ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ… ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το ΙΚΕΑ, μόνο την πρώτη εβδομάδα της λειτουργίας του 75.000 καταναλωτές επισκέφθηκαν το νέο κατάστημα της αλυσίδας στον Κηφισό.

Τα υπερκαταστήματα έχουν το πλεονέκτημα, εκτός από τις αγορές, να… αποσπούν χρήματα από τους καταναλωτές και στα αυτοσχέδια εστιατόρια που διαθέτουν. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς το τρέξιμο που πατάνε οι καταναλωτές στα εκατοντάδες τετραγωνικά μέτρα για να βρουν καμιά φορά προϊόντα που πουλάνε ακόμα και τα περίπτερα στις γειτονιές.

Ακούστε: 66.000 σουηδικά κεφτεδάκια και 15.000 χοτ-ντοκς καταναλώθηκαν στο συγκεκριμένο εστιατόριο-καφέ.

Πού να μείνει λοιπόν χρήμα να δουλέψουν τα άλλα καταστήματα. Η λαιμαργία των πολυεθνικών υπερκαταστημάτων τα έχει σαρώσει όλα. Μάλιστα, για να ενισχύσουν τη θέση τους τα πολυκαταστήματα εκμεταλλεύτηκαν την εορταστική περίοδο του Πάσχα, προσφέροντας κάθε είδους ευτελή «δώρα», φυλλάδια με κουπόνια ή ακόμη και δωροεπιταγές, με τις οποίες μπορούσε κανείς να αγοράσει επί παραδείγματι πιατέλες με 3,70 ευρώ αντί για 7,90. Όλα αυτά βέβαια αχρηστεύτηκαν από την Τρίτη του Πάσχα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλές φορές οι προσφορές στις πολυεθνικές αλυσίδες δεν είναι και τόσο… προσφορές, αφού τις πληρώνουμε αγοράζοντας κάποια προϊόντα πολύ ακριβότερα απ’ ό,τι κοστίζουν χωρίς την προσφορά. Χρειάζεται μόνο να γνωρίζει κανείς ελάχιστα μαθηματικά, να κάνει την πρόσθεση ή την αφαίρεση, για να καταλάβει ότι μας…δουλεύουν κανονικά.

Σε άλλες περιπτώσεις στο λιανεμπόριο έχει διαπιστωθεί από τους σχετικούς ελέγχους ότι σπάζονται οι συσκευασίες με προσφορές του τύπου «δύο στην τιμή του ενός» που κάνουν κάποιες εταιρείες και τα προϊόντα πωλούνται σαν ξεχωριστές μονάδες με ξεκάθαρο κέρδος για τα καταστήματα, σε βάρος πάντα του καταναλωτή.


Σχολιάστε εδώ