αμυντικά θέματα

Crazy Horse ή Moulin Rouge;

l Είναι τα δύο φημισμένα καμπαρέ του Παρισιού, με μεγάλη παράδοση στο καν καν.

l Οίστρος και φρενίτιδα έχουν καταλάβει προμηθευτές και παπαγαλάκια, με την οσμή των επερχόμενων 27 δισ. ευρώ του νέου εξοπλιστικού προγράμματος, εφόσον η ιστορία αυτή δεν αποτελεί όναρ ή γαλλιστί reve.

l Ιδρύθηκε, όπως λέγεται, από γνωστό ενορχηστρωτή προώθησης παντός γαλλικού προϊόντος «Σωματείο Φίλων Νικολά Σαρκοζί» (Θου Κύριε, φυλακή τω στόματί μου).

l Οι μύστες, δηλαδή προμηθευτές, χειροκροτητές, μεσάζοντες και τινές ένστολοι, διοργανώνουν χάπενινγκ όπου συμμετέχουν έλληνες υπουργοί ή βουλευτές, κυβερνητικοί και αντιπολιτευόμενοι, οι λεγόμενοι λομπιστές ή, γαλλιστί, opportuniste parlementaires.

l Τα παπαγαλάκια, βέβαια, είναι πρώτο τραπέζι. Ένας από αυτούς έγραφε, ασυγκράτητος, πρόσφατα, προκαλώντας καγχασμούς: «Το Rafale θεωρείται το κόσμημα της γαλλικής αεροπορίας και το πρώτο, παγκοσμίως, πλήρως εξοπλισμένο μαχητικό τέταρτης γενιάς». Σιγά, ρε μεγάλε, μας θάμπωσες. La passion lʼ avengle, λένε οι Γάλλοι. Εξάλλου, η έγκυρη πένα του κ. Ηλιάδη από την «Ε» (24/5/08) επεσήμανε ότι το εν λόγω μαχητικό δεν τα πήγε τόσο καλά εδώ.

l Πηγαίνετέ τους, κύριε, στο Crazy Horse ή το Moulin Rouge να ηρεμήσουν.

Και χειρότερα…

l Το να εκφέρει κανείς ευνοϊκή γνώμη για το α ή β μαχητικό αεροσκάφος είναι επιτρεπτό… Κανένα δεν είναι τέλειο. Έχουν τα συν και τα πλην τους…

l Το να επιχειρεί, όμως, ενώ είναι παντελώς ανίδεος και εξαιρετικά εκτεθειμένος, να επιβάλει με απειλές, υπονοούμενα, συκοφαντίες και βρισιές την άποψή του στο Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο, επειδή διαθέτει κάποιον χώρο σε εφημερίδα, είναι ανεπίτρεπτο και γελοίο.

l Ποιος είστε, κύριε, και με ποια προσόντα παριστάνετε τον πτέραρχο; Θυμίζετε τον αείμνηστο Χατζηχρήστο στον ρόλο του πτέραρχου, στην κωμωδία των άλλων αείμνηστων Σακελλάριου – Γιαννακόπουλου.

l Το να βρίζετε χυδαία το ΓΕΑ, το να χαρακτηρίζετε, συλλήβδην, τους αεροπόρους «ένστολα Αμερικανάκια που επιχειρούν να απαξιώσουν οποιοδήποτε άλλο αεροπλάνο πλην των αμερικανικών», είναι συμπεριφορά τουλάχιστον άκομψη και προσβλητική.

l Δεν αντιλαμβάνεται ο ενταύθα αρχιερεύς του γαλλικού υλικού ότι τέτοιες τοποθετήσεις και «εξυπηρετήσεις» προκαλούν βλάβη στα συμφέροντά του; Ολιγότερο κανναβούρι και ακόμη ολιγότερη champagne ή foie gras.

l Και κάτι άλλο. Λίγος σεβασμός στους αεροπόρους, χωρίς να λείπει, ασφαλώς, ο έλεγχος, επιβάλλεται…

Η καλή γείτων

l Όπως πληροφορηθήκαμε («Defense News», 14 Απρ.), η Τουρκία ανέβαλε το πρόγραμμα εκτόξευσης στρατιωτικού δορυφόρου και προχωρεί, με την εγχώρια βιομηχανία Alselsam, στην κατασκευή συστημάτων αναγνώρισης (Electro-Oprical Infrared Reconnaisance Pods) αεροσκαφών F-4. Η Alselsam θα συνεργαστεί για το θέμα με την ισραηλιτική ELBIT ή τη γαλλική Thales.

l Εν τω μεταξύ, η συνεργασία συνεργασία, αλλά η τουρκική Διεύθυνση Εξοπλισμών κοπάνισε ένα γερό πρόστιμο, ποινική ρήτρα, στην ELBIT για καθυστέρηση παράδοσης υλικού. Ακόμη και στον κολοσσό Boeing επέβαλε ρήτρα καθυστέρησης 180 εκατ. δολ. για άλλο υλικό!

l Πόσα χρόνια θα περιμένουμε να πραγματοποιηθεί το όνειρο: Να δούμε τη δική μας ΓΔΑΕ να επιβάλει ποινικές ρήτρες για τόσα υλικά σε προμηθευτές που έχουν λάβει χοντρές προκαταβολές και δεν τα παραδίδουν. Γιατί κ. Βασιλάκο; Τι κάνετε π.χ. με τον ηλεκτρονικό πόλεμο;

l Εσείς, κ. Α/ΓΕΑ, θα μας πείτε τι έγινε με τον εξομοιωτή πτήσεων που αγοράσαμε από την ELBIT και «κοιμάται» στην Αγχίαλο; Απαντήστε μας, παρακαλώ, λειτουργεί ή όχι; Αν όχι, τι έκανε η ΠΑ για να επιβάλει ποινικές ρήτρες και να τον επιστρέψει στον πωλητή;

Το ΚΥΣΕΑ

l Πού θυμηθήκαμε αυτήν την επιτροπή-συρφετό από ανίδεους που αποφασίζουν για τα εξοπλιστικά;

l Από το «Defense News» (14 Απρ.), που αναφέρει ότι το τουρκικό ΚΥΣΕΑ είναι τετραμελές! Αποτελείται από πρωθυπουργό, ΥΕΘΑ, Α/ΓΕΕΘΑ και υφυπουργό Εξοπλισμών. Νοικοκυρεμένα πράγματα, ώστε να μη διαχέεται η ευθύνη των αποφάσεων, όπως γίνεται εδώ από αυτούς που το σκάρωσαν έτσι. Πολυμελής κουστωδία ανευθυνοϋπευθύνων και άντε να βρεις την ευθύνη…

Θεατράκι…

l Αυτές οι αστείες πτήσεις με μαχητικά υπουργών και υφυπουργών πρέπει να λάβουν τέλος.

l Οι επιβάτες, παριστάνοντας τους πολέμαρχους, κάνουν μια πτήση περιπάτου με ταχύτητα cruising, δηλαδή τσάρκας και προβαίνουν μετά σε στομφώδεις δηλώσεις.

l Επιβάλλεται στους ηγέτες της ΠΑ να μην κάνουν τέτοιες προτάσεις στους πολιτικούς ή, αν το κάνουν, αυτό να γίνεται σε περιπτώσεις αναχαίτισης, ώστε οι κ. υπουργοί να μάθουν «πώς το τρίβουν το πιπέρι».

l Ίσως έτσι συγκινηθούν και ξεμπλοκάρουν την προμήθεια εκπαιδευτικών βοηθημάτων της ΠΑ, που εξυπηρετούν την ασφάλεια πτήσεων αλλά, επίσης, να δώσουν αυξήσεις στους πιλότους.

l Εν τω μεταξύ, ο κ. Τσοχατζόπουλος, βετεράνος πιλότος κι αυτός, εμαίνετο στον Alpha (Αυτιάς) κατά των κερδοσκόπων που πίνουν το αίμα του λαού. Άσχετο…

Η πτώση συνεχίζεται…

l Ξέφραγο αμπέλι το Αιγαίο, κατά γη, αέρα και θάλασσα, στο έλεος των τουρκικών ΕΔ και των σκλαβεμπόρων. Ουδείς έλεγχος («Ελευθεροτυπία» 24/5/08). Συμφωνούμε…

l Καταιγίδα παραιτήσεων στελεχών στις ΕΔ. Απαθής ο κ. Μεϊμαράκης παρακολουθεί…

l Συνεχίζεται το αίσχος των μετατάξεων. Ο Στρατός Ξηράς απογυμνώνεται. 2.300 σμηνίτες ήταν προγραμματισμένοι προς παρουσίαση στην Τρίπολη. Ντροπή, κ. υπουργέ!

Η επίσκεψη στην Τουρκία

του κ. Α/ΓΕΕΘΑ

l Το «Π», από αυτήν τη στήλη, πρώτο απʼ όλον τον Τύπο είχε επισημάνει αρκετά νωρίς (11/5/08) το άκαιρο της επίσκεψης.

l Το ΠΑΣΟΚ διά των Βάσως Παπανδρέου και Ανδρέα Λοβέρδου φρόντισε να αντιδράσει εγκαιρότατα από το… Βερολίνο, μόλις την 24/5/08, όταν ο κ. Γράψας βρισκόταν ήδη στην Άγκυρα.

lΣύντροφοι, ξυπνήστε…


Σχολιάστε εδώ