Σχέδια για δωρεάν εκδόσεις αλλά και εφημερίδα Σαββατοκύριακου από τον Θ. Αλαφούζο

Υπενθυμίζεται πως στον κύκλο συμφερόντων του Θέμη Αλαφούζου είναι η δωρεάν εφημερίδα «Metropolis» και βέβαια το 33,3% της αθλητικής «Sportday». Το δεύτερο βήμα στον χώρο του free press περιλαμβάνει την έκδοση ενός δωρεάν οδηγού πόλης για την Αθήνα στη λογική του «Time Out». Στόχος είναι να κερδίσει η εφημερίδα ένα κομμάτι από τη διαφήμιση στην οποία κινούνται οι επί πληρωμή οδηγοί «Αθηνόραμα» και «Exodos», αλλά και από τη νέα αγορά που δημιούργησαν η «Athens Voice» και η «Lifo».

Η επόμενη κίνηση είναι στις εκδόσεις του Σαββατοκύριακου. Ο Θ. Αλαφούζος σκέφτεται να εκδώσει μια, επί πληρωμή, εφημερίδα για το Σαββατοκύριακο, η οποία όμως δεν θα έχει σχέση με την «Καθημερινή» σε αντίληψη, αντιθέτως θα κινείται σε πιο λαϊκή γραμμή και φαίνεται πως θα είναι η κίνηση απέναντι στις επενδύσεις που σχεδιάζουν η Γιάννα και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος με τον «Ελεύθερο Τύπο».

Ταυτόχρονα εντός του 2007 αναμένεται το νέο πιεστήριο της εφημερίδας, το οποίο λέγεται ότι θα έχει μια σειρά σημαντικών καινοτομιών. Η εφημερίδα θα τυπώνεται σε ένα ελαφρώς πιο διαφοροποιημένο σχήμα, ενώ το σημερινό πιεστήριο είναι πολύ πιθανό να μετακινηθεί στη Βόρειο Ελλάδα, έτσι ώστε να αντιπαρατεθεί με εκείνο των Λαμπράκη – Μπόμπολα – Μπακατσέλου.

Τέλος, ικανοποίηση εκφράζεται για την πορεία της εγκυκλοπαίδειας Πάπυρος-Λαρούς, η οποία εκτιμάται ότι ως το τέλος θα πετύχει μέση κυκλοφορία 70.000 τόμων.


Σχολιάστε εδώ