MUSIC + MEDIA
// Επαφές με τη βουλγάρικη αγορά ξεκίνησε το Public. Η επιτελική του ομάδα βρέθηκε εκεί, καθώς ετοιμάζεται να ανοίξει μέσα στο 2009 ένα κατάστημα στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Βουλγαρίας, τη Βάρνα, και εντός του 2010 ακόμα ένα στη Σόφια.
// Ειδικές εκδόσεις cd καλλιτεχνών όπως οι Keane, Killers, Snow Patrol, U2, Take That και άλλοι, με ακυκλοφόρητο υλικό ετοιμάζει η Universal στο εξωτερικό για την περίοδο των Χριστουγέννων, και δεν αποκλείεται κάτι αντίστοιχο να δούμε και από το ελληνικό παρακλάδι.
// Ο άγνωστος στο ευρύ κοινό Δήμος Αναστασιάδης βρίσκεται αυτήν την εβδομάδα στην κορυφή του ραδιοφνωικού chart, εκτοπίζοντας μετά από 10 εβδομάδες τον Σάκη Ρουβά με το «Και σε Θέλω»
// Σ’ αυτόν τον εκτοπισμό έπαιξε ρόλο η περίεργη εμμονή του Λάμψη, με το να συνεχίζει να επιμένει σε παλιά κομμάτια του Μιχάλη Χατζηγιάννη. Ο Λάμψη με 7 μεταδόσεις την ημέρα τού έδωσε το 20% των συνολικών του μεταδόσεων. Για καλή τύχη των ακροατών του σταθμού, ο Χατζηγιάννης έβγαλε επιτέλους νέο κομμάτι, οπότε μπορούν να ακούσουν κάτι καινούργιο.
// Εν τω μεταξύ έντονο φλερτ εκδηλώνεται αυτές τις ημέρες ανάμεσα στον Λάμψη και τον όμιλο Antenna, αλλά δεν φαίνεται να τα βρίσκουν στον διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων – ποιος θα κάνει τι
αφού συνεταιριστούν.
// Ακόμα περισσότερες αλλαγές δρομολογούνται στη μουσική τηλεόραση με τη δραστηριοποίηση του ΟΤΕ και της Hellas on Line με ψηφιακές πλατφόρμες μέσα στους επόμενους μήνες. Το Mad ετοιμάζει δέσμη καναλιών με εξειδικευμένες μουσικές προκειμένου να καλυφθούν
και τα πιο ειδικά γούστα των τηλεθεατών.
// Με αφορμή την πρόσφατη συναυλία της Madonna στην Ελλάδα, αρκετοί ήρθαν σε πιο έντονη επαφή με το eBay, το μεγαλύτερο site δημοπρασιών στον πλανήτη. Εκεί πολλοί κατάφεραν να βρουν
το πολυπόθητο εισιτήριο, τις περισσότερες όμως φορές σε παρασφουσκωμένη τιμή.
// Στην Αγγλία, όπου η διοργάνωση συναυλιών είναι καθημερινότητα, το Music Manager Forum εκτίμησε ότι από τις συναλλαγές αυτές το eBay κερδίζει, με την προμήθεια που εισπράττει, περισσότερα από 10 εκατομμύρια λίρες κάθε χρόνο – ποσό το οποίο θα έπρεπε κανονικά να πηγαίνει στις τσέπες των καλλιτεχνών εφόσον απαγορεύεται η μεταπώληση εισιτηρίων.
// Το ραδιόφωνο εξακολουθεί να είναι η κυριότερη πηγή πληροφόρησης των καταναλωτών για τη νέα μουσική στις ΗΠΑ. Σε έρευνα της εταιρείας RadioCentre, το 56% των ερωτηθέντων πληροφορείται τις νέες κυκλοφορίες από το ραδιόφωνο,
ενώ το 71% απαντά ότι ανακάλυψαν κάποιο νέο τραγουδιστή από αυτό. Επίσης ενδιαφέρον είναι ότι το 68% απάντησε ότι ακούγοντας μουσική στο ραδιόφωνο παρακινήθηκαν σε αγορά, ενώ μόλις το 24% αυτών παρακινήθηκε από το internet.
// Μια κίνηση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον προδιαγράφει μερικές από τις αλλαγές που θα πρέπει να περιμένουμε σύντομα: η αντιπρόεδρος ψηφιακών πωλήσεων μουσικής της Sony BMG International μετακινήθηκε σε αντίστοιχη θέση στη Nokia.
// Με δεδομένη την κακή οικονομική κατάσταση των δισκογραφικών και την επιτυχημένη συνέργεια μουσικών υπηρεσιών και συσκευών στην περίπτωση της Apple, δεν αποκλείεται να έχουμε σύγκλιση των δύο χώρων στο άμεσο μέλλον.
// Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι στο πρόσφατο παρελθόν πάλι μια εταιρεία ήταν που είχε τις συσκευές (Sony Walkman) και κατέληξε να έχει και τη μουσική!