Μουσική και media

// Διαρροές μέσα από «φιλικές» προς τον Όμιλο Ρέστη ιστοσελίδες μάς ενημέρωσαν αυτήν την εβδομάδα για το γεγονός ότι το MTV βρίσκεται επιτέλους στην τελική ευθεία, με στόχο τον Σεπτέμβριο να βρίσκεται στους τηλεοπτικούς μας δέκτες.

// Σε έναν βαθμό αυτό είναι αλήθεια, και είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι στα σχέδια του Μάκη Σεριάτου, ο οποίος είναι το απόλυτο μυαλό πίσω από το όλο εγχείρημα, είναι να ξεκινήσει καμπάνια για τη γνωστοποίηση της τηλεοπτικής συχνότητας του Smart γύρω στις 20 Ιουνίου.

// Η καμπάνια αυτή θα τρέχει καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού και θα κοστίσει περισσότερα από 1.000.000 ευρώ, ενώ ο στόχος είναι τέλος Σεπτέμβρη με αρχές Οκτώβρη να γίνει το λανσάρισμα του καναλιού με μια μεγάλη συναυλία στην οποία θα συμμετάσχουν έλληνες και ξένοι καλλιτέχνες.

// Ο πανούργος διαφημιστής και διευθύνων νους πίσω από το νέο κανάλι σκέφτηκε μια βασική αδυναμία να τη μετατρέψει σε ευκαιρία προβολής: Μέχρι σήμερα το MTV δεν έχει καταφέρει να βρει αξιόλογους παρουσιαστές, έτσι η καλοκαιρινή καμπάνια του καναλιού φιλοδοξεί να βρει νέα πρόσωπα.

// Η καμπάνια αυτή έρχεται να λύσει και ένα από τα βασικότερα προβλήματα που έχει εντοπιστεί στην έρευνα από το MTV και το οποίο εντέχνως δεν έχει τονιστεί στον Ρέστη: η αναγνωρισιμότητα του brand του MTV

είναι μεν δυνατή σε μεγάλες ηλικίες (25+), όμως είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη στο νεαρό κοινό!

// Καλοθελητές όμως υπάρχουν αρκετοί και, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, τα αρνητικά μηνύματα φτάνουν στ’ αυτιά του εφοπλιστή. Μπορεί μέχρι σήμερα να μην έχει αντιδράσει στις υπέρογκες χρεώσεις που δρομολογούνται από την πλευρά της LeSpot (στην οποία ανατέθηκε η παραγωγή του καναλιού), όμως φαίνεται πως η υπομονή του θα εξαντληθεί όταν επιβεβαιωθεί αυτό που του έρχεται σαν μήνυμα απ’ όλη την αγορά, ότι καμία διαφημιστική εταιρεία δεν θα υποστηρίξει ένα κανάλι στο οποίο βασικός πρωταγωνιστής είναι ένας ανταγωνιστής της, η Ashley!

// Έτσι, στον εφοπλιστή παρουσιάζουν ως «καλύτερη στρατηγική» να προσεγγίσουν απευθείας πελάτες,

ενώ η πραγματικότητα είναι πως το υπάρχον σχήμα δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο. Αυτό φαίνεται μέχρι στιγμής να έχει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

// Το μήνυμα που στέλνει η αγορά είναι πως μπορεί μεν η Ashley να κάλυψε την απώλεια των χρημάτων

από την Cosmote με τα λεφτά του Ρέστη, όμως οι ίδιοι δεν πρόκειται να το υποστηρίξουν, όπως άλλωστε έκαναν και στο παρελθόν σε όσα μέσα ενεπλάκη εμμέσως ο πετυχημένος διαφημιστής (π.χ. Tempo).

// Το πρόβλημα όμως του Ρέστη είναι πως έχει εγκλωβιστεί – MTV χωρίς τον Σεριάτο δεν υπάρχει.

// Με αμοιβαίες ανακοινώσεις επισημοποιήθηκε το διαζύγιο Όλγας Παυλάτου και Antenna. Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, όπως συνηθίζει ο όμιλος τα τελευταία χρόνια, δεν φέρθηκε ξεκάθαρα σε ένα στέλεχος το

οποίο αφιέρωσε αρκετά χρόνια σ’ αυτόν.

// Είναι ένα ακόμα κακό περιστατικό σε μια περίοδο στην οποία ο Όμιλος Antenna και ιδιαίτερα η ανώτερη διοίκησή του θα έπρεπε να δείχνει ένα ανθρώπινο πρόσωπο, αν φυσικά ευελπιστούν να προσελκύσουν αξιόλογα νέα στελέχη τα οποία θα βοηθήσουν να αναστραφεί η σημερινή κατάσταση.

// Αίσθηση έχει προκαλέσει στη δισκογραφία η νέα υπηρεσία που έβγαλε το Mad με τη Wind και τη Universal. Με μόλις 5,99 ευρώ τον μήνα οι συνδρομητές μπορούν να κατεβάσουν απεριόριστα κομμάτια στο κινητό και τον υπολογιστή τους. Μέσα σε διάρκεια λίγων ημερών χιλιάδες χρήστες έχουν εγγραφεί και φαίνεται ότι θα είναι η πιο πετυχημένη οικονομικά υπηρεσία μουσικής στην κινητή τηλεφωνία.


Σχολιάστε εδώ