Δολοφόνησαν την Εκκλησία του έθνους!
Ιδού τι γράφει το 1992 ο Σεραφείμ προς τον Βαρθολομαίο:
Παναγιώτατε και θειότατε Αρχιεπίσκοπε Κων/πόλεως, Νέας Ρώμης… κ.κ. Βαρθολομαίε.
«Εις τας διεκκλησιαστικάς και ειδικώτερον εις τας αφορώσας το Οικουμενικόν Πατριαρχείον και την Εκκλησίαν της Ελλάδος υποθέσεις, ίσχυον τα καθιερωμένα και συμπεφωνημένα, ίνα μη η υπέρβασις ετέρωθεν των τεθεσπισμένων όρων ψυχράνη την αγάπην και διαταράξη τας αρμονικάς των Εκκλησιών ημών σχέσεις. Προκειμένου δε περί των Ιερών Μητροπόλεων και των Σέβ. Μητροπολιτών των βορείων και ακριτικών επαρχιών της Ελλάδος, ενσωματωμένων εις τον κορμόν της χώρας ημών και της καθʼ ημάς φερωνύμου Αυτοκεφάλου Εκκλησίας, η πρότερον υφισταμένη σχέσις αυτών προς το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, συνεπήγετο κυρίως τρία τινά: α) το μνημόσυνον του ονόματος του Οικουμενικού Πατριάρχου, β) την ανακοίνωσιν Αυτώ ενδεχομένης χηρείας και πληρώσεως ακολούθως Μητροπόλεως τινός και γ) την υποβολήν εκθέσεων των οικείων Μητροπολιτών εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον. Πέραν των βασικών τούτων, ουδεμία άλλη σχέσις ή αναφορά ίσχυσεν εν τη πράξει».
«Πλην, εν ταις εσχάταις ταύτας ημέραις, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος πληροφορείται ότι η Υμετέρα Παναγιότης, από της αναρρήσεως αυτής εις τον Οικουμενικόν θρόνον, ήρχισεν ανακινούσα, ως μη ώφειλε, και θίγουσα ζητήματα απτόμενα του ελλαδικού χώρου, και κατʼ εξοχήν αφορώντα εις τα της Εκκλησίας της Ελλάδος, καλώς δε και παγίως κείμενα, επί των οποίων όμως Αύτη μεθοδεύει επεμβάσεις και μονομερείς ενεργείας και νέας ρυθμίσεις.
Περί τινών εξ αυτών εξήγγειλε τοιαύτας προγραμματιζόμενος επεμβάσεις η Υμετέρα Παναγιότης, κατά την πρόσφατον σύναξιν της Ιεραρχίας του Οικουμενικού θρόνου. Η δε κληθείσα και παραστάσα εις την σύναξιν ταύτην αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος επεσήμανε, διά του Σέβ. Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου, την ανάγκην συνεννοήσεως μετά της Ιεράς ημών Συνόδου, χωρίς εν τούτοις να εύρη ανταπόκρισιν ουδέ συναίνεσιν παρʼ Υμών η πρότασις αύτη».
«Η Εκκλησία της Ελλάδος είναι ενιαία και αδιαίρετος και απορούμε πώς είναι δυνατόν να σκέπτεται το Οικουμενικόν Πατριαρχείον ότι είναι ποτέ δυνατόν να αποποιηθή το ήμισυ της Εκκλησίας της Ελλάδος».
«Η ονομασία ʽʽΝέαι Χώραιʼʼ, ουδεμίαν σύγχρονον πραγματικότητα εκφράζει. Και ο όρος ʽʽεπιτροπικώςʼʼ –ίνα μη είπωμεν σχήμα λόγον θα εχαρακτηρίζετο παρʼ ημών μόνον ως σχήμα και τρόπος εκχωρήσεως, χωρίς καμίαν άλλην ουσιαστικήν προοπτικήν.
Απʼ αρχής άλλως τε κατεφάνη η εθνική αναγκαιότης, όπως ακολουθηθή η ισχύουσα κανονική επιταγή «τα εκκλησιαστικά τοις πολιτικοίς είωθε συμμεταβάλλεσθαι».
Και αι περί ων ο λόγος επαρχίαια ηξίουν και ανέμεναν την οικείαν θέσιν εις την ελευθέραν ήδη Ελλάδα και εις το Συνταγμάτιον της προ πολλού Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος.
Απορούμεν πώς σκέπτεται το Οικουμενικόν Πατριαρχείον εν προκειμένω. Είναι δυνατόν ποτέ να αποκοπή εκκλησιαστικώς το ήμισυ της Ελλάδος; Όταν εθνικοί κίνδυνοι απειλούν τας βορείους και ανατολικάς ακριτικάς επαρχίας της χώρας, είναι αδιανόητον να χαραχθούν κάτωθεν της επιμάχου Μακεδονίας τα όρια της εκκλησίας της Ελλάδος. Θα δικαιώσωμεν ημείς αυτοί τας διεκδικήσεις των Σκοπίων, άτινες σημειωτέον ήρχισαν από της εκκλησιαστικής χειραφετήσεως, διά να εξελιχθώσιν εις γεωγραφικάς απαιτήσεις και αλλοίωσιν της Ιστορίας».
«Θεωρούμε, Παναγιώτατε, ότι ουδέν ήλλαξεν εν ταις ημέραις ημών ταύταις, ώστε η Υμετέρα Πατριαρχία να έχη ανάγκην να επιβάλλη νέας ρυθμίσεις εις τα μέχρι τούδε καλώς ισχύοντα.
Όθεν, του Κυρίου συνεργούντος, ας χωρήσωμεν ομού επί ʽʽτον προκείμενον ημίν αγώναʼʼ, ʽʽσύμψυχοιʼʼ, ʽʽτο εν φρονούντεςʼʼ. Και ο Θεός της ειρήνης έσται μεθʼ ημών».
Επί δε τούτοις και αύθις την Υμετέραν Θειοτάτην Παναγιότητα κατασπαζόμενοι φιλήματι αγαπητέ εν Χριστώ τω Θεώ και Σωτήρι ημών διατελούμεν.
Κανένας Ιεράρχης δεν μπορεί να πει ότι γελάστηκε και δεν κατάλαβε τι θα γινόταν αν ψήφιζε Βαρθολομαίο. Ήταν σε όλους γνωστή η απαίτηση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, όπως ακριβώς τη διετύπωσε ο ίδιος στην ελληνική τηλεόραση την εποχή που ο Χριστόδουλος κατάφεραν να κλυδωνίζεται: η Εκκλησία της Ελλάδος δεν είναι της Ελλάδος, αλλά της Μελούνας: περιλαμβάνει μόνο Στερεά, Πελοπόννησο, λίγα νησιά στο Αιγαίο κοντινά στην Στερεά και τα Ιόνια νησιά. Η υπόλοιπη Ελλάδα ανήκει στο Πατριαρχείο.
Αυτό ήταν πολύ καλά γνωστό στους Ιεράρχες, και διετύπωσαν τότε σε ψηφοφορία της Ιεραρχίας την αντίθεσή τους.
Στη συνέχεια, μετά τον θάνατο του Χριστόδουλου, η Ιεραρχία ψήφισε τον άνθρωπο που θα έσερνε όλη την Εκκλησία της Ελλάδος στην άρνηση του εαυτού της και στην πλήρη απόσυρσή της από τον κορμό της Ελλάδος. Μετά τις πρόσφατες Συμφωνίες στο Φανάρι, ποιος Αρχιεπίσκοπος θα τολμήσει να υψώσει το ανάστημά του σε παράγοντες που θέλουν την υποταγή της Ελλάδος; Ποιος θα τολμήσει να μιλήσει εκφράζοντας το έθνος;
Στην ιστορία θα μείνουν οι προσκυνημένοι Ιεράρχες. Αυτοί που παραδίδουν το έθνος στη διάθεση των πασάδων.