MUSIC+ MEDIA

// Όσο προχωράμε περισσότερο στο καλοκαίρι, μειώνονται και οι εξελίξεις γύρω από τον χώρο της μουσικής, ενώ οι περισσότερες δισκογραφικές (σε αντίθεση με τα ΜΜΕ) ετοιμάζονται για διακοπές.
// Κάποιοι όμως, αντί για διακοπές, κάνουν σχέδια για έντονη αντεπίθεση το φθινόπωρο, με πιο έντονα τα σχέδια της Heaven για την ανάκαμψή της έπειτα από δύο δύσκολες χρονιές. Η δισκογραφική θα επικεντρωθεί σε λιγότερα και πιο ουσιαστικά ονόματα, και με την υποστήριξη του Antenna TV και του Ρυθμού θα επιχειρήσει να προσελκύσει για μια ακόμη φορά μεγάλα ονόματα στα οποία θα αξίζει να επενδύσει.
// Ο πολέμιος του Πουνέντη (μέσα στην αίθουσα της IFPI) Δημήτρης Γιαρμενίτης γυρίζει την αγορά και κάνει επαφές σε υψηλό επίπεδο με πελάτες, προσπαθώντας να εξασφαλίσει την υποστήριξή τους σε project που ετοιμάζει για τους επόμενους μήνες.
// Η δυσκολία που θα αντιμετωπίσει η δισκογραφία από το φθινόπωρο και για όλο το 2009 θα έχει να κάνει με την ευρύτερη πτώση των κονδυλίων marketing από τους παραδοσιακά μεγάλους πελάτες.
// Η κινητή τηλεφωνία, που για τους περισσότερους διευθυντές αποτελεί τον ιδανικό συνεργάτη, θα ρίξει περισσότερο από 15% τη συνολική της δαπάνη, και αυτό θα έχει επιπτώσεις σε όλους – ακόμα και σε καλλιτέχνες στους οποίους παραδοσιακά γίνονται χορηγοί οι «κινητές».
// Σημάδια οικονομικής ανάκαμψης δείχνει στο εξωτερικό η ΕΜΙ, αλλά αυτά καλύπτουν απλώς το συνολικότερο πρόβλημα το οποίο εμφανίζεται να έχει η εταιρεία και αυτό είναι ότι από καιρό έχει σταματήσει να επενδύει στην ανάπτυξη ρεπερτορίου και εξαρτάται πλέον απόλυτα από λίγες κυκλοφορίες.
// Μπορεί οι Coldplay να μη λένε να εγκαταλείψουν την κορυφή των παγκόσμιων chart, όμως αυτό δίνει μια προσωρινή ανάσα στον πάλαι ποτέ γίγαντα της δισκογραφίας και αποτυπώνει πλήρως την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει – η ύπαρξή του μπορεί να απειλείται από ένα ολιγομελές γκρουπ και τις δημιουργικές του δυνατότητες.
// Ενώ αρχίζουν να πυκνώνουν τα σύννεφα γύρω από τη νομιμότητα της συγχώνευσης Sony και BMG, ο γερμανικός κολοσσός διατυπώνει την επιθυμία του να διαλύσει και επίσημα τον γάμο, είτε πουλώντας το δικό του μερίδιο είτε αγοράζοντας αυτό της Sony. Οι προθέσεις του γίνονται όμως πιο ξεκάθαρες εφόσον ξεπουλάει κομμάτια της ευρύτερης δισκογραφικής του δραστηριότητας, το περίφημο Music Club, που πριν
από μια δεκαετία αποτελούσε διαμάντι για τον όμιλο.
// Συνεχίζει την επέκτασή της η Live Nation σε ευρωπαϊκές αγορές, εξαγοράζοντας μικρότερες εταιρείες ή φεστιβάλ τα
οποία θεωρεί ότι έχουν περιθώρια ανάπτυξης.
// Στη δική μας αγορά έχουμε αναφέρει στο παρελθόν το ενδιαφέρον το οποίο έχει δείξει για την Didi Music και για το πώς η συνεργασία στην περίπτωση της Madonna αποτελεί ένα τεστ.
// Μαθαίνουμε ότι υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια για τον χειρισμό στην υπόθεση των εισιτηρίων, καθώς πιο εύκολα, ακόμα και σήμερα, βρίσκει κανείς εισιτήριο μέσω άλλων βαλκανικών πόλεων για τη συναυλία στην Αθήνα παρά από το παρακλάδι της Didi.
// Παράλληλα, αρκετά περίεργα πράγματα έχουν ακουστεί για τη χορηγία της Madonna από την Cosmote και για τον «βαλκανικό» τρόπο με τον οποίο έγινε το deal με τους ανθρώπους που το χειρίστηκαν…


Σχολιάστε εδώ