Πρώτος ο Όμιλος Αλαφούζου, δεύτερη η ΕΡΑ

Ύστερα όμως και από τον νόμο Ρουσόπουλου η μάχη είναι για τα ποσοστά των ομίλων, γιατί έτσι δημιουργούνται υπεραξίες για μια πιθανή είσοδο στο χρηματιστήριο ή για πωλήσεις των σταθμών σε άλλους ενδιαφερόμενους… Ταυτόχρονα όμως το ποσοστό που συγκεντρώνουν έχει αξία, όχι μόνο για την άντληση των πολύτιμων διαφημιστικών εσόδων, αλλά και γιατί σύμφωνα με τον νόμο Ρουσόπουλου η διαφημιστική δαπάνη είναι το βασικό κριτήριο για τον έλεγχο της συγκέντρωσης. Βάλαμε τους σταθμούς σε ομίλους –εκείνους που έχουν ήδη πουληθεί– ενώ αφήσαμε εκτός εκείνους που δεν έχουν πουληθεί, όπως ο Oasis, που είναι κοντά σε συμφωνία με τον Κ. Γιαννίκο, ή τον Village, για τον οποίο υπάρχει προσύμφωνο μεταβίβασης στις Εκδόσεις Λυμπέρη και όχι οριστική συμφωνία. Στη συνέχεια προσθέσαμε τα ποσοστά τους και ιδού τα αποτελέσματα:
Πρώτος είναι ο Όμιλος Αλαφούζου με 4 σταθμούς και συνολικό ποσοστό 28,7% και με την αποδοχή ότι ο Μελωδία, του οποίου το μάνατζμεντ έχει ο ιδιοκτήτης του ΣΚΑΪ, θα περάσει στον όμιλο. Τη δεύτερη θέση έχει η ΕΡΑ, με 5 σταθμούς στη μέτρηση και το 21,9% της συνολικής ακροαματικότητας. Το υψηλό ποσοστό του Derti στέλνει την ΙΜΑΚΟ, με 3 σταθμούς, στην τρίτη θέση, με συνολικό ποσοστό 21%. Ο Όμιλος Βαρδινογιάννη, έχοντας 2 σταθμούς (Δίεση – SOHO) και ποσοστό στις Αττικές Εκδόσεις, που ελέγχουν τους DJ και Rock FM, συγκεντρώνει συνολικό ποσοστό 20,5%. Στην πέμπτη θέση είναι η HRS, με τους σταθμούς Λάμψη και Village, έχοντας συνολικό ποσοστό 16,1%. Εδώ σημειώνουμε πως η HRS έχει την εμπορική εκμετάλλευση των δύο σταθμών και πως ως τώρα ο Village δεν έχει ακόμη πουληθεί στις Εκδόσεις Λυμπέρη. Ο Μ. Κυριακού με δύο σταθμούς στην Αττική έχει το 14,2%, ενώ ο Ανδρέας Γ. Κουρής, ελέγχοντας απευθείας τους Love και Orange και προσθέτοντας και το ποσοστό του Real (στον οποίο έχει το 50%) φτάνει το 11,3%. Η συνεργασία Γεωργάκη – Ορφανίδη με δύο σταθμούς έχει 9,1%, έναντι 8,7% των Εκδόσεων Λυμπέρη. Ο Κ. Γιαννίκος, συνέταιρος του Γ. Κουρή, με δύο σταθμούς έχει το 5,3% της ακρόασης.


Σχολιάστε εδώ