Στην κορυφή το «Βήμα» και τα ένθετα περιοδικά του

«Το Βήμα της Κυριακής» και τα ένθετα περιοδικά του («ΒΗMagazino», «ΒΗΜΑ- men», «ΒΗΜΑDonna», «ΒΗΜΑ-gourmet», «ΒΗΜΑDeco»), βρίσκονται στην πρώτη θέση της αναγνωσιμότητας στις κατηγορίες τους, σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα της Focus Bari για τη β΄ περίοδο του 2008 (18 Μαρτίου – 15 Σεπτεμβρίου), πράγμα που σημαίνει ότι εκεί στα περιοδικά του «Βήματος» γίνεται καλή δουλειά. Μάλιστα, παρά την πτώση της κυκλοφορίας, συνεπεία της αύξησης των τιμών των εφημερίδων και της οικονομικής κρίσης, οι αναγνώστες φαίνεται να αυξάνονται!

Έτσι λοιπόν το «Βήμα της Κυριακής» έχει 827.000 αναγνώστες, διευρύνοντας τη διαφορά του από το «Πρώτο Θέμα» (788.000 αναγνώστες) που έχει μια πτώση της τάξεως του 4,5% από την προηγούμενη περίοδο. Ακολουθούν η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» (769.000), το «Έθνος της Κυριακής» (682.000), η «Καθημερινή της Κυριακής» (571.000) και ο «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής» (344.000).

Στα ένθετα το «ΒΗΜagazino» έρχεται πρώτο στα εβδομαδιαία (691.000 αναγνώστες), μπροστά από το «Έψιλον» (635.000) και το «Big Fish» (537.000). Στα γυναικεία πρώτο το « ΒΗΜΑDonna» (738.000 – που το κάνουν πρώτο περιοδικό σε όλη την Ελλάδα!), με δεύτερο το «Bazaar» της «Καθημερινής» (526.000). Ακολουθούν το «Grazia» της «Ελευθεροτυπίας» (361.000) και το «Beaute» του «Πρώτου Θέματος» (318.000).

Στην κορυφή των αντρικών και το «ΒΗΜΑmen» (465.000), με διπλάσια αναγνωσιμότητα από το «GK» της «Καθημερινής» (230.000), που για πρώτη φορά εμφανίζεται στην έρευνα. Με την πρώτη πάντως εμφάνιση έπιασε κορυφή και το ένθετο του «Βήματος» για τη διακόσμηση («ΒΗΜΑDeco» 609.000), ξεπερνώντας το παλαιότερο και καταξιωμένο «Maison & Decoration» της «Καθημερινής» (533.000). Πρώτο και το «ΒΗΜΑ-gourmet» στα ένθετα γεύσης (657.000), που πάνε πολύ καλά, καθώς ανέβηκαν αισθητά και το «Gourmet» της «Ελευθεροτυπίας (657.000) και ο «Γαστρονόμος» της «Καθημερινής» (533.000).


Σχολιάστε εδώ