Ένα κανάλι μόνος του ο Λαζόπουλος!
aΝικητής με διαφορά το Mega για τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB, το Mega επικράτησε με διαφορά 1,6 μονάδες του φιλόδοξου φέτος
ΑΝΤ1, ενώ ο Λάκης Λαζόπουλος, όπως προκύπτει, στη ζώνη του prime time εκτόξευσε τον Alpha στη δεύτερη θέση. Αναλυτικά, όπως προκύπτει από τον πίνακα 1, η κατάσταση δεν ανατράπηκε τον πρώτο μήνα του ανταγωνισμού. Το Mega με 18% έχει μια καθαρή διαφορά από τον ΑΝΤ1, που έχει 16,4%, ενώ ο Alpha, με τον Λαζόπουλο να θριαμβεύει και στις επαναλήψεις, στο σύνολο του πληθυσμού συγκεντρώνει ένα αξιοπρεπές 14,6%. Το Alter είναι τέταρτο με 11,3%, το Star με νεανικότερο κοινό στο 10,9% και η ΝΕΤ με τις αθλητικές μεταδόσεις στο 9,7%. Στον πίνακα 2 είναι η ομάδα κοινού, ηλικίες 15 – 44, που λατρεύουν οι διαφημιστές. Εκεί η διαφορά του Mega είναι τεράστια: 21,4% έναντι 14,8% του ANT1 και 13,8% του Star. Με αυτά τα ποσοστά το Mega αναμένεται να εισπράξει τη μερίδα του λέοντος στη διαφήμιση.
Τα καλύτερα ποσοστά του Αlpha εμφανίζονται στο prime time, επί του συνόλου του κοινού. Καθώς ο Λ. Λαζόπουλος κάνει 54% στην πρώτη προβολή και 35% στη δεύτερη μετάδοση, κατορθώνει να συγκεντρώσει το 17,2% έναντι 20,6% του Mega, το οποίο και παραμένει στην πρώτη θέση. Το ερώτημα για τον Alpha είναι γιατί παρά τη νέα γενιά σωτήρων που ήρθαν στο κανάλι δεν μπορεί να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό πρόγραμμα, παρά τα δύο καλά σίριαλ, το «10» και το «Υπέροχα πλάσματα». Ο Λαζόπουλος είναι μόνος του ένα κανάλι, καθώς η παραγωγή και η σκηνοθεσία είναι άρτια και τα αποσπάσματα της εκπομπής του αναμεταδίδονται και την επόμενη ημέρα από το κανάλι, ανεβάζοντας τα ποσοστά του. Όλα αυτά βέβαια και παρά τη δεδομένη καχυποψία του καναλιού για τα αποτελέσματα της AGB.
Μέχρι τώρα χάνει έδαφος ο ΑΝΤ1, στον οποίο επικρατεί ένταση. Αιτία τα ποσοστά και οι μετρήσεις που δείχνουν πως το κανάλι παρά τα καινούργια προγράμματα δεν καταφέρνει να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό.
Αντιθέτως έχει πτώση η πρωινή ζώνη της ψυχαγωγίας, αλλά και η μεγάλη επιτυχία της περυσινής σεζόν, το «Deal». Αποτέλεσμα είναι ότι το κανάλι αντί να ανέβει κάποιες μονάδες, σ’ σχέση με την περυσινή αποτυχημένη περίοδο του, χάνει περισσότερο, ειδικά στη βραδινή ζώνη. Το κλίμα έντασης επεκτείνεται πλέον και στους δημιουργούς, οι οποίοι με τη σειρά τους εκφράζουν παράπονα και διαμαρτυρίες για τις ώρες προβολής των σειρών τους, που δεν φαίνεται να κερδίζουν την προσοχή των τηλεθεατών. Οι αντιδράσεις είναι σπασμωδικές και επιχειρείται να δοθούν λύσεις με απομακρύνσεις συνεργατών, κόψιμο εκπομπών και λοιπά. Η τακτική αυτή δημιουργεί πάλι σύγκριση και νέες εντάσεις.