Δύο δισ. ευρώ θα φθάσει η αποζημίωση των εργαζομένων στην Ολυμπιακή!
Αντίθετα υπάρχουν έμπειροι γνώστες της αεροπορικής αγοράς που συμφωνούν ότι με 500 εκατ. ευρώ η ΟΑ θα μπορούσε να λειτουργήσει.
Μέχρι στιγμής πάντως κανένας επενδυτής δεν έχει βρεθεί για να αγοράσει τον κρατικό μας αερομεταφορέα, παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες που γίνονται.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Π», αυτήν την εποχή ψάχνουν να βρουν αγοραστές στη Γαλλία, ενώ τα χρήματα που υπολογίζουν να πάρουν από το ξεπούλημα της Ολυμπιακής δεν θα ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ! Στο μεταξύ άρχισε η σαλαμοποίηση. Ξεπουλάνε κομμάτι, κομμάτι! Αρχίζοντας από την Τεχνική Βάση, η οποία αναμένεται να βρει εύκολα αγοραστές γιατί είναι από τα «φιλέτα» της εταιρείας.
Έπονται τα δρομολόγια, για τα οποία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον η Ryanair…
Και βέβαια, με όλα αυτά, φυσικό είναι να συνεχίζεται η απαξίωση και ο κατήφορος της εταιρείας, καθώς οι αποθετικές απώλειες από τις φήμες περί κλεισίματος ανεβαίνουν κατακόρυφα.
Είναι δε τόσο περίεργα και τόσο εξόφθαλμα αυτά που γίνονται για να πληγεί η Ολυμπιακή, που εύλογα τίθεται το ερώτημα: Μήπως γίνονται όλα για την Aegean;
Και κάτι ακόμα: Έχει σκεφθεί η κυβέρνηση τι θα γίνει αν έρθει κάποια τουρκική εταιρεία και αγοράσει την Ολυμπιακή; Πώς θα αντιδράσει τότε και τι θα πει;
Να σημειώσουμε ότι τους χειρισμούς για τη «λύση» του προβλήματος της Ολυμπιακής τους κάνει έλληνας νομικός στις Βρυξέλλες. Κι άλλο, δηλαδή, golden boy από τις Βρυξέλλες μάς… προέκυψε!
Άντε μετά να… γλιτώσει η πάλαι ποτέ κρατική εταιρεία. Ούτε κατά διάνοια.
Σε αναμμένα κάρβουνα
οι εργαζόμενοι
Στα «καρφιά» κάθονται οι χιλιάδες εργαζόμενοι των Ολυμπιακών Αερογραμμών για το μέλλον του εθνικού μας αερομεταφορέα. Ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης έχει ανακοινώσει πως στις 3 Νοεμβρίου θα ανακοινώσει το όνομα του νέου ή των νέων αγοραστών της ΟΑ, όμως πηγές του υπουργείου αναφέρουν πως μέχρις στιγμής δεν υπάρχουν αξιόπιστοι «μνηστήρες».
Την ίδια ώρα, φαίνεται να βγαίνει από το «παιγνίδι» η Gator Airways, καθώς υπάρχουν αντιδράσεις από την ΕΕ και τα γνωστά ευρωπαϊκά συμφέροντα.
Εκτίμηση κορυφαίου συνδικαλιστικού στελέχους είναι ότι η Ολυμπιακή οδηγείται σε κλείσιμο «εν ψυχρώ» προς όφελος της ιδιωτικής «Aegean». Άλλα υπηρεσιακά στελέχη υποστηρίζουν πως η κυβέρνηση και ο σκληρός νεοφιλελεύθερος υπουργός της «φαίνεται να προωθούν άρον άρον και με επιδοτήσεις την πώληση της Ολυμπιακής. «Πειρατικής μορφής» αγοραστές αναμένουν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες, υποστηρίζοντας πως τους συμφέρει τόσο η εκμετάλλευση της κερδοφόρας τεχνικής βάσης των ΟΑ όσο και των άγονων γραμμών που επιδοτούνται πλουσιοπάροχα…
Αν δεν ανατραπεί από τις ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις ο κυβερνητικός σχεδιασμός, σύντομα θα φανούν οι προοπτικές του εθνικού μας αερομεταφορέα, που βεβαίως θα εξαρτηθούν από το «ποιόν» των επίδοξων αγοραστών…