MUSIC+ MEDIA

// Σαν τυφώνας κινείται ο Βίκτωρας Ρέστης και όλη την εβδομάδα αυτή μονοπώλησε το ενδιαφέρον γύρω από τα ΜΜΕ. Όπως μπορείτε να διαβάσετε και στις Τυπολογίες, έχει μπει σε βαθιά νερά και τα ποσά για τα οποία συζητά είναι ιλιγγιώδη.
// Αυτό έχει δυστυχώς ως αποτέλεσμα να είναι χαμηλότερα στις προτεραιότητές του το project του MTV. Τώρα που ο ρόλος του Star Channel στο project μειώνεται και ενδεχομένως μηδενίζεται, κυρίαρχο ρόλο φαίνεται ότι αποκτά η LeSpot, η οποία θα
αναλάβει να φτιάξει όλο το πρόγραμμα του καναλιού.
// Η LeSpot είναι η εταιρεία η οποία θα επιμεληθεί δημιουργικά και την καμπάνια του καναλιού, όπως επίσης και τη διοργάνωση των event του, όταν αυτό φυσικά ξεκινήσει.
// Ανάμεσα σ’ αυτά που συζητά ο Ρέστης είναι και η αγορά ραδιοφωνικού σταθμού στη Θεσσαλονίκη. Βέβαια Λάμψη και John Greek, που μπήκαν με περισσότερο πάθος στην αγορά της βορείου Ελλάδος, έχουν
απογοητευτεί από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα.
// Οι σαρωτικές αλλαγές στον Antenna δεν έχουν τελειωμό, όμως φαίνεται ότι η πολύ πετυχημένη επιλογή του Κυριακού να φέρει τον Γιώργο Λεβέντη ως Γενικό Διευθυντή Τηλεόρασης Antenna θα αντιμετωπίσει (προσωρινά τουλάχιστον) την αβεβαιότητα που επικρατεί για το μέλλον και την κατεύθυνση ολόκληρου του ομίλου – και σίγουρα θα κάνει κάποια στελέχη που σκεφτόντουσαν να αποχωρήσουν να το αναβάλουν.
// Ο Λεβέντης έχει δείξει εξαιρετικά δείγματα γραφής στον χώρο της δισκογραφίας διεθνώς, και ειδικά στην Ελλάδα επωφελήθηκε και από ένα πολύ σημαντικό γεγονός – την ανεπάρκεια της παλαιάς γενιάς διευθυντών δισκογραφικών να ανταποκριθούν στα νεώτερα δεδομένα.
// Αυτό όμως δεν ισχύει για τον χώρο της τηλεόρασης, ο οποίος είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός στην Ελλάδα και γύρω από τον οποίο κινούνται εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ: η ανυπομονησία μέσα στον Antenna για καλύτερα αποτελέσματα είναι τόσο μεγάλη που δεν θα δοθεί περίοδος χάριτος.
// Απολύτως αναμενόμενο το νέο που επίσης κυκλοφόρησε παντού αυτή την εβδομάδα – το iTunes είναι πλέον ο μεγαλύτερος πωλητής μουσικής στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας και το Walmart.
// Το Walmart (σύμφωνα με το Rolling
Stone) εμφανίζεται να είναι αρκετά δυσαρεστημένο με την κατάσταση στη μουσική βιομηχανία και την παθητική στάση που κρατούν οι δισκογραφικές. Το Walmart έχει διαπιστώσει ότι οι καταναλωτές δεν προσελκύονται από τις υψηλές τιμές των cd και γι’ αυτό εσκεμμένα πουλά cd κάτω του κόστους, προσελκύοντας έτσι πελάτες.
// Όμως η πρακτική αυτή δεν είναι σίγουρο ότι θα συνεχιστεί. Όπως τονίζει στέλεχος της δισκογραφίας, «το Wallmart διακινεί το 20% των πωλήσεων της δισκογραφίας στις ΗΠΑ, όμως αυτές οι πωλήσεις είναι μόλις
το 2% του τζίρου του», και αν οι δισκογραφικές δεν πάρουν την απόφαση να ακούσουν τους καταναλωτές τους και να χαμηλώσουν τις τιμές των cd, δεν αποκλείεται το Wallmart να αποσυρθεί από αυτήν την αγορά.
// Ακάθεκτη συνεχίζει η Live Nation. Μετά το συμβόλαιό της με τη Madonna επέκτεινε τη συνεργασία με τους U2, των οποίων τα tour διοργάνωνε τα τελευταία 20 χρόνια.
Το δισκογραφικό συμβόλαιό τους με τη
Universal δεν επηρεάζεται (ακόμα) από
τη συμφωνία αυτή.


Σχολιάστε εδώ