«Κακόβουλα σχόλια» για την ΕΡΑ, είδε ο πρόεδρος

«Τελευταία γράφονταν διάφορα κακόβουλα σχόλια που έπλητταν το κύρος και την εικόνα των ραδιοφωνικών σταθμών της ΕΡΤ. Αυτή την εικόνα θέλουμε να αναστρέψουμε, αφού η ΕΡΑ ΣΠΟΡ, το Δεύτερο Πρόγραμμα, ο Kosmos, η ΝΕΤ και το Τρίτο Πρόγραμμα, όλα βρίσκονται σε άνοδο της ακροαματικότητάς τους. Τα ραδιόφωνα της ΕΡΤ, το καθένα χωριστά και όλα μαζί είναι σε άνοδο και είναι όλα πανίσχυρα»! Η φράση ανήκει στον πρόεδρο της ΕΡΤ. Χ. Παναγόπουλο και οι υπαινιγμοί είναι για την τρόπο που προβλήθηκε η διακοπή των εκπομπών συμβασιούχων των περασμένο καλοκαίρι. Μάλιστα ο πρόεδρος της ΕΡΤ αναφέρθηκε και στη Μ. Κορομηλά, η οποία έχει καταθέσει αγωγή σε βάρος της ΕΡΤ, καθώς μετά από 21 χρόνια συνεργασίας βρέθηκε κι εκείνη εκτός ΕΡΑ, το καλοκαίρι. «Μαθαίνω πως θα πάει σε άλλο σταθμό, στο ΣΚΑΪ. Καλή της τύχη», είπε.

«Την τελευταία διετία η ΕΡΑ σημειώνει σημαντική ποιοτική άνοδο, διαρκή και σταθερή, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις βρίσκεται στην κορυφή της ακροαματικότητας και είναι η μόνη που ακούγεται σε πανελλαδική εμβέλεια και στο τελευταίο ακριτικό χωριό της Ελλάδας», είπε ο Χ. Παναγόπουλος. Η ανάκαμψη της ΕΡΑ ξεκίνησε νωρίτερα, με τη διοίκηση Στάγκου, που επέλεξε τους Ανδρικάκη (γενικός διευθυντής ΕΡΑ), Ασημακόπουλο (τομέαρχης της ΕΡΑ ΣΠΟΡ), Μυτιληναίου (διευθύντρια Ραδιοφωνίας). Βέβαια η αλήθεια είναι πως τα προγράμματα της ΕΡΑ δεν φτάνουν παντού (π.χ. το Τρίτο) και τον ρόλο των κεντρικών ραδιοφωνικών σταθμών παίζουν οι περιφερειακοί με τοπικό πρόγραμμα.

Τα ποσοστά

Ο πρόεδρος της ΕΡΤ επικαλέστηκε, τέλος, τη μέτρηση της Focus για την ΑΕΜΑΡ για το διάστημα από 9/10/2006-15/1/2007 παρουσιάζοντας τα ποσοστά επί των ακροατών, με βάση τα οποία η ΕΡΑ ΣΠΟΡ έχει 10,7%, ο Kosmos 4,5 %, το Δεύτερο 4,7%, η ΝΕΤ 3,8% και το Τρίτο 2,7%, συνολικά 26,8%. Όμως η πλήρης εικόνα θα υπήρχε αν ανακοινώνονταν και τα ποσοστά επί του πληθυσμού. Η ΑΕΜΑΡ στις ανακοινώσεις της δίνει στα μέλη της και τα δύο ποσοστά. Το πρώτο, επί των ακροατών, εκφράζει το ποσοστό επί του δείγματος της εταιρείας που συμμετείχε στην έρευνα. Το δείγμα τροποποιείται από περίοδο σε περίοδο. Εκείνος όμως που μένει σταθερός στην έρευνα είναι ο αριθμός του πληθυσμού, γιʼ αυτό και η διαφημιστική αγορά κινείται με το «ποσοστό επί του πληθυσμού». Έτσι στο συγκεκριμένο ποσοστό επί του πληθυσμού, για το ίδιο διάστημα, η ΕΡΑ ΣΠΟΡ έχει 8,2%, ο Kosmos 3,9%, το Δεύτερο 3,7%, η ΝΕΤ 3,4% και το Τρίτο 3,4%. Ποσοστά αυξημένα ούτως ή άλλως, όπως έχει επισημάνει το «Π», αλλά που έχουν μια απόσταση από εκείνα επί των ακροατών.


Σχολιάστε εδώ