MUSIC+ MEDIA

// Σε όλο τον πλανήτη έχουν καταλήξει στο πόσο ηθικό είναι να συνδέεις το νεανικό κοινό με τα τσιγάρα, όταν πλέον κανείς δεν αμφισβητεί τις βλαπτικές συνέπειες που έχει στην υγεία. Μοιάζει λοιπόν κάπως οξύμωρο να ξεκινάει κάτι καινούργιο με ρίζες τέτοιες.

// Αντίστοιχη πορεία απαγορεύσεων θα δούμε τα επόμενα χρόνια να ακολουθείται και για τα ποτά. Ήδη πολλά νεανικά δίκτυα στο εξωτερικό αρνούνται να διαφημίσουν αλκοόλ, ενώ ακόμα και στη χώρα μας οι μεγαλύτερες εταιρείες αλκοολούχων ποτών σε μια διαδικασία αυτοδέσμευσης δεν διαφημίζουν τα προϊόντα τους σε ΜΜΕ στα οποία η πλειοψηφία του κοινού είναι κάτω των 18 ετών.

// Παρόλο που ο μουσικός Τύπος έχει πάρει την κατιούσα, μαθαίνουμε ότι ο Κώστας Γιαννίκος μετά την απόκτηση του «Διφώνου» και «Ποπ+Ροκ» σκέφτεται όχι μόνο να αναμορφώσει τα δύο έντυπα, αλλά και να προχωρήσει στην έκδοση και άλλων.

// Ο χώρος της ποπ νεανικής μουσικής καλύπτεται θεματικά αυτήν τη στιγμή μόνο από το «Αφισόραμα», και εφόσον ο Όμιλος Γιαννίκου μέσα στο ρεπερτόριο που αναπτύσσει έχει πλειάδα τέτοιων καλλιτεχνών, είναι προφανές ότι έχει άμεσο συμφέρον να κάνει μια τέτοια

κίνηση.

// Στήριξη σ’ αυτόν τον κλάδο των ΜΜΕ θα δοθεί σίγουρα και από την ενίσχυση των διαφημιστικών budget που θα προέλθει από την εντονότερη δραστηριοποίηση της Fnac και των Public τους προσεχείς μήνες, ενώ θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και οι κινήσεις που ετοιμάζει

το Metropolis ώστε να προασπίσει την

ηγετική θέση του στην αγορά.

// Το έντονο clutter που παρατηρείται στα μουσικά ραδιόφωνα, όπου περισσότερα από 37 ραδιόφωνα δίνουν τη δυνατότητα στον ακροατή να βρει (με λίγη ταλαιπωρία) να ακούσει αυτό που θέλει,

θα γίνει σύντομα και στην τηλεόραση.

// Παρόλο που το IPTV μπήκε ως όρος στη ζωή μας τον περασμένο χρόνο με την έντονη δραστηριοποίηση των εναλλακτικών παρόχων τηλεφωνίας, μέχρι σήμερα κανένας δεν κατάφερε να συγκεντρώσει σημαντικούς αριθμούς

συνδρομητών-τηλεθεατών.

// Αποτέλεσμα (ή αιτία) ήταν να μην

υπάρχει κανένα αξιόλογο πακέτο προγραμμάτων, ούτε και το αντίστοιχο

budget για να χρηματοδοτηθούν νέα προγράμματα.

// Όλα αυτά όμως φαίνεται ότι θα αλλάξουν μέσα στους ερχόμενους μήνες με την απόφαση του ΟΤΕ να θέσει το IPTV ως προτεραιότητά του. Στόχος είναι να προσφερθεί ένα αξιόλογο πακέτο καναλιών στους περισσότερους από 1.000.000 συνδρομητές υπηρεσιών

ADSL που έχει σήμερα ο οργανισμός.

// Ο ΟΤΕ, όπως άλλωστε και οι εναλλακτικοί φορείς, αλλά και η Nova, θεωρούν υψίστης σημασίας τις υπηρεσίες «on

demand», όπου ο τηλεθεατής με έξτρα χρέωση θα μπορεί να αγοράζει περιεχόμενο για να το δει όποια στιγμή θέλει.

// Στις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις του κοινού στο εξωτερικό βρίσκονται και τα μουσικά προγράμματα, με διάφορες μορφές και «πακετοποιήσεις», με μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα μουσικά προγράμματα σε ποιότητα High Definition…


Σχολιάστε εδώ