Η Μίλαν…
Το παράδειγμα έρχεται και εδώ από το κορυφαίο ποδοσφαιρικό προϊόν της Ευρώπης και του κόσμου, το Τσάμπιονς Λιγκ. Στον προημιτελικό της προηγούμενης διοργάνωσης ανάμεσα στην Μπάγερν και τη Μίλαν, η ιταλική ομάδα προειδοποιήθηκε από τους Γερμανούς να μη φορέσει τις φανέλες με τη διαφήμιση της εταιρείας Bwin, την οποία φέρουν αρκετές ομάδες σε όλο τον κόσμο και ειδικότερα στη Γηραιά Ήπειρο. Οι Ιταλοί αγνόησαν την προειδοποίηση και εμφανίστηκαν στον αγώνα με τις εμφανίσεις αυτές, κάτι που ανάγκασε τις γερμανικές αρχές να τους επιβάλουν μέσω των υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βαρύ πρόστιμο και μάλιστα ξέσπασε και διαμάχη για τον λόγο αυτόν, όπως, άλλωστε, ήταν φυσικό.
Στην προκειμένη περίπτωση, οι υπηρεσίες του ΟΠΑΠ, και ειδικότερα η νομική του υπηρεσία, εξετάζουν όλες τις πτυχές του θέματος, προκειμένου να ληφθεί η τελική απόφαση. Μια απόφαση που μόνο εύκολη δεν είναι και αυτό έχει να κάνει με τη μεταβατική περίοδο που διέρχεται ο Οργανισμός, αλλά και με το όνομα της ομάδας στην οποία καλούνται να εφαρμόσουν τη νομοθεσία περί μονοπωλίου και απαγόρευσης. Σαφώς τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα, αν αντί για τη Ρεάλ Μαδρίτης ήταν μια άλλη ομάδα.