Ανακαινίσθηκε η γραμμή Άργους – Τρίπολης αλλά δεν λειτουργεί!

Συγκεκριμένα ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στην ερώτησή του τονίζει μεταξύ άλλων:

«Παρά την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων έργων για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο – Τρίπολη και ενώ υπάρχει πλήρης διαθεσιμότητα τρένων, δεν έχει ακόμη ξεκινήσει η λειτουργία της συγκεκριμένης γραμμής. Αυτό, παρά το γεγονός ότι τα περίπου 25 εκατ. ευρώ που επενδύθηκαν ειδικά για το τμήμα που αφορά στον νομό Αργολίδας αποτελούν το μεγαλύτερο αναπτυξιακό κονδύλι που επενδύθηκε σε ένα μόνο δημόσιο έργο στον νομό από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα.

Σύμφωνα με πολλές απαντήσεις που μου έχουν αποσταλεί, τα χαρακτηριστικά της νέας εκσυγχρονισμένης γραμμής σήμερα είναι τα ακόλουθα:

– Ταχύτητα συρμών έως 120 χλμ. την ώρα (σχεδόν διπλάσια από την αντίστοιχη πριν από την ανακαίνιση της γραμμής)

– Χρονοαπόσταση δρομολογίου Άργους – Αθήνας 1,5 ώρα (σχεδόν ο μισός χρόνος από αυτόν πριν από την ανακαίνιση)

– Αγορά 12 σύγχρονων rail bus, ειδικών προαστιακών τρένων μετρικής γραμμής, σχεδιασμός για 10+10 δρομολόγια προς Άργος – Ναύπλιο – Τρίπολη με επιστολή κ.λπ.»

Κατόπιν τούτων τα ερωτήματα που θέτει ο Γ. Μανιάτης είναι:

• Ποιοι πραγματικοί λόγοι έχουν επιβάλει στον ΟΣΕ και το υπουργείο την εγκληματική απόφαση να μη λειτουργεί η γραμμή Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, παρότι ήδη από τον Μάρτιο έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες και επιπλέον όλο το απαραίτητο τροχαίο υλικό παραμένει σε αχρησία σε διάφορα μηχανοστάσια;

• Δεν αποτελεί κραυγαλέο οικονομικό σκάνδαλο το γεγονός ότι είναι γνωστό πως τα συγκεκριμένα δρομολόγια (με δεδομένη την τεράστια προσέλευση επισκεπτών στο Ναύπλιο τα Σαββατοκύριακα) θα αποτελούσαν μια από τις ελάχιστες απολύτως κερδοφόρες γραμμές του ΟΣΕ;

• Δεν αποτελεί προκλητική κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και σκανδαλώδη ενέργεια σε βάρος του ελληνικού σιδηροδρόμου το πρωτοφανές στα χρονικά της χώρας να υπάρχει έτοιμο δημόσιο έργο με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για την πλήρη λειτουργία του, που θα μπορούσε να συνεισφέρει οικονομικά στη χώρα και παρ’ όλα αυτά κανένας να μην ενδιαφέρεται για τη λειτουργία και την αντίστοιχη είσπραξη εσόδων προς όφελος του οργανισμού;

• Μήπως υπάρχουν συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα που, με στόχο, όπως αναφέρει το δημοσίευμα του «Π», να πάρει σειρά για ξεπούλημα ο ΟΣΕ, επωφελούνται από την παραπάνω οικονομικά αδιανόητη και πολιτικά απαράδεκτη καθυστέρηση και κωλυσιεργία του ΟΣΕ και του υπουργείου;


Σχολιάστε εδώ