Ξεπουλάνε στους Γάλλους τον Προαστιακό!

Επί εποχής Λιάπη οι κύκλοι που επεδίωκαν μετά μανίας -γιατί άραγε;- να ξεπουλήσουν τα «φιλέτα» του ΟΣΕ στους Γάλλους ασκούσαν αφόρητες πιέσεις από το υπουργείο της πλατείας Συντάγματος, για να πετύχουν τον στόχο τους. Όμως τότε ο υπουργός ήταν αντίθετος.
Να σημειώσουμε ότι επί Βερελή ο εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας RATP, στην οποία ετοιμάζονται να… ξεπουλήσουν τον Προαστιακό, ο Νίκος Σταθόπουλος, είχε διοριστεί σύμβουλος στο υπουργείο και στον ΟΣΕ για την οργάνωση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου στην Ελλάδα! Μάλιστα νοίκιασε ο ΟΣΕ πανάκριβα ηλεκτροκίνητα τρένα από τη γαλλική εταιρεία χωρίς να υπάρχει ηλεκτρικό δίκτυο! Δηλαδή νοικιάσαμε κάτι που δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε και φυσικά πετάξαμε στις… ράγες ή καλύτερα στις τσέπες των Γάλλων κάμποσα εκατομμύρια ευρώ!
Ο κ. Σταθόπουλος βέβαια για το… κατόρθωμά του επιβραβεύθηκε αναλαμβάνοντας πρόεδρος της ΤΡΑΜ ΑΕ!
Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς που προωθούνται από τους κύκλους που προαναφέραμε, η γαλλική εταιρεία σιδηροδρόμων RATP θα πάρει την εκμετάλλευση του Προαστιακού, αλλά και την προέκτασή του μέχρι το Λαύριο!
Οι μεθοδεύσεις αυτές και οι σχεδιασμοί για το ξεπούλημα της γραμμής από την οποία μπορεί να ξεκινήσει η αναδιοργάνωση και η ανάπτυξη του ΟΣΕ, έχουν προκαλέσει την αγανάκτηση των εργαζομένων, με αποτέλεσμα οι καταγγελίες από όλες τις συνδικαλιστικές παρατάξεις να είναι συνεχείς και οξύτατες. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η πρώτη που καταγγέλλει τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις είναι η ΔΑΚΕ, η παράταξη δηλαδή της ΝΔ, η οποία αποκαλύπτει πως «στόχος των δήθεν σκανδάλων» στον ΟΣΕ και του στημένου σχεδίου απαξίωσης του Οργανισμού» είναι το ξεπούλημα των γραμμών-«φιλέτων» στους Γάλλους!
Χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ μεταξύ άλλων αναφέρει:
«Επικαλείστε καθημερινά, κύριε υπουργέ, τη μισθοδοσία του προσωπικού δίνοντας όμως πλασματική εικόνα, αφού κάποιοι εργαζόμενοι λόγω έλλειψης προσωπικού εξαναγκάζονται να δουλεύουν υπερωριακά Σαββατοκύριακα, τις ημέρες των αναπαύσεών τους, όπως και τις ημέρες κανονικής τους αδείας.
Δεν αναφερθήκατε όμως ποτέ στις δηλώσεις σας:
· Ποιος πληρώνει τα επενδυτικά δάνεια;
· Από πότε έχουν να καταβληθούν στον ΟΣΕ οι υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας;
· Πότε κατεβλήθη το κόστος συντήρησης γραμμών;
· Γιατί οι τιμές των εισιτηρίων και τα τιμολόγια των εμπορευμάτων βρίσκονται σε απίστευτα χαμηλά επίπεδα;
Γιατί άραγε επιλέξατε τους Γάλλους και όχι κάποιους άλλους ως συμβούλους, κ. υπουργέ; Ποια είναι τα κριτήριά σας;
Μήπως έχει σχέση η περιβόητη RTP, με την οποία συνεργάστηκε στενά ο προκάτοχός σας κ. Βερελής; Ή μήπως υπάρχουν ειλημμένες υποχρεώσεις και απλήρωτα γραμμάτια;
Εμείς, κ. Χατζηδάκη, δηλώνουμε ότι θα αντισταθούμε σε αυτά τα αμφιβόλου απόδοσης σχέδια, τα οποία ως μόνο στόχο έχουν την απαξίωση και τον μαρασμό του ΟΣΕ και των εργαζομένων του με τελική κατάληξη τον διαμελισμό και το ξεπούλημα.
Είναι προφανές ότι θέλατε ”θύμα” και δει ΔΑΚΙΤΗ!
Οι γενικοί διευθυντές, οι διευθύνοντες σύμβουλοι και οι πρόεδροι είναι κυβερνητικά και όχι συνδικαλιστικά στελέχη κ. υπουργέ».
Χρυσοί μισθοί
σε συμβούλους
«Πληρωμένη απάντηση» στον υπουργό έδωσαν και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Πτυχιούχων Ανωτάτων Σχολών ΟΣΕ, ο Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών και ο Σύλλογος Πτυχιούχων Μηχανικών ΤΕ ΟΣΕ, στην οποία μεταξύ άλλων τονίζουν:
«Σκοπός του υπουργείου Μεταφορών να πουληθούν τομείς του σιδηροδρόμου σε τιμή ευκαιρίας στους Γάλλους και στους ντόπιους εντολοδόχους τους, όπως ο ΟΤΕ στους Γερμανούς. Στον Προαστιακό προσλήφθηκαν και υπηρετούν, από 3 έως 5 χρόνια, άτομα άνευ προσόντων και αμείβονται με χρυσούς μισθούς από 6.500 έως 7.800 ευρώ τον μήνα, ενώ ο μικτός μισθός των διευθυντών του ΟΣΕ με 30 και πλέον χρόνια υπηρεσίας δεν ξεπερνά τις 3.800 ευρώ. Πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσέλαβε υπάλληλο με μισθό 3.500 ευρώ! Την ίδια στιγμή ο Προαστιακός έχει ετήσια έσοδα 7 εκατ. ευρώ και ετήσια έξοδα 18 εκατ. ευρώ. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με τους Γάλλους που προτίθεται να φέρει το υπουργείο Μεταφορών σαν συμβούλους στον ΟΣΕ».

Τα 17 αμείλικτα
ερωτήματα

• Ποιος ευθύνεται για τις τεράστιες καθυστερήσεις των έργων υποδομής;
• Ποιος ευθύνεται για την άστοχη παραγγελία του τροχαίου υλικού το 1997 από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά;
• Γιατί δεν ολοκληρώθηκαν και καθυστέρησαν τα έργα στον άξονα ΠΑΘΕ;
• Τι απέγινε με τη σιδηροδρομική γραμμή Κρυονέρι – Αγρίνιο;
• Γιατί δεν λειτουργεί η γραμμή Διακοφτού – Καλαβρύτων με τους παραληφθέντες εδώ και δυόμισι χρόνια νέους συρμούς;
• Πού πήγαν 4,6 δισ. δρχ. από την ανακατασκευή των δηζελαμαξών μερικής γραμμής σε κανονικής;
• Πόσα χρήματα σπαταλήθηκαν για τις μελέτες του δυτικού άξονα;
• Πότε θα παραδοθεί το «ολυμπιακό έργο» Τρεις γέφυρες – Πειραιάς;
• Πότε θα λειτουργήσει η «αναβαθμισμένη» γραμμή Κορίνθου – Τρίπολης;
• Πόσα χρήματα ξοδεύει ο ΟΣΕ για τη μεταφορά επιβατών του με ιδιωτικά λεωφορεία;
• Πόσους συμβούλους έχει ο οργανισμός και με πόσα χρήματα αυτοί αμείβονται;
• Ποιος φταίει για την έλλειψη τροχών και άλλων ανταλλακτικών;
• Τι απέγιναν τα υπέρβαρα railous της Πελοποννήσου;
• Πού πήγαν τα 99 εκατ. ευρώ που απέμειναν «ορφανά» από τις μίζες της Ζήμενς;
• Γνωρίζει ο κ. υπουργός τις καταγγελίες βουλευτών του κόμματός του για σκάνδαλα του ΟΣΕ την περίοδο 1994-2004;
• Ποιοι φταίνε για την κακοδιαχείριση του Οργανισμού;
• Πότε θα λογοδοτήσουν όλοι αυτοί που κατασπαταλούν εθνικούς και κοινοτικούς πόρους;


Σχολιάστε εδώ