359+110 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ…

ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ μεν προεκλογικές δε… Ο λόγος για περιορισμένο αριθμό νέων προσλήψεων που εγκρίθηκαν από τον περιφερειάρχη πριν από λίγες μέρες και οι οποίες αφορούν 359 συμβάσεις έργου για ορισμένο χρόνο και ορισμένο έργο, εκ των οποίων βεβαίως οι περισσότερες είναι ανανεώσεις ήδη υπηρετούντων, όμως αρκετές είναι νέες προσλήψεις και ορισμένες αφορούν κενές θέσεις λόγω του ότι οι αρχικά προσληφθέντες έχουν αποχωρήσει…

ΑΚΟΜΗ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ήδη είναι έτοιμοι οι κατάλογοι και βρίσκονται στη διαδικασία νομιμοποίησης (να φέρουν δηλαδή τα δικαιολογητικά τους) 110 άτομα για την Καθαριότητα (εργάτες και οδηγοί) και για το Πράσινο και μέχρι τις εκλογές μπορεί να βρίσκονται στις θέσεις τους. Με δεδομένο μάλιστα ότι στο πακέτο των 359 ανανεώσεων και προσλήψεων έχουμε ακόμη 90 άτομα για την Καθαριότητα, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι ανανεώσεις και οι προσλήψεις αυτές αποτελούν ισχυρή «ένεση» για την ενίσχυση της Καθαριότητας και του Πράσινου…

ΟΠΩΣ ισχυρή ενίσχυση για τα Δημοτικά Ιατρεία του δήμου αποτελούν οι σχετικές προσλήψεις, προκειμένου να εφαρμοστούν σημαντικά προγράμματα για τους ηλικιωμένους, τους άστεγους, αλλά και για όλες τις ηλικίες… Επειδή πάντως ο κατάλογος των ειδικοτήτων που περιλαμβάνονται στην έγκριση των 359 ανανεώσεων και νέων προσλήψεων έχει ενδιαφέρον, ειδικά για όσους υπηρετούν, αλλά και για όσους θέλουν να ενημερωθούν από τις αντίστοιχες υπηρεσίες του δήμου για το ποιες θέσεις είναι κενές, δημοσιεύουμε παρακάτω ολόκληρο τον κατάλογο που περιλαμβάνεται στην απόφαση του περιφερειάρχη:

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΙΑΤΡΕΙΑ: Σαράντα δύο άτομα προκειμένου να καλυφθούν επιτακτικές ανάγκες που προκύπτουν από την άμεση εφαρμογή ειδικών προγραμμάτων διάρκειας ενός έτους. Ειδικότερα θα προσληφθούν 7 γιατροί γενικής ιατρικής, 2 ψυχίατροι, 2 ακτινολόγοι, 1 αλλεργιολόγος, 2 ψυχολόγοι, 2 οδοντίατροι, 7 νοσηλευτές, 3 μαίες για την άμεση εφαρμογή του προγράμματος διάδοσης του μητρικού θηλασμού, 2 κοινωνικοί λειτουργοί, 3 επισκέπτες υγείας, 3 φυσιοθεραπευτές, 1 διαιτολόγος, 7 άτομα με εξειδίκευση ή αποδεδειγμένη εμπειρία στην οργάνωση και διοίκηση υπηρεσιών υγείας για τη διοικητική υποστήριξη κατά την εφαρμογή των διαφόρων προγραμμάτων.

ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ: Ενενήντα άτομα για τη στήριξη του έργου της Διεύθυνσης Καθαριότητας, εκ των οποίων τα εξήντα θα είναι εργάτες καθαριότητας και θα ασχολούνται με τη συλλογή από άλση και πλατείες της πόλης των ρυπογόνων απορριμμάτων και τον διαχωρισμό αυτών σε ανακυκλώσιμα και μη, και τα τριάντα θα ασχοληθούν με τη μεταφορά με οχήματα του δήμου από τα άλση και τις πλατείες της πόλης, προς τελική διάθεση, των συλλεχθέντων ρυπογόνων απορριμμάτων (ανακυκλώσιμων και μη)…

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και Δημοτολόγιο: Συνολικά ενενήντα πέντε άτομα για την κάλυψη των αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό, με στόχο τον εκσυγχρονισμό, την επιτάχυνση των διαδικασιών και την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου προς όφελος του δημότη της πόλης. Ειδικότερα, 40 άτομα με εμπειρία στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές για την καταχώριση παλαιών καρτών δημοτολογίου και τη συμπλήρωση και επικαιροποίηση των διευθύνσεων των εκλογέων στους εκλογικούς καταλόγους, καθώς και για την πλήρη ενημέρωση των αρχείων του Δημοτολογίου με πρόσθετα πληροφοριακά στοιχεία που απαιτούνται εν όψει του έργου του Εθνικού Δημοτολογίου.

ΕΠΙΣΗΣ πενήντα πέντε άτομα, μεταξύ των οποίων διάφορες ειδικότητες όπως γεωπόνοι, αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί, τοπογράφοι, χημικοί μηχανικοί και τεχνολόγοι, με αντικείμενο την εφαρμογή δράσεων και τη βελτίωση των προγραμμάτων του δήμου για την προστασία και αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος, την υλοποίηση ολοκληρωμένων παρεμβάσεων ανάπλασης και διασφάλισης νέων ελευθέρων χώρων πρασίνου και την ενίσχυση του πρασίνου, τη διαχείριση των απορριμμάτων και την ανακύκλωση καθώς και την αναβάθμιση της αισθητικής της πόλης. Οικονομολόγοι για την ανάπτυξη και εφαρμογή διαδικασιών εσωτερικού ελέγχου και διαχείρισης παγίων και αναλώσιμων υλικών, όπως επίσης και για την καταγραφή των κέντρων κόστους εντός των υπηρεσιών του δήμου, πτυχιούχοι ή έχοντες εμπειρία στην οργάνωση και διοίκηση για τη σύνταξη του επιχειρησιακού σχεδίου του δήμου και την εξειδίκευση των επιμέρους δράσεών του, πτυχιούχοι ή έχοντες εμπειρία στην επικοινωνία, τα πολιτιστικά και τις δημόσιες και διεθνείς σχέσεις για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών που αφορούν στην οργάνωση και υποστήριξη συνεδρίων και εκδηλώσεων, στον σχεδιασμό ολοκληρωμένης στρατηγικής δράσεων, καθώς και στην προβολή της πολιτιστικής δραστηριότητας της πόλης και στην ενίσχυση της εικόνας της στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, ως προορισμού πολιτιστικού και συνεδριακού τουρισμού, αλλά και ως διεθνούς επιχειρηματικού κέντρου, κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί και πολιτικοί επιστήμονες, για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη προγραμμάτων για την πρόληψη και αντιμετώπιση των κοινωνικών αιτιών που προκαλούν την εγκληματικότητα, την παραβατική συμπεριφορά, την ξενοφοβία, τον ρατσισμό, τη βία στην οικογένεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό, καθώς και προγραμμάτων για την υποστήριξη και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των ατόμων με αναπηρίες, των ηλικιωμένων, των αστέγων και των ατόμων με προβλήματα εξάρτησης.

ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΑΣΤΕΓΩΝ: Θα προσληφθούν εννέα άτομα, κυρίως πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, για την υλοποίηση διαφόρων προγραμμάτων. Συγκεκριμένα θα προσληφθούν ένα άτομο ΠΕ με έργο την οργάνωση νέων κοινωνικών προγραμμάτων. Δύο άτομα ΠΕ με έργο την υλοποίηση του προγράμματος που θα αναπτυχθεί το έτος 2007 υπό την αιγίδα του ΕΒΕΑ, ένα άτομο ΔΕ με έργο τη διοργάνωση εκδηλώσεων προκειμένου να γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό το κοινωνικό πρόβλημα των αστέγων και να αντληθούν έσοδα.. Επίσης ένα άτομο (ΔΕ) με έργο την επιμέλεια της ευπρεπούς εμφάνισης και υγιεινής των αστέγων (κόψιμο μαλλιών – νυχιών, θέματα υγιεινής, περιποίηση κ.λπ.), τέσσερα άτομα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με έργο την καταγραφή των αστέγων του δήμου που βρίσκονται στον δρόμο με τη μέθοδο του «streetwork».

ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ: Συνολικά πρόκειται να προσληφθούν εξήντα οκτώ άτομα σε διάφορες ειδικότητες. Συγκεκριμένα, δύο άτομα, για την ανάπτυξη πολιτιστικού τουρισμού, για την εκπόνηση κοινών δράσεων με στόχο την αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και της σύγχρονης προσέγγισης κοινωνίας πολιτισμού. Δύο άτομα, για την επικοινωνιακή στρατηγική του ΠΟΔΑ. Ένα άτομο, υπεύθυνο για τα ευρωπαϊκά προγράμματα. Ένα άτομο, για την επιμέλεια των θεατρικών και κινηματογραφικών προγραμμάτων. Δύο άτομα, για την επιμέλεια των εικαστικών εκδηλώσεων. Δύο άτομα υπεύθυνα για την προώθηση των προγραμμάτων του Πολιτισμικού Οργανισμού (διαφήμιση – marketing). Τα άτομα αυτά θα είναι υπεύθυνα για την προβολή των εκδηλώσεων, την επικοινωνία με φορείς ανάλογου αντικειμένου και τα ΜΜΕ σε συνεργασία με το Γραφείο Τύπου. Ένα άτομο, για την τεχνική υποστήριξη της Δημοτικής Βιβλιοθήκης. Δύο άτομα, για την επιμέλεια κειμένων, άρθρων και συνεντεύξεων για την προβολή των δραστηριοτήτων του ΠΟΔΑ.

ΟΚΤΩ άτομα, για την τεχνική υποστήριξη των εκθέσεων – εκδηλώσεων του ΠΟΔΑ. Τέσσερα άτομα, για τη διαμόρφωση χορηγικών προτάσεων και την παρακολούθηση των έργων που αφορούν σε αυτές. Τρία άτομα, για την επιμέλεια των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και της Λαϊκής Επιμόρφωσης. Δύο άτομα υπεύθυνα του Μουσείου Θεάτρου Σκιών του δήμου Αθηναίων «ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ». Ένα άτομο, ως υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων. Το άτομο αυτό θα είναι υπεύθυνο για την ανάπτυξη και καλλιέργεια των δημοσίων σχέσεων του Πολιτισμικού Οργανισμού. Πέντε άτομα, ως υπεύθυνα την οργάνωσης πάσης φύσεως εκδηλώσεων. Δύο άτομα, ως υπεύθυνα της λειτουργίας εκθετηρίου πώλησης διαφόρων αντικειμένων. Δύο άτομα, ως υπεύθυνα μουσείων. Ένα άτομο, ως βοηθητικό προσωπικό για τις πάσης φύσεως εκδηλώσεις. Τέσσερα άτομα, για την επινόηση και ερμηνεία εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

ΕΝΑ άτομο, για την ψηφιακή φωτογράφιση των έργων των καλλιτεχνικών συλλογών της Δημοτικής Πινακοθήκης. Ένα άτομο, για τη φωτογράφηση των εκθέσεων και εκδηλώσεων του ΠΟΔΑ. Ένα άτομο, για εξειδικευμένες βοηθητικές εργασίες της Διεύθυνσης Δημοτικής Πινακοθήκης και Μουσείων. Ένα άτομο, για τη μεθοδολογία, παρουσίαση και καταγραφή βιβλιογραφικών δεδομένων. Τρία άτομα, για βιβλιογραφικές εγγραφές και ηλεκτρονική καταλογογράφηση. Ένα άτομο, για την αξιολόγηση, καταγραφή και διαφύλαξη του υλικού του Γραφείου Μουσικής Βιβλιοθήκης. Ένα άτομο, για την αξιολόγηση και αξιοποίηση του ξενόγλωσσου υλικού του Τμήματος Κεντρικής Δημοτικής Βιβλιοθήκης. Δεκατέσσερις μουσικούς, για την ενίσχυση της Φιλαρμονικής του δήμου Αθηναίων. Συγκεκριμένα: Τέσσερις εκτελεστές για το μουσικό όργανο κλαρίνο, δύο για κόρνο, έναν για όμποε, έναν για εγγλέζικο κόρνο, δύο για τρομπέτα, δύο για φαγκότο, έναν για φλάουτο, έναν για μπάσο κλαρίνο.


Σχολιάστε εδώ