MUSIC+ MEDIA
// Τα γράφαμε την προηγούμενη εβδομάδα, ο Γιαννίκος συνεχίζει απτόητος – αγοράζει τη μια μετά την άλλη μικρές εταιρείες που έχουν μουσικούς καταλόγους από το παρελθόν. Αν καταφέρει να τους αξιοποιήσει με τον τρόπο που έχει αξιοποιήσει κάθε είδους περιεχόμενο που πέφτει στα χέρια του, τότε όχι μόνο θα βγει ο ίδιος κερδισμένος, αλλά θα έχει καταφέρει σε μια εποχή συρρίκνωσης να διογκώσει ουσιαστικά το συνολικό μέγεθος της δισκογραφίας.
// Τελευταία εξαγορά του η Panivar, ενώ σύντομα ξεκινά και το label του Μπενέτου – ένα ακόμα από τα αξιόλογα στελέχη της δισκογραφίας ο οποίος βρήκε στέγη στον όμιλο του Γιαννίκου.
// Συνεχίζονται οι κόντρες μέσα στην IFPI λόγω του ερχομού του Μάκη Πουνέντη. Μεγαλύτερη τριβή υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και τον Δημήτρη Γιαρμενίτη, με βασική αιτία το γεγονός ότι η SonyBMG δεν αντιμετωπίζεται με τον καλύτερο τρόπο από τον Ρυθμό.
// Η αρχική περιφρόνηση εξελίχθηκε σε αψιμαχία και αυτή με τη σειρά της σε έντονη φραστική διαμάχη με ανταλλαγή βαριών χαρακτηρισμών!
// Σε νεώτερη έκθεσή της η εταιρεία PriceWaterhouseCoopers εκτιμά ότι η παγκόσμια κατανάλωση ηχογραφημένης μουσικής θα πέσει από τα 33,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2007, στα 32,5 το 2012. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι παρ’ όλο που θα αυξηθούν σημαντικά τα μερίδια των ψηφιακών πωλήσεων, αυτά δεν θα είναι αρκετά ώστε να ανακόψουν τη συνολική μείωση.
// Στην ίδια έκθεση έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι αναλυτές δεν πιστεύουν πως οι υπηρεσίες συνδρομητικής μουσικής θα διεκδικήσουν σημαντικό μερίδιο των πωλήσεων – εκτίμηση όμως η οποία διαψεύδεται από τα στοιχεία που βλέπουμε στην ευρωπαϊκή αγορά.
// Από την έκθεση αυτή έρχεται όμως να αμφισβητηθεί κάτι που μέχρι σήμερα ήταν μείζονος σημασίας – η αξία του content και πόσο μπορεί να αναπτυχθεί κάποιος στηριζόμενος κυρίως σε αυτό. Από αυτά φαίνεται πως υπάρχει μια στατικότητα.
// Δεν συμβαίνει το ίδιο με χώρους συγγενείς οι οποίοι ζουν δημιουργώντας υπηρεσίες γύρω από αυτό το περιεχόμενο. Τόσο τα μέσα μαζικής ενημέρωσης όσο και τα event-συναυλίες πηγαίνουν όλο και καλύτερα και αναμένεται να έχουν αύξηση.
// Αυτός είναι και λόγος που η Live Nation προχώρησε τους τελευταίους μήνες σε τόσο θαρραλέες κινήσεις, ενώ προγραμματίζει επέκτασή της σε κάθε τοπική αγορά. Στη Σουηδία εξαγόρασε τοπικές εταιρείες στις οποίες συμμετείχε και δραστηριοποιείται έχοντας πλέον το 100%.
// Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, η εταιρεία διερευνά και την ελληνική αγορά και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα αποκτήσει συμμετοχή στην Didi Music.
// Δεν βρίσκει κόσμο ο Antenna για το X-Factor και αυτό που ακούγεται ως επικρατέστερο όνομα είναι αυτό ενός διευθυντή του ομίλου! Το όνομα του Μάκη Πουνέντη έπεσε στο τραπέζι, αλλά πολύ δύσκολα θα τον πείσουν να χωρέσει κάτι τέτοιο στο πρόγραμμά του.
// Δεν φαίνεται να οδεύει προς λύση η κατάσταση ανάμεσα στη Universal και τα Metropolis. Όσο συμβαίνει αυτό, η Universal θα πρέπει πλέον να αναπροσαρμόσει τους ετήσιους στόχους της, τους οποίους προσπαθεί να πιάσει με συμφωνία που έκανε με τον Όμιλο Μπόμπολα και η οποία ξεκινά με την «Ημερησία».
// Από την άλλη όμως και οι υπόλοιπες δισκογραφικές αναστέλλουν επ’ αόριστον τα σχέδιά τους για να συμπεριληφθούν σε αυτήν ή σε άλλες υπηρεσίες.