Οι κουμπάροι και οι παρέες διέλυσαν τις Ολυμπιακές Αερογραμμές
Με πρωτοφανή και σκανδαλώδη τρόπο, και κατά παράβαση του νόμου περί ανωνύμων εταιρειών, ο πρόεδρος «διοικεί» την εταιρεία που με τις αποφάσεις του αυτές κατρακυλά προς τη χρεοκοπία, δίνοντας τα υψηλά μερίδια αγοράς στον «πολιτισμένο» ανταγωνιστή του.
Από την άλλη, ανήμπορος να διοικήσει ο διευθύνων σύμβουλος κ. Ο. Βλάμης επικεντρώνεται πλέον στη διατήρηση της καρέκλας του.
Για να αναβαθμίσει την εταιρεία ο πρόεδρος, έξι μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, αντικατέστησε όλη τη διοίκηση του πλέον νευραλγικού κλάδου της εταιρείας, του Επιχειρησιακού Κλάδου, τοποθετώντας αφενός την παρέα του από τη διοίκηση του Ταμείου των πιλότων όπου ήταν νομικός σύμβουλος και αφετέρου τον αυτοαποκαλούμενο φίλο του πρωθυπουργού και τους κουμπάρους του.
Η παρέα και οι κουμπάροι
Η παρέα του Ταμείου, «φιλαράκια» του προέδρου είναι: Α. Καψάλης (είχαμε αναφερθεί σε αυτόν και τα κατορθώματά του με τις παραβιάσεις και τις παρανομίες που έκανε στο παρελθόν), Ε. Μαλούχος, γενικός αρχιλογιστής, Α. Μπουγιούρης αρχιλογιστής.
Η ομάδα των κουμπάρων είναι ο «αυτοαποκαλούμενος» φίλος του πρωθυπουργού, επικεφαλής του Επιχειρησιακού Κλάδου, Γ. Αδαμόπουλος, ο όψιμος νεοδημοκράτης που πρωτοστατούσε στις προηγούμενες εκλογές στη μάχη για την εκλογή της Μιλένας Αποστολάκη. Ο διευθυντής του Επιχειρησιακού Κέντρου Θ. Δαυίδ, οι κουμπάροι του Γ. Ντότσης και Γ. Καλαφάτης, αρχιλογιστές.
Οι δύο αυτές παρέες, αντί να συνεργάζονται για να διοικήσουν τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, σκάβουν τον λάκκο των αντιπάλων τους και ταυτόχρονα διαλύουν την πολύπαθη εταιρεία.
Και ενώ όλα αυτά τα τραγελαφικά συμβαίνουν ο διευθύνων σύμβουλος παρακολουθεί ανήμπορος την κατρακύλα…
Τα κατορθώματα του προέδρουΔρομολόγιο Χονγκ Κονγκ
Είχαν αρχίσει συνομιλίες με τον όμιλο Κουτσολιούτσου (αφορολόγητα, folli-follie) για να ξεκινήσει το δρομολόγιο των Ολυμπιακών Αερογραμμών στο Χονγκ Κονγκ και ενώ αυτές ήταν στο τελευταίο στάδιο πριν από τη συμφωνία, έδωσαν υπερτιμολογημένη προσφορά κατά 30% στο κόστος του δρομολογίου, κάνοντας το δρομολόγιο να φαίνεται ζημιογόνο, νομίζοντας ότι θα κοροϊδέψουν τον επιχειρηματία .
Το ενδιαφέρον απεσύρθη και το δρομολόγιο εγκαταλείφθηκε. Αντ’ αυτού έκαναν τα εγκαίνια της… υπερατλαντικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα.
Αυξήσεις Προσωπικού
Για να γίνει αρεστός στα σωματεία έδωσε αυξήσεις, ενώ η εταιρεία οδεύει προς τη χρεοκοπία.
Ενδεικτικά οι αυξήσεις που πήραν οι εποχιακοί ιπτάμενοι συνοδοί και ιπτάμενοι φροντιστές ήταν πάνω από το 100%. Υπάρχουν εποχιακοί συνοδοί που παίρνουν σήμερα 2.500-3.000 ευρώ, ενώ πέρυσι έπαιρναν 1.000 ευρώ.
Έχουν Ι/Σ που δουλεύουν σε γραφεία και αμείβονται με 3.000 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα ματαιώνονται πτήσεις λόγω έλλειψης προσωπικού καμπίνας.
Έφτασαν στο σημείο να τους υποσχεθούν τη μονιμοποίησή τους με τη λήξη των συμβάσεών τους την 1η Ιουλίου 2007, μια και οι ηγεμόνες του ΥΜΕ τους παραπληροφόρησαν ότι τον Ιούνιο θα είχαμε εκλογές και μετά ποιος ζει, ποιος πεθαίνει. Είναι βέβαιο ότι μέσα στο καλοκαίρι θα έχουμε εξέγερση του απατημένου προσωπικού με άγνωστα αποτελέσματα.
Αεροπλάνα
Ενώ είχε προκηρυχθεί ο διαγωνισμός έγκαιρα (τον Αύγουστο του 2006), προκειμένου να βρεθούν τα κατάλληλα αεροπλάνα για τη φετινή περίοδο, η Επιτροπή σκανδαλωδώς καθυστέρησε για έναν μήνα να ανοίξει τους φακέλους των προσφορών, επειδή ο πρόεδρος ήθελε τότε να αντικαταστήσει τον επικεφαλής του Επιχειρησιακού Κλάδου κ. Λ. Βαμβακούλα, που ήταν στην επιτροπή του στόλου, με αποτέλεσμα να έχουν λήξει οι ημερομηνίες προσφορών των αεροπλάνων.
Αντί λοιπόν σήμερα οι Ολυμπιακές Αερογραμμές να έχουν νέα αεροπλάνα που θα τα πετούσαν οι καταξιωμένοι έλληνες πιλότοι της, έχουμε καθημερινά 6-7 ενοικιάσεις ξένων αεροπλάνων με ξένους πιλότους και χιλιάδες αντιδράσεις των πελατών της.
Την ίδια στιγμή το θέατρο του παραλόγου συνεχίζεται, αφού ματαιώνονται καθημερινά πτήσεις προς τα ελληνικά ακριτικά νησιά με τα ελικοφόρα αεροπλάνα, επειδή ο κλαδάρχης κ. Αδαμόπουλος, φροντίζοντας τους κουμπάρους του (με προαγωγές), άφησε τα ελικοφόρα χωρίς πιλότους.
Σήμερα έχουμε 20 πιλότους να κάθονται και πληρώνονται και το Καστελόριζο, η Κάσος, η Λέρος περιμένουν μάταια αεροπλάνο και την ίδια στιγμή ο γεν. γραμματέας του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών και οι άνθρωποί του στη διοίκηση των ΟΑΕ επιβαρύνουν την εταιρεία με 1,85 εκατ. ευρώ για «υπερωρίες» και χατίρια.
Άραγε γνωρίζει ο πρωθυπουργός ότι όλοι αυτοί οι κύριοι τον εκθέτουν;
Ενώ ξέρουν ότι θα ταξιδέψει τον Μάιο στην Αυστραλία, εδώ και δύο μήνες και πλέον, αντί να διαμορφώσουν το πρόγραμμα της εταιρείας έτσι ώστε να απελευθερωθεί ένα αεροπλάνο Α340 για το εθνικό ταξίδι, άφησαν τις πτήσεις, έτσι ώστε να χρειάζεται πλέον η ενοικίαση ενός μεγάλου αεροπλάνου, που το κόστος της θα υπερβεί το 1.000.000 ευρώ!
Το μόνο που κάνουν είναι να μαλώνουν μεταξύ τους για το ποιοι θα είναι το πλήρωμά του.
Η οικονομική κατρακύλα της εταιρείας επιβεβαιώνεται και από τα οικονομικά αποτελέσματα της επιχείρησης, που είναι πραγματικά τραγικά. Αλλά γι’ αυτήν τη θλιβερή ιστορία θα έχουμε αναλυτικά στοιχεία στο επόμενο φύλλο μας.