Η Ολυμπιακή δεν μπορεί να κλείσει

Είναι καραμέλα και για πολλούς από εμάς, όταν δεν εξυπηρετούμαστε στο άψε-σβήσε, ξεχνώντας ότι αποδεχόμαστε αδιαμαρτύρητα τις όποιες καθυστερήσεις, ακόμη και πολύωρες, ή την ταλαιπωρία, όταν ταξιδεύουμε με άλλες, ξένες, αεροπορικές εταιρείες.
Να κλείσει λοιπόν η Ολυμπιακή Αεροπορία. Πόσοι άραγε από μας έχουν συνειδητοποιήσει τι σημαίνει αυτό, που ελαφρά τη καρδία λέμε. Μόνο οι αποζημιώσεις του προσωπικού θα κοστίσουν 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ.
Διερωτήθηκε κανείς πόσο θα πάει το εισιτήριο, κάθε πότε θα έχουν δρομολόγια οι γραμμές που δεν έχουν ικανοποιητική κίνηση; Και ότι το κόστος των άγονων γραμμών θα τριπλασιαστεί;
Πόσοι άραγε ξέρουν ότι μόνο η Ολυμπιακή Αεροπορία μεταφέρει ασθενείς και δέχεται να βάλει φορεία; Ότι μόνο η Ολυμπιακή Αεροπορία μεταφέρει από το εξωτερικό ραδιοϊσότοπα και ραδιενεργά υλικά;
Και ακόμη ότι σε περίπτωση κρίσης η Ολυμπιακή Αεροπορία αυτόματα μετατρέπεται σε Μοίρα της Πολεμικής μας Αεροπορίας.
Μια λέξη είναι να κλείσει ο εθνικός μας αερομεταφορέας… Όμως τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν αυτόματα θα είναι πολλά και κοστίζουν πιο ακριβά από τις σπατάλες που έχουν γίνει στην ΟΑ με πλήρη ευθύνη όλων των κυβερνήσεων. Και το πρόβλημα δεν είναι μόνο ελληνικό. Ξεχάσαμε ότι κολοσσοί, όπως η TWA, η SWISSAIR, η SABENA, η Alitalia κατέρρευσαν οικονομικά και χρειάσθηκαν ολόκληρα επενδυτικά σχέδια για να αναγεννηθούν;
Λύση για την Ολυμπιακή μας μπορεί να βρεθεί. Είτε με μια κοινοπραξία στην οποία θα συμμετέχουν και άλλες αεροπορικές εταιρείες είτε με την πώληση του μάνατζμεντ είτε, είτε…
Αυτό που πρέπει να αποκλειστεί είναι ότι η Ελλάδα θα μείνει χωρίς αεροπορική εταιρεία.
Κι εδώ είναι η ώρα, τα κόμματα όλα μαζί, με όλα τα σωματεία των εργαζομένων, να προτείνουν λύσεις, βιώσιμες φυσικές που θα επιτρέπουν στην Ολυμπιακή μας Αεροπορία να ξανανοίξει τα φτερά της προς όλες τις κατευθύνσεις, έχοντας πλέον και την πικρή εμπειρία της σπατάλης που γίνεται με τη σκέψη δικά μας είναι τα λεφτά;»…


Σχολιάστε εδώ