Σε λίγο θα είμαστε φιλοξενούμενοι στην Ελλάδα…
Αυτή η γενική εκποίηση μεγάλων δημόσιων επιχειρήσεων –χάρη στις οποίες έφθασε το ρεύμα και το τηλέφωνο και στον τελευταίο οικισμό της χώρας κάτι που δεν θα έκανε ποτέ μια ιδιωτική εταιρεία αν δεν είχε κέρδος– που θυμίζει εκείνες τις ταμπέλες που έβαζαν παλιά κάποια μαγαζιά «πωλούνται όλα όσο-όσο, με… άδεια του Προέδρου των Πρωτοδικών, γιατί κλείνουμε…» θα έχει ως αποτέλεσμα Άραβες, Γερμανοί, Εβραίοι (κατά το Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι) να κάνουν κουμάντο στην Ελλάδα και η ζωή των νοικοκυριών θα εξαρτάται από αυτούς.
Σ’ αυτή την πολιτική (;) θα πρέπει να υπάρξει κάποιο φρένο. Είναι άλλο η κατάργηση των μονοπωλίων και ο ελεύθερος ανταγωνισμός, που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, και τελείως διαφορετικό η εκποίηση δημόσιων επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας, όπως είναι η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ και όπως ήταν το Συγκρότημα Διυλιστηρίων, που ξεπούλησε η κυβέρνηση Σημίτη.
Αυτές οι στρατηγικής σημασίας δημόσιες επιχειρήσεις θα πρέπει να παραμείνουν στο Δημόσιο για να είναι διασφαλισμένη η λειτουργία τους και ο έλεγχός τους σε κρίσεις (κάθε είδους) και να μην εξαρτάται η ζωή της χώρας και των πολιτών της από τις διαθέσεις ξένων, που θα μπορούν να ανεβάζουν το κόστος ή να κατεβάζουν τους διακόπτες.
Σ’ αυτές τις στρατηγικής σημασίας εταιρείες θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η Ολυμπιακή, γιατί καμία ιδιωτική αεροπορική εταιρεία δεν θα σου κάνει δρομολόγιο στο Καστελόριζο ή στην Κάρπαθο, αν δεν κερδίζει, που σημαίνει ότι θα έχεις σε απομόνωση νησιά, διαφορετικά θα πρέπει να επιδοτείς τις γραμμές που δεν έχουν κίνηση ως άγονες, οπότε θα σου στοιχίζει όσο η Ολυμπιακή. Πέραν όμως της απομόνωσης των νησιών, ο εθνικός αερομεταφορέας σε περιόδους κρίσης μεταβάλλεται σε στρατιωτική μονάδα, που στηρίζει τις Ένοπλες Δυνάμεις. Και αυτό να μην το ξεχνά η κυβέρνηση.