Πετροδολάρια για την Ολυμπιακή!
ΚΑΙ ΟΛΑ αυτά συμβαίνουν σε μια στιγμή που το μέλλον της Ολυμπιακής είναι δυσοίωνο, κανείς δεν κάνει τίποτε για να διασωθεί, η περιουσία της καθημερινά απαξιώνεται, αεροσκάφη δεν έχει δικά της, αλλά νοικιάζει από αμφιλεγόμενης αξιοπιστίας εταιρείες και αυτά παρουσιάζουν τέτοιες βλάβες (τρύπα στα φτερά) που ανησυχούν τον κόσμο και βλάπτουν σοβαρά την φήμη της ΟΑ και οι μόνοι που φαίνεται αυτήν τη στιγμή να την υπερασπίζονται είναι οι εργαζόμενοι.
ΕΙΝΑΙ χαρακτηριστική η ανακοίνωση που εξέδωσαν οι πιλότοι των Ολυμπιακών Αερογραμμών, για όσα συνέβησαν πριν από λίγες μέρες σε νοικιασμένα αεροσκάφη της εταιρείας, στην οποία τονίζουν ότι το προσωπικό, «τηρώντας το υψηλό επίπεδο ελέγχων και συντήρησης που έχουν υιοθετήσει οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, ουδέποτε επέτρεψε, ούτε και θα επιστρέψει να αμφισβητηθεί η ασφάλεια των επιβατών στις πτήσεις της εταιρείας».
ΜΑΛΙΣΤΑ στην ίδια ανακοίνωση επικαλούνται ως απόδειξη αυτής της αρχής την «αντίδραση στα πρόσφατα περιστατικά (ορισμένα από τα οποία δεν είναι ασυνήθιστα), η οποία οδήγησε στην άμεση θέση εκτός πτήσεων των αεροσκαφών που παρουσίασαν πρόβλημα».
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ώρα πάντως που ο εθνικός αερομεταφορέας επιχειρείται να συκοφαντηθεί και τα περιστατικά αυτά αναδεικνύονται κυρίως από τις εφημερίδες, αντίστοιχες περιπτώσεις και μάλιστα πολύ χειρότερες που αφορούν ιδιωτικές εταιρείες αποσιωπώνται με προφανή σκοπιμότητα και στο πλαίσιο μιας ιδιότυπης «ομερτά».
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ είναι το σοβαρό περιστατικό που συνέβη στις αρχές Σεπτεμβρίου με αεροσκάφος Β737 ελληνικής ιδιωτικής εταιρείας, που διεκδικεί μάλιστα να κληρονομήσει και την Ολυμπιακή, στο δρομολόγιο της επιστροφής από τη Λάρνακα στην Αθήνα. Λίγο μετά την απογείωσή του από την Κύπρο το αεροσκάφος έχασε τη μία μηχανή του (Νο2) και ζήτησε άδεια για αναγκαστική προσγείωση στη Ρόδο και κατά την κάθοδο έχασε ένα μέρος της συμπίεσης και έπεσαν οι μάσκες… Ήταν ένα σοβαρό περιστατικό, το οποίο οι κυπριακές εφημερίδες είχαν πρωτοσέλιδο, ενώ στην Ελλάδα κανένας δεν το πήρε (;) χαμπάρι και κανένας δεν μετέδωσε το παραμικρό.
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ πάντως ότι όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν υπάρχουν πραγματικά προβλήματα με τα ενοικιαζόμενα αεροσκάφη, με το κόστος του ενοικίου και ότι όλες αυτές οι περιπτώσεις δεν ερευνώνται από τη Δικαιοσύνη, μετά από εισαγγελική εντολή με αφορμή και σειρά δημοσιευμάτων της εφημερίδας μας.
ΤΟ ΘΕΜΑ μάλιστα το έφερε στη Βουλή και ο βουλευτής του ΣΥΝ Παναγιώτης Λαφαζάνης με ερώτησή του προς τους υπουργούς Οικονομίας και Μεταφορών, στους οποίους διατυπώνει μια σειρά ερωτηματικά «για τις βλάβες σε ενοικιαζόμενα αεροσκάφη των Ολυμπιακών Αερογραμμών από ξένες εταιρείες».
ΤΕΛΟΣ, να επισημάνουμε ότι όπως φαίνεται ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης είναι αποφασισμένος να προχωρήσει προσεκτικά με βάση την ευρωπαϊκή και την ελληνική νομοθεσία (άρθρο 44) στο ξεκαθάρισμα της Ολυμπιακής, ενώ ταυτόχρονα θα εξεταστούν όλες οι περιπτώσεις ενδιαφέροντος για αγορά της εταιρείας, εφόσον αποδειχθεί ότι αυτό είναι πραγματικό.