Απορίες και παράπονα
Οι απορίες των τοπικών διαφημιστικών εταιρειών απαντήθηκαν όταν έγινε γνωστό πως η δουλειά (ύψους περίπου μισού εκατομμυρίου ευρώ) ανατέθηκε σε εταιρεία που συνεργάζεται στενά με την αντίστοιχη συμφερόντων κορυφαίου στελέχους του φεστιβάλ, στην οποία και πρόκειται να δοθεί τμήμα του «λογαριασμού».
Η δυσφορία των διαφημιστικών εταιρειών της Θεσσαλονίκης έφτασε και στα αφτιά του νέου υπουργού πολιτισμού Μιχάλη Λιάπη.
Τα παράπονα διογκώθηκαν, όταν έφτασαν οι φήμες πως «η εταιρεία του συζύγου» ετοιμάζεται να πάρει και άλλη μεγάλη δουλειά, αυτήν τη φορά από το υπουργείο του Αλογοσκούφη.
Είπαμε να βάζουμε τα δικά μας παιδιά στα καίρια πόστα, αλλά όχι και να τους επιτρέπουμε να στήνουν πάρτι;