Το συνέδριο της μουσικής βιομηχανίας

Το διήμερο 9 – 10 Απριλίου πραγματοποιείται στο Πολιτιστικό Κέντρο Δαΐς για 4η συνεχόμενη χρονιά το μοναδικό μουσικό συνέδριο της Ελλάδας! Το Athens Music Forum που οργανώνεται από το MAD και την Archangel Music (www.athensmusicforum.gr/2008) έχει σκοπό να προσελκύσει και να συγκεντρώσει εκπροσώπους όλων των επαγγελματικών κλάδων που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τη μουσική και να αποτελέσει το μέσο για την κοινοποίηση, συζήτηση και αντιμετώπιση των θεμάτων που αφορούν τον χώρο.

Η θεματολογία της πρώτης ημέρας του συνεδρίου είναι αφιερωμένη στην τεχνολογία και στο νέο τοπίο που έχει διαμορφωθεί από τη στιγμή που η μουσική ονομάστηκε περιεχόμενο για να χωρέσει σε συσκευές μουσικού περιεχομένου. H δεύτερη μέρα του συνεδρίου είναι αφιερωμένη στην ηλικιακή ομάδα 13 – 25, στόχο της ευρύτερης, ή σχετιζόμενης, μουσικής βιομηχανίας. Αναλυτικά, το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1-Day – 9 Απριλίου

Music Devices versus… Music!

• Αύξηση της κατανάλωσης των music devices σημαίνει και αύξηση της κατανάλωσης της νόμιμα αγορασμένης μουσικής;

• Αν οι πωλήσεις των music devices αυξάνονται, γιατί πέφτουν οι πωλήσεις της μουσικής;

• Ποιος κερδίζει και ποιος χάνει από την αύξηση και επέκταση των εταιρειών κατασκευής music devices;

• I-nteroperability: Υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ;

ISPs versus Right Holders & Users

• Οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου ενάντια στους κάτοχους δικαιωμάτων της μουσικής / ταινιών και στους χρήστες.

• Η ανταλλαγή αρχείων μουσικής μέσω διαδικτύου μπορεί να ελεγχθεί και να ποινικοποιηθεί, χωρίς να προσβάλλονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών;

• Σαρκοζί – Ολιβιέν: Άνοιξαν πράγματι τον δρόμο για μια θεσμική συμφωνία ή τελικά χρειάζεται νομοθεσία πανευρωπαϊκά;

Κινητή τηλεφωνία και μουσική 2008:

• Αύξηση μεγεθών – Ανάπτυξη υπηρεσιών – Eπένδυση στη μουσική.

• Οι τρεις άξονες στους οποίους οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας μιλούν για τη σχέση τους με τη μουσική σήμερα.

Music and Marketing Day – 10 Απριλίου

Έρευνες:

• Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά ενός περιζήτητου ηλικιακού κοινού: 13 – 25.

• Το ιδανικό ραδιόφωνο υπάρχει; Αν όχι, πώς θα ήθελε το κοινό των 13 – 25 να είναι;

Music Marketing Events:

• Με ποια κριτήρια επιλέγονται οι μουσικές εκδηλώσεις και οι καλλιτέχνες από το marketing των χορηγών;

• Πώς μετράται η αποτελεσματικότητα και η επιτυχία τους;

Έρευνα AMF:

• Πόσα από τα τραγούδια που παίχτηκαν στο ραδιόφωνο που απευθύνεται στο κοινό 13 – 25 έχουν αντίστοιχη επιτυχία σε πωλήσεις;

• Πόσα από τα περιοδικά αυτού του κοινού έχουν μουσικά εξώφυλλα τα τελευταία τρία χρόνια;

• Artists & Repertory: Διαθέτουν οι παραγωγοί μουσικής τα απαραίτητα εργαλεία και την πληροφόρηση από τα media;

Not Young in My Youth:

• Πώς ανακαλύπτονται τα καινούργια μουσικά αστέρια για το κοινό των 13 – 25;

• Πού βασίζονται οι κυνηγοί ταλέντων;

• Υπάρχει συνέργεια των media για την προώθηση ενός νέου καλλιτέχνη;

• Mainstream vs Niche Markets: Αλλάζει η ψηφιακή τεχνολογία την ισορροπία τους;


Σχολιάστε εδώ