπως και οι πρατηριούχοι καυσίμων, αρνούνται να τοποθετήσουν ταμειακές μηχανές στα ταξί και χρεώνουν κατά το δοκούν.

Στη γειτονική Βουλγαρία όλα τα ταξί έχουν εφοδιαστεί με ταμειακές μηχανές, όπως και τα πρατήρια, και με τη λήξη της διαδρομής ο ταξιτζής χορηγεί από τη μηχανή νόμιμη απόδειξη της αξίας της διαδρομής στον επιβάτη, με την ακρίβεια μέχρι και λεπτού.

Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας δεν μπορούν να βρουν τρόπο τοποθέτησης των ταμειακών μηχανών, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η εξακρίβωση των εισπράξεων και φυσικά η φοροδοτική υποχρέωση των ταξιτζήδων. Από την πλευρά των ταξιτζήδων προβάλλεται η άποψη ότι το επάγγελμά τους δεν είναι προσοδοφόρο και συνεχώς ζητούν αναπροσαρμογή του κομίστρου. Και αν πράγματι έτσι έχουν τα πράγματα, τότε πώς δικαιολογείται η πώληση ½ ταξί στη Θεσσαλονίκη αντί 180.000 ευρώ, όπως και στη Δράμα προ καιρού ½ αντί 160.000 ευρώ; Και γιατί το κράτος εμμένει να διατηρεί εν ισχύι τα παράλογα διατάγματα περί «κλειστών επαγγελμάτων» και ενώ προστατεύει μια τάξη επαγγελματιών, π.χ. 100.000 ατόμων πανελληνίως, έρχεται σε σύγκρουση με το σύνολο του πληθυσμού;

Εδώ στη Βουλγαρία τα επαγγέλματα έχουν απελευθερωθεί, μεταβαίνει ο πολίτης στη νομαρχία, υποβάλλει την αίτησή του και παίρνει την άδεια εφόσον είναι κάτοχος επαγγελματικού διπλώματος και εντάσσεται σε μια εταιρεία ή συστήνει εταιρεία. Έλληνας στη Φιλιππούπολη αγόρασε 11 οχήματα, προσέλαβε 11 οδηγούς και σύστησε εταιρεία. Εδώ αυτό είναι όνειρο θερινής νυκτός!

Ιωάννης Κιτσολάμπρος,
συνταξιούχος εκπαιδευτικός
Βράτσα – Βουλγαρία


Σχολιάστε εδώ