Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΟΒΕΙ ΤΑ… ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ

Εκατοντάδες περιστατικά με καμένες τηλεοράσεις, ψυγεία, αιρ-κοντίσιον και άλλες ηλεκτρικές συσκευές έχουν σημειωθεί τα τελευταία τρία χρόνια.

Η κ. Βούλα από το Περιστέρι, μιλώντας για ένα παρόμοιο περιστατικό, μας είπε ότι το σπίτι της θύμιζε το Ολυμπιακό Στάδιο, όταν ξαφνικά αργά ένα βράδυ όλα άρχιζαν να φωτίζουν περισσότερο.

Τα παιδιά στο σπίτι κατατρόμαξαν όταν καπνός βγήκε από το ψυγείο και σπίθες ξεπετάγονταν από την τηλεόραση.

Όταν απευθύνθηκε στη ΔΕΗ για να ζητήσει εξηγήσεις, όπως και χιλιάδες άλλοι συμπολίτες μας, πήρε την απάντηση ότι η επιχείρηση δεν ευθύνεται για την καταστροφή των συσκευών της, καθώς η ίδια θα έπρεπε, λέει, να έχει εγκαταστήσει στο σπίτι της σταθεροποιητή τάσης. Ένα μηχάνημα, δηλαδή, που δεν διαθέτει κανένα σπίτι ούτως ή άλλως.

Η υπόθεση έφτασε στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ο οποίος έχει και τη νομική δυνατότητα να εξετάσει εξονυχιστικά το θέμα.

Οι πρώτες εξηγήσεις που πήρε από τη ΔΕΗ δεν ήταν αρκετές, με αποτέλεσμα να οριστεί ραντεβού του συνηγόρου με τη διοίκηση της επιχείρησης, με αποκλειστικό θέμα τις διεκδικήσεις των πολιτών για αποζημιώσεις σε περιπτώσεις βλαβών σαν αυτές που αναφέραμε παραπάνω.

Έτσι ανοίγει ο δρόμος για να αποζημιωθούν οι καταναλωτές και οι πελάτες της ΔΕΗ που έπαθαν ζημιές χωρίς να φταίνε οι ίδιοι.

Όσοι αντιμετωπίζουν βεβαιωμένα το ίδιο πρόβλημα μπορούν να απευθύνονται στον Συνήγορο του Καταναλωτή στα τηλέφωνα: 210-6460612 ή 210-6460814. Ακόμη, μπορείτε να απευθύνεστε στο τετραψήφιο 1512 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.


Σχολιάστε εδώ