MUSIC + MEDIA

// Μπορεί η αγορά να πέφτει, όμως δεν είναι λίγοι αυτοί που εξακολουθούν να ψάχνουν για αγορά ραδιοφωνικών σταθμών! Το ενδιαφέρον δεν εστιάζεται μόνο στον χώρο του αθλητισμού, αλλά και στο ροκ ρεπερτόριο, καθώς το δυνατό ξεκίνημα του Red έχει ακολουθηθεί από μια μακρά σιωπή.

// Αν σε αυτό συνυπολογίσει κανείς ότι το alernative/rock γνωρίζει τους μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης σε όλο τον πλανήτη, μάλλον δικαιολογείται η αναζωπύρωση ενδιαφέροντος.

// Μεγάλες καμπάνιες εν όψει Χριστουγέννων ετοιμάζουν όλες οι δισκογραφικές εταιρείες, περίοδο κατά την οποία παραδοσιακά μαζεύουν το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της χρονιάς. Το ερώτημα είναι πόσο θα επηρεάσει η οικονομική κρίση της ήδη καταπονημένες πωλήσεις των δισκογραφικών.

// Τόνωση στην τοπική δισκογραφία πρόκειται να δώσει ένα νέο δίκτυο σημείων πώλησης που στήνουν σε όλη την Ελλάδα τα Metropolis – γεγονός το οποίο δεν αποκλείεται τους επόμενους μήνες να δώσει τελείως διαφορετική εικόνα στην πτωτική μέχρι σήμερα πορεία.

// Ο παραδοσιακός τρόπος πώλησης διαφήμισης που έκανε τόσο πλούσια (και τεράστια) την Google δεν φαίνεται ότι μπορεί να φέρει αρκετά έσοδα τα οποία να δικαιολογούν την επένδυση που έκανε στο YouTube.

// Έτσι για πρώτη φορά η εταιρεία αναγκάζεται να βγει από τον «παραδοσιακό» και ασφαλή τρόπο πώλησης διαφήμισης και να πειραματιστεί σε νέα μοντέλα, στοχευμένα απολύτως πάνω στο περιεχόμενο που μπορεί κανείς να δει.

// Ο στόχος είναι ο χρήστης του σάιτ όταν βλέπει ένα video να μπορεί να αγοράσει οποιοδήποτε σχετικό με αυτό προϊόν ή υπηρεσία: βιβλία, cd, dvd, παιχνίδια, music downloads εισιτήρια, συναυλιών κ.ά.

// Αυτό βέβαια σημαίνει και αυξημένο κόστος διαχείρισης – κάθε video είναι διαφορετικό και δεν είναι ακόμα εφικτό να γίνεται αυτόματη προβολή των σχετικών προϊόντων, αντιθέτως χρειάζεται ανθρώπινη παρέμβαση.

// Εναντίον της Abritron στρέφεται ο γενικός εισαγγελέας της Νέας Υόρκης, με την κατηγορία ότι εσκεμμένα παραπλανεί πελάτες της υποστηρίζοντας ότι το σύστημα μέτρησης της ακροαματικότητας ραδιοφωνικών σταθμών είναι σε λειτουργία και παρέχει σωστά στοιχεία.

// Οι internet providers στη Βρετανία ξεκίνησαν να στέλνουν τα πρώτα προειδοποιητικά γράμματα σε συνδρομητές τους οι οποίοι έχουν εντοπιστεί ότι διακινούν σε μεγάλους αριθμούς παράνομα αρχεία μουσικής.

// Αποφασιστικό ρόλο στο να στηρίξουν την προσπάθεια της BPI (βρετανική IFPI) φαίνεται ότι έπαιξε η έντονη εμπλοκή της Ofcom (βρετανική επιτροπή τηλεπικοινωνιών). Ο διευθύνων σύμβουλός της είπε ότι η πειρατεία επηρεάζει τα δίκτυα, τους internet providers, τους δημιουργούς περιεχομένου και τους καταναλωτές, και ως ρυθμιστική αρχή είναι διατεθειμένη να συντονίσει τις διαφορετικές κρατικές αρχές οι οποίες μπορούν να συμβάλουν στην καταπολέμηση της πειρατείας.

// Οι νέες αμερικανικές σειρές αποδεικνύονται ως το πιο δυνατό μέσο προώθησης τραγουδιών όπως δείχνει το ξεκίνημα της νέας τηλεοπτικής σεζόν. Ο τρόπος με τον οποίο οι μουσικοί παραγωγοί στις σειρές αυτές δένουν τη μουσική με την εικόνα είναι τόσο αποτελεσματικός που τα chart κατακλύζονται με τέτοια τραγούδια.

// Δυστυχώς στην Ελλάδα αυτό σε ελάχιστες περιπτώσεις γίνεται. Οι δισκογραφικές εταιρείες επικεντρώνουν τις δυνάμεις τους μόνο στο να πείσουν ένα κανάλι να υιοθετήσει μια παραγωγή τους για τραγούδι τίτλων και χάνουν περισσότερες ευκαιρίες να δέσουν ένα καλό τραγούδι με μια σωστή στιγμή σε μια σειρά η οποία θα δημιουργούσε έντονα συναισθήματα και αντίστοιχο ενδιαφέρον από το καταναλωτικό κοινό.


Σχολιάστε εδώ