Η καρμανιόλα

Μια μεγάλη κυκλοφοριακή αρτηρία, η οποία συνδέει την πρωτεύουσα με τη δυτική Ελλάδα, το λιμάνι των Πατρών και πέραν αυτού με την Ευρώπη και ως εκ τούτου έχει τεράστιο φορτίο κυκλοφορίας. Λόγω της παλαιόθεν κακής χάραξης, της στενότητάς του και της έλλειψης διαχωριστικής νησίδας, έχει καρατομήσει δεκάδες αθώους ανθρώπους. Πάντοτε, όσες φορές κινείται κανείς σ’ αυτόν τον δρόμο, ταξιδεύει μαζί με τον κίνδυνο. Έχει δηλαδή ανά πάσα στιγμή την αίσθηση του κινδύνου, ο οποίος ελλοχεύει παντού, σε στροφές, σε ευθείες.

Πολλές φορές, παλαιότερα στη Βουλή, με ερωτήσεις είχαμε θέσει το θέμα, αλλά φαίνεται ότι δεν είχε έλθει… το πλήρωμα του χρόνου. Εντυπωσιάζει, όμως, το γεγονός ότι ο δρόμος αυτός συνδέει περιοχές της χώρας από τις οποίες προήλθαν κατά καιρούς πολιτειακοί παράγοντες (τουλάχιστον τρεις), αρκετοί πρωθυπουργοί (τουλάχιστον δέκα), μεγάλος αριθμός υπουργών, που διασχίζουν συχνότατα τον επικίνδυνο αυτόν δρόμο. Ποτέ, όμως, δεν αξιώθηκαν, στη διαδρομή των δεκαετιών, να φτιάξουν αυτόν τον δρόμο. Κατασκευάστηκαν κατά καιρούς κεντρικά οδικά δίκτυα με σύγχρονες και ασφαλείς προδιαγραφές, έγιναν έργα με τεράστια αναπτυξιακή σημασία και μόνο αυτή η κεντρική αρτηρία παρέμενε καρμανιόλα.

Ας ελπίσουμε ότι πλησιάζει η ώρα κατά την οποία θα αποτελέσει οδυνηρό παρελθόν.


Σχολιάστε εδώ