ψιλά γράμματα

kkk Συνεχίζονται οι καταθέσεις στον ανακριτή για τις δραστηριότητες της διοίκησης δημόσιου φορέα ΜΜΕ. kkk Οι κλέφτες των εταιρειών Press clipping εξακολουθούν, με περισσό θράσος, να κλέβουν συστηματικά το «Π», αλλά και όλες τις υπόλοιπες εφημερίδες. Και πλέον, εδώ και καιρό η μόδα επεκτάθηκε και στην τηλεόραση. Αλλά αντί οι ιδιοκτήτες (ΕΙΗΕΑ, ΕΙΤΗΣΕΕ, ΕΙΙΡΑ) να κυνηγούν τους κλέφτες, αγχώνονται μήπως δώσουν 30 λεπτά παραπάνω στη συλλογική σύμβαση εργασίας. Και η ΕΣΗΕΑ όμως επίσης δεν πάει πίσω. kkk Απομακρύνεται το ενδεχόμενο επένδυσης στα ΜΜΕ από τον Ναγκίμπ Σαουίρις. Μάλλον η αγορά μιας τράπεζας είναι πιο κοντά. kkk Ούτε η ΝΕΤ («Πρώτη γραμμή») στα σούπερ αναφέρει τα ονόματα των προσκεκλημένων που φιλοξενεί. kkk Θέσεις εργασίας: Πολλές οι αγγελίες από τον ΔΟΛ, για διάφορες ειδικότητες. kkk Επίσης το ΑΠΕ προκηρύσσει τη θέση του διευθυντή της Διεύθυνσης Οικονομικού. Αιτήσεις μπορεί να υποβάλουν πτυχιούχοι ανωτάτης οικονομικής σχολής, με εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών σε ανάλογη διευθυντική θέση, ως τις 14 Απριλίου. Αναλυτικά στο www.ana.gr. kkk Καθυστερεί η ανάρτηση από το ΕΣΡ του μητρώου των ραδιοφωνικών σταθμών, που απορρέει από το προεδρικό διάταγμα για τη διαφάνεια. Η υποχρέωση αυτή πρέπει να εκπληρώνεται ως και το τέλος του Ιανουαρίου κάθε έτους, αλλά έως σήμερα το ΕΣΡ έχει δημοσιεύσει τα στοιχεία μόνο για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Έτσι θα καταπολεμηθεί η διαπλοκή; kkk Εν αναμονή της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της εταιρείας Έψιλον Τηλεοπτικαί Επιχειρήσεις από Πήγασο και ΔΟΛ. kkk Πρόσωπα: Την εταιρεία Else… Agency δημιούργησε η Έλσα Σοϊμοίρη, πρώην στέλεχος εκδοτικών επιχειρήσεων. kkk Τη διεύθυνση έκδοσης της «Lifo» ανέλαβε η Κατερίνα Ανέστη. kkk Εκδόσεις: Κυκλοφόρησε τo επίσημο free press περιοδικό «2board» του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, από τις Εκδόσεις Λυμπέρη. kkk Διαφήμιση: Μια νέα καινούργια κατηγορία βραβείων, την κατηγορία «Δαβίδ vs Γολιάθ», δημιούργησαν φέτος τα Effie Hellas 2008. Η κατηγορία δημιουργήθηκε για να δώσει τα εύσημα σε εταιρείες/μάρκες που χρησιμοποίησαν τεχνικές επικοινωνίας και κατόρθωσαν να διαπρέψουν ανταγωνιζόμενες μεγαθήρια. kkk Νέα καμπάνια από τη WIND στην τηλεόραση με την υπογραφή του σκηνοθέτη Νίκου Περάκη. kkk Οι εταιρείες Ashley & Holmes και Le Spot Productions επιμελήθηκαν το νέο ραδιοφωνικό σποτ του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» για την ευγένεια στον δρόμο. kkk Βιβλίο: Νέος συλλογικός τόμος για τη διαφήμιση από τις Εκδόσεις Καστανιώτη. Τίτλος του, «Διαφήμιση και επικοινωνία: Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας», στη σειρά «Επικοινωνία και Κοινωνία», υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Στέλιου Παπαθανασόπουλου.


Σχολιάστε εδώ