Ζήτημα αθέμιτου ανταγωνισμού με τις ταινίες πρώτης προβολής
Συγκεκριμένα ανέφερε πως:
-«Οι διατιθέμενοι ως ένθετα τύπου υλικοί φορείς
(DVD) με περιεχόμενο κινηματογραφικές ταινίες διατίθενται σε συγκεκριμένες ημέρες της βδομάδας και αφορούν σε συγκεκριμένους τίτλους, στη συντριπτική πλειοψηφία τους παλιάς παραγωγής, εκ των προτέρων γνωστούς, ώστε δεν καταλείπεται δυνατότητα επιλογής από τον καταναλωτή.»
-«Η εν γένει ποιότητα των υλικών φορέων οι οποίοι διατίθενται από τις ειδικευμένες επιχειρήσεις-μέλη της
Ομοσπονδίας Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Αττικής είναι κατά κανόνα πολύ ανώτερη εκείνης των διατιθέμενων ως ενθέτου τύπου, οι οποίο δεν συνοδεύονται από πληροφοριακό υλικό.»
Στην περίπτωση του «Θέματος» διανέμονται ταινίες πρώτης προβολής, αναπαραγόμενες σε καλύτερης ποιότητας ψηφιακό δίσκο. Πωλούνται δε σε πλαστικό κουτί, με καλή εκτύπωση εξωφύλλου, και συνοδεύονται από διαφημιστική καμπάνια που εστιάζει μόνο στις ταινίες.
Τίθεται θέμα εκ νέου παρέμβασης της Επιτροπής, εφόσον τα δεδομένα έχουν αλλάξει; Και πώς μπορεί να αντιμετωπίσει η ίδια η Επιτροπή τον φόρτο εργασίας, αφού εκτός από την εξαγορά του 50% της Τηλεοπτικαί Επιχειρήσεις, υπάρχει η γνωστοποίηση του ΑΝΤΕΝΝΑ για την απόκτηση του 50% της Δάφνη Επικοινωνίες από τη G+J International και η έρευνα που διενεργεί σε εκδοτικές εταιρείες για την αγορά ραδιοφωνικών σταθμών; Το αρνητικό είναι πως η Επιτροπή δεν έχει προσωπικό να καλύψει τις υφιστάμενες ανάγκες της, πόσω μάλλον όταν θα επιφορτιστεί, σύμφωνα με τον νόμο Ρουσόπουλου, και με τον έλεγχο της αγοράς των ΜΜΕ. Σε κάθε όμως περίπτωση το θέμα με τα DVD και τις εφημερίδες ξανανοίγει…