Κατά 90% σωστές οι καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή

Ειδικότερα, ο συνολικός αριθμός καταγγελιών που έχει δεχθεί η Αρχή ανέρχεται σε 11.597, εκ των οποίων έγγραφες είναι οι 5.019 και τηλεφωνικές οι 6.578.
Ο Ιούνιος καταγράφεται ως ο μήνας με τις περισσότερες έγγραφες καταγγελίες (580), ενώ η σύγκριση α΄ εξαμήνου 2007 με το α΄ εξάμηνο του 2008 δείχνει αύξηση που ανέρχεται σε 285% (707 γραπτές καταγγελίες για το α΄ εξάμηνο 2007 – 2720 γραπτές καταγγελίες για το α΄ εξάμηνο 2008).
Ο συνολικός οικονομικός απολογισμός των υποθέσεων ανέρχεται σε 1.193.573 ευρώ, ενώ έχουν εκδοθεί συνολικά 40 Συστάσεις-Πορίσματα, έχουν υποβληθεί 27 μηνυτήριες αναφορές κι έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 150 συναντήσεις για την επίτευξη συμβιβασμού.
Τα παραπάνω στοιχεία, στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται τα δεδομένα από τις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού σε ολόκληρη τη χώρα, αναδεικνύουν αφενός την αποδοχή και εμπιστοσύνη των πολιτών – καταναλωτών προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά παράλληλα υπογραμμίζουν τα προβλήματα που υφίστανται στην αγορά και τονίζουν ακόμα περισσότερο τον ρόλο και την ευθύνη που έχει αναλάβει η Αρχή.


Σχολιάστε εδώ