ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Όλες χάνουν φύλλα, με εξαίρεση το «Καρφί», το οποίο χωρίς προσφορές και με λιγότερη τηλεοπτική διαφήμιση κερδίζει 1.102 φύλλα, φτάνοντας τα 26.037.

Συνολικά η αγορά των εβδομαδιαίων πολιτικών, στην οποία μετέχουν ακόμη η «Press Time», η «Εποχή» και το «Πριν», χάνει 39.975 αναγνώστες-καταναλωτές, πουλώντας 162.899 φύλλα.

«Ο κόσμος του Επενδυτή» είναι χωρίς αμφισβήτηση στην κορυφή με 80.807 φύλλα (-16.833), έχοντας το 55% της αγοράς.

Δεύτερο είναι το «Καρφί» και τρίτο το «Ποντίκι» με 13.947 (-1.800) και ακολουθεί η «Παρασκευή + 13» με 9.888 φύλλα (-17.326), αλλά με μια ιδιομορφία: επιλέγοντας να προσφέρει DVD με τη σειρά «Η Μάχη», τον Οκτώβριο σημειώνει αύξηση 72%, φτάνοντας τα 23.930 φύλλα (10.042). Η «Άλφα Ένα» του Γ. Καρατζαφέρη συνεχίζει στα ίδια επίπεδα με 6.270 φύλλα.

Και στις οικονομικές

Αντίστοιχη είναι η πορεία και των εβδομαδιαίων οικονομικών εφημερίδων. Καταγράφονται απώλειες κατά 23% στο 10μηνο (-11.653 φύλλα), οι πωλήσεις τους έπεσαν στα 38.712 φύλλα.

Δύο είναι οι εφημερίδες που έχουν αξιόλογη κυκλοφορία, η «Ισοτιμία», στην πρώτη θέση, με 16.550 φύλλα (-6.539) και η «Αξία» με 13.382 φύλλα (-2.865).


Σχολιάστε εδώ