MUSIC+ MEDIA

// Ακόμα περισσότερες ανακατατάξει στον χώρο του ραδιοφώνου, όπως μπορείτε να πληροφορηθείτε στις Τυπολογίες. Ο Λάμψη εμφανίζεται όλο και περισσότερο να αποτελεί στόχο πολλών επιχειρηματικών γκρουπ, χωρίς οι ξένοι να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να τον διαθέσουν προς πώληση.

// Μεγάλος κερδισμένος των τριών τελευταίων χρόνων στο ραδιόφωνο εμφανίζεται να είναι ο Ρυθμός, ο οποίος σε όλες τις έρευνες για τις νεανικές ηλικίες φαίνεται να έχει μετακινήσει τον Sfera. Μπορεί κανείς λοιπόν να πει ότι αυτό είναι μια επιτυχία του Ομίλου Antenna, όμως αν δει λίγο πιο προσεκτικά φαίνεται ότι αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Μάκη Πουνέντη.

// Ο Πουνέντης την πιστώνεται προσωπικά, διότι μπορεί μεν να χρησιμοποίησε (κατά άλλους κανιβάλισε) τον τηλεοπτικό χρόνο του Antenna, όμως βρίσκεται σε έναν όμιλο ανάμεσα και σε πολλά άλλα στελέχη κανένα από τα οποία δεν κατάφερε να έχει την ίδια αποτελεσματικότητα.

// Ο Λεβέντης ως νέος υπεύθυνος για την πορεία του ομίλου έχει λοιπόν να διαχειριστεί μια ωρολογιακή βόμβα: έναν μεγάλο ραδιοφωνικό σταθμό τον οποίο οι ακροατές τον συνδέουν απόλυτα με τον διευθυντή του, ο οποίος όμως (όπως και αρκετά άλλα στελέχη) είναι δυσαρεστημένος από τη μέχρι τώρα σχέση του με τη διοίκηση.

// Ενώ θα έπρεπε και ο ίδιος να καρπώνεται την επιτυχία αυτή, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, καθώς η οικογένεια Κυριακού δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένη να τον αντιμετωπίσει (σε αυτήν τουλάχιστον τη φάση) ως πρωτεργάτη της επιτυχίας, αλλά ως ένα καλοπληρωμένο στέλεχος.

// Την ίδια στιγμή ο ένας μετά τον άλλο οι αθηναϊκοί ραδιοφωνικοί σταθμοί ψάχνουν να «απο-επενδύσουν» από την αγορά της Θεσσαλονίκης. Ψάχνουν δηλαδή κάποιο κορόιδο να πουλήσουν τον σταθμό τους, εφόσον κανένας δεν έχει καταφέρει κάτι ιδιαίτερο.

// Τα δυνατά ραδιοφωνικά γκρουπ στη συμπρωτεύουσα είναι συγκεκριμένα, και δεν φαίνεται να μετακινείται από αυτά το κοινό. Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο έχουν συμφέρον οι δισκογραφικές να τα επαναπροσεγγίσουν προκειμένου να λυθεί με εποικοδομητικό τρόπο το πρόβλημα του airplay.

// Γράφαμε ότι η SonyBMG στην Ελλάδα κατά τα πρότυπα του εξωτερικού διερευνά τον χώρο των events. Ιδιαίτερα καλά πάνε οι συζητήσεις με τη Stefi, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν εφαρμόζει την πάγια πρακτική της – ενώ λέει σε ένα συνεργάτη ότι θα πάνε μαζί, από την πίσω πόρτα ψάχνει να βρει ποιος άλλος μπορεί να προσφέρει περισσότερα.

// Φρένο βάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση στα παράλογα μέτρα τα οποία πολλές κυβερνήσεις φαίνονται να θέλουν να επιβάλουν ενάντια στους χρήστες που παρουσιάζονται να διακινούν πειρατικά μουσική.

// Η IFPI με διάφορες πιέσεις προσπαθεί να επιβάλει νομοθετικές ρυθμίσεις σύμφωνα με τις οποίες όταν υπάρχουν στοιχεία ότι κάποιος «μοιράζει» παράνομα μουσική, η σύνδεσή του στο internet να κόβεται και να μπαίνει σε blacklist.

// Το μέτρο αυτό το θεωρεί υπερβολικό η Ευρωπαϊκή Ένωση και προτείνει να αναζητήσουν οι χώρες-μέλη αποτελεσματικότερους τρόπους περιφρούρησης της πνευματικής ιδιοκτησίας.

// Αυτό τον παραλογισμό επισημαίνει και ο διευθύνων σύμβουλος αγγλικού internet provider, ο οποίος αρνείται να συζητήσει με τις δισκογραφικές το θέμα αυτό, αναφέροντας ότι «δεν μπορώ να φανταστώ κάτω από ποιες συνθήκες εμείς θα κόβαμε τη σύνδεση σε έναν πελάτη μας, επειδή κάποιος τρίτος απλώς μας κατήγγειλε ότι συμβαίνει κάτι στραβό»

// «Οι δισκογραφικές έχουν κατ’ επανάληψιν αγνοήσει την πρόοδο της τεχνολογίας και τώρα προσπαθούν να πετάξουν το μπαλάκι σε κάποιον άλλο»…


Σχολιάστε εδώ