Βόμβα θράσους από Ρεπούση
Είναι προφανές ότι η υπουργός Παιδείας, σε βάρος της παιδείας, αναζήτησε πιστοποιητικό προοδευτικότητας σε μια φανατική ομάδα καθηγητών («συντεχνία αριστερής διανόησης» τη χαρακτηρίζει εύστοχα ο Χρ. Γιανναράς), που είναι εξόφθαλμο ότι πάσχει από σύνδρομο «ιδεολογικής» ακαμψίας.
Οι νέες αποδείξεις ιδεολογοπληξίας της παρέας Ρεπούση έρχονται στην επιφάνεια με το ρεπορτάζ του «Π» από το «Παιδαγωγικό Ινστιτούτο».
Σημειώστε τα νέα σημεία και τέρατα:
Πρώτον, ακόμη και το ήπιων τόνων Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έμεινε άναυδο με το θράσος της Ρεπούση μόλις παρέλαβε τις διορθώσεις της…
Και τα 12 κρίσιμα σημεία που αλλοίωναν ευθέως την Ιστορία της ΣΤ΄ Δημοτικού και τα οποία υποδείκνυαν ένα προς ένα για άμεση διόρθωση τόσο η Ακαδημία Αθηνών όσο και η κυπριακή Βουλή δεν ελήφθησαν υπ’ όψιν. Αγνοήθηκαν επιδεικτικά.
Δεύτερον, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ενώπιον και της νέας αυτής πρόκλησης απέστειλε αμέσως έγγραφο στην υπουργό Παιδείας, με το οποίο την ενημέρωσε ότι η γνωστή «συντακτική ομάδα» αγνόησε όλες τις υποδείξεις και δεν προσκόμισε τις καθοριστικές διορθώσεις που είχαν ζητηθεί.
Αυτή ήταν η πρώτη ψυχρολουσία για την κ. Γιαννάκου. Ακολούθησε και δεύτερη από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Ξεκαθάριζε στην υπουργό, στο ίδιο έγγραφο, ότι απαιτούνται και πολλές άλλες σημαντικές αλλαγές που πρέπει να προγραμματισθούν να γίνουν στο μέλλον για να υπάρξει πλήρες και ακριβές βιβλίο.
Δεν θέτει όμως τώρα το θέμα, όπως διευκρινίζει, γιατί δεν επαρκεί ο χρόνος να ετοιμαστεί εγκαίρως το βιβλίο, όταν ακόμα εκκρεμούν και δεν έχουν ολοκληρωθεί και ούτε εγκριθεί οι διορθώσεις που περίμενε όλη η Ελλάδα. Εν τω μεταξύ, όπως δηλώθηκε στο «Π» από αξιόπιστες πηγές, για τη Σμύρνη έρχεται νέο ιστορικό σκάνδαλο που θα ξεσηκώσει όλη την Ελλάδα. Η φράση που μας είπαν ήταν: «Η διατύπωση για τη Σμύρνη θα είναι χειρότερη από την προηγούμενη». Επ’ ευκαιρία, στον «Ελεύθερο Τύπο» δημοσιεύτηκε η πληροφορία ότι ο «συνωστισμός των Ελλήνων στη Σμύρνη» «διορθώθηκε» με νέο αίσχος. Ότι δηλαδή έγινε «εγκατάλειψη της πόλης υπό δραματικές συνθήκες». Ούτε λέξη, βεβαίως, για βίαιη και φονική εκδίωξη των Ελλήνων. Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφερθεί και η εύστοχη παρατήρηση του Γ. Παπαθανασόπουλου στον «Ελεύθερο Τύπο». Γράφει: «Όπως δηλαδή κατά την κυρία Ρεπούση η κυρία Παρρέν και η κυρία Μαρτινέγκου ήταν πιο αξιόλογες από τον Κάλβο, τον Καβάφη και τον Βαλαωρίτη, έτσι και η περιγραφή της Άλωσης και των επιπτώσεών της τόσο για την Ευρώπη όσο και για εμάς, τους Έλληνες, θεωρήθηκε ανάξια μνημόνευσης».
Το νέο φιάσκο της κ. Γιαννάκου για τις διορθώσεις που αγνοήθηκαν. Οι πολλές άλλες και αναγκαίες προσθήκες που πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν, όπως υποστηρίζει και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Όλο το αλαλούμ που επικρατεί, και κυρίως η πεποίθηση ότι η ομάδα των «εγκληματιών» κατά της Ιστορίας μας παραμένει η κυρίαρχη άποψη για την υπουργό, επιβάλλει στον πρωθυπουργό και στην κυβέρνηση να παρέμβουν και να θέσουν τέλος στις επιδείξεις ιδεολογίας στα σχολεία μας.
Το «Π» προτείνει πριν τα πράγματα ξεφύγουν και υπάρξουν ακραίες καταστάσεις:
1ον: Να δοθούν στη δημοσιότητα όλες οι διορθώσεις και οι προσθήκες που ζητάει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
2ον: Να ακολουθήσει σοβαρός δημόσιος διάλογος μέσω του οποίου μπορεί να δοθεί στα παιδιά μας ένα αξιόπιστο και πλήρες βιβλίο της ΣΤ΄ Δημοτικού.