Νέα στρατηγική στον τουρισμό

Τη νέα διαφημιστική εκστρατεία αλλά και τη νέα εικόνα της Ελλάδας παρουσίασε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Άρης Σπηλιωτόπουλος, εγκαινιάζοντας το περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στην τουριστική έκθεση WORLD
TRAVEL MARKET 2007.
Ο κ. Σπηλιωτόπουλος τόνισε ότι:
«Δεν μπορούμε να μιλάμε για εθνική στρατηγική για τον τουρισμό, χωρίς πρώτα να έχουμε χτίσει τη νέα εικόνα της Ελλάδας. Τη νέα διεθνή ταυτότητα της Ελλάδας. Τη νέα αισθητική. Μια αισθητική που θα ξεπερνάει το μονοσήμαντο μοντέλο ”ήλιος – θάλασσα”».
Η νέα διευρυμένη στρατηγική τοποθέτηση της χώρας επιβάλλει να προβάλλουμε την Ελλάδα ως έναν προορισμό με εναλλαγές και αντιθέσεις, έναν τόπο όπου κάθε επισκέπτης μπορεί να ζήσει μια αληθινή εμπειρία. Συνεπώς, η Ελλάδα μπορεί να θεωρηθεί ένας χώρος εμπειριών μέσα στον οποίο αληθινές, μοναδικές ιστορίες πραγματοποιούνται. Αυτό είναι η στρατηγική μας για τη νέα εικόνα της Ελλάδας ως προορισμός παγκόσμιας εμβέλειας».


Σχολιάστε εδώ