Ακριβά DVD και νέα περιοδικά το Σαββατοκύριακο

Ενώ δηλαδή το «Θέμα» θα πουλάει τις δικές του ταινίες από τη Warner προς 4,25 ευρώ και το «Βήμα» θα διανέμει τις δικές του με αύξηση της τιμής, η «Καθημερινή» θα παραμείνει στα 3 ευρώ, με στόχο να μην πληγεί περισσότερο το ειδησεογραφικό προϊόν της εφημερίδας.

Η εξέλιξη με τις ταινίες πρώτης προβολής, την οποία το «Π» κατέγραψε από την περασμένη άνοιξη, δημιουργεί συνθήκες ανθρωποφαγίας στον κυριακάτικο Τύπο, καθώς ανεβαίνει και το κόστος παραγωγής, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι, εξαιτίας της πανάκριβης τιμής, οι αναγνώστες δεν θα αγόραζαν πλέον τη δεύτερη εφημερίδα για την ενημέρωσή τους. Έτσι, στην πράξη οι εφημερίδες επιδοτούν ένα περιφερόμενο κύμα καταναλωτών που ψωνίζουν DVD σε προνομιακές τιμές και τίποτα άλλο. Έτσι όμως καταστρέφεται η πλέον δυναμική αγορά του Τύπου, καθώς οι εφημερίδες χάνουν και χρήματα και πελάτες από Κυριακή σε Κυριακή, ενώ αποκτούν σε αντάλλαγμα ρευστό από τις πωλήσεις για να καλύψουν τις ανάγκες της βδομάδας.

Ο ανταγωνισμός θα επεκταθεί και στα περιοδικά. Η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» ετοιμάζει εκτός από το περιοδικό διακόσμησης «Casaviva» και το γυναικείο περιοδικό «Grazia», πάντοτε σε συνεργασία με τον Θεοχάρη Φιλιππόπουλο.

Την ίδια ώρα η «Καθημερινή» ετοιμάζει τη «Γυναίκα» για την έκδοση του Σαββάτου, στο ανανεωμένο φύλλο.

Σχεδιάζει επίσης άλλα 3 περιοδικά εντός του 2008, ενώ υπάρχουν σχέδια και για αυτόνομο -εκτός «Καθημερινής»- φύλλο. Καθοριστικής σημασίας για την υλοποίηση των σχεδίων θα είναι η έναρξη λειτουργίας, τον επόμενο μήνα, του νέου πιεστηρίου.


Σχολιάστε εδώ