ψιλά γράμματα
kkk Για να τελειώνουμε με τις συκοφαντικές επιθέσεις, πως δήθεν θέλουμε να «βλάψουμε την ΕΡΤ». Όταν το 1995, η τότε κυβέρνηση ήθελε να συρρικνώσει τη Ραδιοφωνία, συγχωνεύοντας το Πρώτο Πρόγραμμα (σημερινή ΝΕΤ 105,8) με την ΕΡΑ ΣΠΟΡ, το «Π» ήταν εδώ. kkk Σήμερα, η ΕΡΑ ΣΠΟΡ όχι μόνο υπάρχει, αλλά είναι και στην πρώτη δεκάδα της ακροαματικότητας.
kkk Όταν αμφισβητούνταν το ανταποδοτικό τέλος, πριν από χρόνια, ακόμη και με προσφυγές στην ΕΕ, το «Π» ήταν εδώ. Κι ακόμη, αν θέλετε, διατυπώσαμε την άποψη πως η ελληνική πολιτεία ορθά αύξησε το τέλος, ακόμη και κατά 1 ευρώ, για να ενισχύσει την κρατική ραδιοτηλεόραση. Η ΕΡΤ, όμως, είναι παράλληλα υποχρεωμένη να το χρησιμοποιεί για την ανάπτυξη άλλων προγραμμάτων από αυτά της ιδιωτικής τηλεόρασης και να δημοσιοποιεί αναλυτικές λίστες με την αξιοποίησή του. Και σε αυτή τη διαδικασία το «Π» είναι εδώ.
kkk Όταν οι συνδικαλιστές ασκούσαν συνδιοίκηση με τους εκάστοτε επιλεγμένους από την κυβέρνηση διοικητές – προέδρους, το «Π» ήταν εδώ. Και αποκάλυψε και στιγμάτισε τη λογική της επιδότησης της «εξόδου» των συνδικαλιστών και η υπόθεση έφτασε στο ακροατήριο. Και το «Π» ήταν στο ακροατήριο. kkk Όταν για πρώτη φορά εφαρμόστηκε ο διαγωνισμός για την επιλογή προέδρου και οι υπουργοί επέλεξαν τον Π. Παναγιώτου, αποκλείοντας τον Κ. Μπάμπαλη, το «Π» ήταν εδώ. Στη διάρκεια της θητείας Παναγιώτου (ο οποίος ως και σήμερα ήταν ο μακροβιότερος πρόεδρος – ξεκίνησε στην ΕΡΤ την περίοδο διακυβέρνησης της χώρας από τον Α. Παπανδρέου και έφτασε στον Κ. Σημίτη), το «Π» ήταν εδώ.
kkk Όταν ανέλαβε ο Α. Στάγκος ξανά το «Π» ήταν εδώ. Άσκησε σκληρή και αυστηρή κριτική σ’ έναν δημοσιογράφο ο οποίος προσπάθησε -και ήταν από τους λίγους- να επαναπροσδιορίσει την ΕΡΤ, αποκαλύπτοντας τα πραγματικά οικονομικά της δεδομένα και θέτοντας σημαντικές προδιαγραφές για το πρόγραμμα, οι οποίες ακολουθούνται έως και σήμερα. Όσο για την περίοδο Παναγόπουλου, το «Π» ασκεί την ίδια πολιτική, του δημοσιογραφικού ελέγχου, σε μια ΔΕΚΟ της οποίας τα περισσότερα έσοδα προέρχονται από τους πολίτες.
kkk Το «Π» ήταν και είναι πάντοτε εδώ, γράφοντας για την ΕΡΤ. Δεν γνωρίζουμε και δεν μας αφορά πού ήταν όλοι οι άλλοι. Όμως, ακόμη και με συγκρούσεις ή και λάθη, αλλά πάντοτε με εντιμότητα, ασκούμε δημοσιογραφικό έλεγχο στην κρατική ραδιοτηλεόραση, όπως το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα μεγάλα δίκτυα. -Πρόσωπα: Ο Φώτης Τσιμέλας, από το «Paper», ανέλαβε και τη διεύθυνση των «Εικόνων». Παραιτήθηκε από τον ΔΟΛ η Κιάρα Σουγκανίδου, διευθύντρια του «BHMAdonna», και μαζί με 7 συνεργάτες της κατευθύνονται προς τα νέα γραφεία του Θανάση Λάλα για τον σχεδιασμό και την έκδοση δωρεάν εφημερίδας. kkk Στον Αθήνα 9,84 ο Θ. Λάλας.
kkk Ο Θοδωρής Καλτάκης αποχώρησε από τη Νίκη Εκδοτική, θυγατρική της Δάφνη Επικοινωνίες, όπου ασκούσε καθήκοντα γενικού διευθυντή. -Εκδόσεις: Τρία βιβλία από τον «Κόσμο του Επενδυτή»: «Το γεράκι. Το σχέδιο των ΗΠΑ για την παγκόσμια κυριαρχία», που αποτελεί το βασικό πολιτικό κείμενο για την παγκόσμια ηγεμονία των ΗΠΑ, με την υπογραφή του Προγράμματος για τον Νέο Αμερικανικό Αιώνα. «Θα γίνει της Ένωσης Κέντρου», με κείμενα του διευθυντή της εφημερίδας Νίκου Φελέκη, και «Οι παίκτες. Έλληνες επιχειρηματίες και μάνατζερ». – Πνευματικά δικαιώματα: Στο πρόσφατο Φόρουμ των Ευρωπαίων Εκδοτών, η αρμόδια Επίτροπος της ΕΕ για θέματα ΜΜΕ Βίβιαν Ρέντινγκ δήλωσε, όπως αναφέρει η έκδοση «Ενδιάμεσα» του ΙΟΜ, «ότι η ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας σχεδιάστηκε για τα παραδοσιακά Mέσα, αλλά η αναμενόμενη Ανακοίνωση για το διαδίκτυο θα λαμβάνει υπόψη ζητήματα προστασίας και στις ψηφιακές μορφές.
– Διακίνηση Τύπου: Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ (Β 148/2008) η απόφαση για τον καθορισμό των ειδικών τιμολογίων διακίνησης εφημερίδων και περιοδικών εντός χώρας. Διαψεύδεται επίσης από το Άργος η φημολογία για συγχώνευσή του με την Ευρώπη. Δεν υπήρξαν επαφές, λένε, ενώ ταυτόχρονα ένα τέτοια ενδεχόμενο προσκρούει στη νομοθεσία περί ανταγωνισμού.