Με CD, DVD και προσφορές, πάμε καλά

Στο σύνολο του πληθυσμού η αγορά του κυριακάτικου Τύπου κρατάει ακόμη, παρά τον ανταγωνισμό. Βέβαια η διατήρηση των πωλήσεων οφείλεται σε τεχνητή υποστήριξη με DVD και άλλες προσφορές, που δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό σε βάρος άλλων μικρότερων εφημερίδων, αλλά και άλλων επαγγελματικών τάξεων, όπως είναι οι ιδιοκτήτες DVD Club, οι εκδότες βιβλίων κ.ά., αφού οι εφημερίδες είναι σε θέση να διαφημίζουν τα προϊόντα τους στην τηλεόραση με έκπτωση 90%. Από το 2003 έως το 2007 στην αγορά των εφημερίδων προστέθηκαν 269.059 πελάτες, που είναι είτε αναγνώστες είτε συλλέκτες δώρων. Έτσι, από τα 881.148 φύλλα το 2003, επί κυβερνήσεως Σημίτη, το 2007 με κυβέρνηση Καραμανλή οι πωλήσεις ανέβηκαν στα 1.150.207 φύλλα. Η είσοδος του «Θέματος» στην αγορά τον Φεβρουάριο του 2005 έβαλε κι άλλους αναγνώστες-καταναλωτές προσφορών στον κυριακάτικο Τύπο, καθώς από τους 982.947 του 2004, της χρονιάς των Ολυμπιακών Αγώνων, το επόμενο έτος η αγορά έφτασε στους 1.130.089. Η αυξητική τάση συνεχίστηκε και το 2006 με 1.142.482 αναγνώστες, έφτασε τους 1.150.207 το 2007 και, ως φαίνεται, κάπου εκεί θα κυμανθεί και η φετινή αγορά.


Σχολιάστε εδώ