επί του πιεστηρίου
Πάντως οι έλεγχοι τώρα στην αγορά θα πρέπει να επεκταθούν και να αυξηθούν τα συνεργεία. Κι όχι μόνο στην Αθήνα και τον Πειραιά, γιατί η ακρίβεια είναι πολύ μεγαλύτερη στην επαρχία, όπως και η ποιότητα των τροφίμων ανεξέλεγκτη. Έχει δίκιο πάντως ο νομάρχης Γιάννης Σγουρός που ζητάει να προβλεφθεί το κλείσιμο καταστημάτων στις περιπτώσεις που υποπίπτουν επανειλημμένα σε παραβάσεις. Εμείς θα προσθέταμε πως όταν διαπιστώνεται σε μεγάλα σούπερ μάρκετ ότι έχουν αλλοιωμένα τρόφιμα ή οι τιμές τους έχουν διαφορά μεταξύ του ραφιού και της ταμειακής μηχανής, οι ποινές θα πρέπει να είναι βαρύτατες, λόγω της μεγάλης κίνησης που έχουν.
Κάνει τις επιθέσεις κατά της κυβέρνησης ο πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Δασκαλόπουλος, μήπως και πέσει στα μαλακά στα πρόστιμα που αναμένεται να επιβάλει η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Είμαι περίεργος να δω αν αυτή η τακτική θα του βγει… Και αν θα τη βγάλει καθαρή το καρτέλ του γάλακτος, οπότε θα συνεχίσει να πληρώνει ακριβά το γαλατάκι ο κοσμάκης.
Ακαταλαβίστικα μα τον Θεό πράγματα συμβαίνουν. Πώς μπορεί φέτος ο ΟΤΕ να έχει κέρδη 445,5 εκατ. ευρώ και πέρυσι να είχε ζημίες 296,7 εκατ. ευρώ. Τι άλλαξε μέσα σ’ έναν χρόνο; Θα μου απαντήσει κανείς;
Δεν λένε να τα βρουν Αλογοσκούφης – Λιάπης. Ο ξάδελφος επιμένει να μη δέχεται τις προτάσεις του «τσάρου» για τις ΔΕΚΟ που ανήκουν στην εποπτεία του…
Μαύρες τρύπες ανακαλύπτουν οι νέοι δήμαρχοι στους δήμους όπου εκλέχθηκαν… Ελλείμματα τεράστια, που είχαν καλύψει τεχνηέντως οι προηγούμενοι. Χρέη από μισθοδοσίες, χρέη σε τράπεζες, χρέη σε ΔΕΚΟ… Με αποτέλεσμα να προστίθενται νέοι πονοκέφαλοι στον Πέτρο Δούκα, τον… θησαυροφύλακα της κυβέρνησης…
Και μια περί δήμων ο λόγος, πάλι ο βραχνάς των βουνών με σκουπίδια απειλεί τις πόλεις και τους πολίτες.
Η ευθύνη πλέον δεν ανήκει στους δημάρχους. Εξ ολοκλήρου τη φορτώνονται οι κυβερνήσεις, η σημερινή και η χθεσινή, που δεν έχουν το θάρρος και τη δύναμη να προχωρήσουν σε λύσεις ανάλογες μ’ αυτές που έχουν επιλέξει οι δήμοι των άλλων χωρών της Ευρώπης. Δεν πάει άλλο… Και δεν μπορεί να υπάρχει μόνο μία χωματερή για όλη την Αθήνα.
Από καλή πηγή η πληροφορία. Ο Ερντογάν θα κατέβει για Πρόεδρος της Τουρκίας και θα εκλεγεί. Το στρατιωτικό κατεστημένο το έχει πάρει απόφαση, λένε εκείνοι που ξέρουν. Και προσθέτουν: Το μεγάλο πρόβλημα για τον τούρκο πρωθυπουργό δεν είναι το Κυπριακό, αλλά το Κουρδικό και το Αρμένικο.
Σκοτώνεται ο κόσμος στους δρόμους, οι έξοδοι και τα τριήμερα σημαδεύονται με απολογισμούς νεκρών και τραυματιών που ξεπερνούν ακόμη και πολέμους, όλοι φωνάζουμε και καταγγέλλουμε την πολιτεία, την εκάστοτε κυβέρνηση ότι δεν παίρνει μέτρα γι’ αυτή την… ειρηνική αιματοχυσία και όταν παίρνει μέτρα… σκούζουμε ότι είναι βαριές οι ποινές και δεν τις αντέχει το πορτοφόλι… Δηλαδή ζητάμε να επιβάλλονται κάποια αστεία πρόστιμα που τα πληρώνουμε αγόγγυστα και τα οποία δεν συνετίζουν, να μένουν δηλαδή ατιμώρητοι οι… εξ αμελείας ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ, γιατί τι λιγότερο από τον 38χρονο κτηνοτρόφο του Αγρινίου, που ξάπλωσε πέντε άτομα, κάνει ένας οδηγός που τρέχει του σκοτωμού και ξεκληρίζει ολόκληρη οικογένεια; Δεν πρέπει κι αυτός να κλειστεί αμέσως στη φυλακή; Μήπως είναι η ώρα για να σταματήσει να ρέει αθώο κλίμα στην άσφαλτο και να χάνονται αθώες ζωές και χιλιάδες άτομα να μένουν εφ’ όρου ζωής ανάπηρα, να θεσπισθεί ότι ορισμένες ακραίες παραβάσεις του ΚΟΚ, όπως προσπεράσεις, στοιχειοθετούν το αδίκημα της ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως; Γιατί τι σου φταίει ο άλλος που πάει κανονικά στη δουλειά του και πέφτεις πάνω του και τον σκοτώνεις γιατί ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ πατάς το γκάζι, επειδή σου αρέσει να τρέχεις; Βέβαια υπάρχει κι ένα άλλο θέμα, που πρέπει να απασχολήσει τους υπουργούς Μεταφορών και Δημόσιας Τάξης. Οι συνταξιούχοι και κυρίως οι ηλικιωμένοι, πάνω από κάποια ηλικία οδηγοί. Μήπως θα πρέπει να επανεξετάζονται αν διατηρούν την ικανότητα να οδηγούν; Γιατί σε πολλά δυστυχήματα οι υπεύθυνοι είναι άτομα μεγάλης ηλικίας. Τώρα με τον νέο ΚΟΚ, ας διερευνηθεί από την Τροχαία και τους ειδικούς κι αυτή η περίπτωση, αλλά και κάθε άλλη που θα περιορίσει τη… σφαγή στους δρόμους.
Λάθος κάνουν όσοι γράφουν ότι ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Δημήτρης Μανιατάκης ζητάει αύξηση της τιμής του ρεύματος για να καλυφθούν τα ελλείμματα. Αυτό που ζητάει από το κράτος -και εν προκειμένω από το υπουργείο Ανάπτυξης- είναι το κόστος που πληρώνει η ΔΕΗ από μη συνδεδεμένα νησιά με το εθνικό δίκτυο. Το 2002 ήταν 161 εκατ. ευρώ και σήμερα έχει φθάσει στα 550 εκατ. ευρώ τον χρόνο!
Μπλεξίματα έχει η ΕΠΑ με τις εταιρείες που έχουν αναλάβει την κατασκευή των δικτύων για να τροφοδοτηθούν πολυκατοικίες και καταστήματα με φυσικό αέριο. Μία από τις εταιρείες αυτές έχει προσφύγει στη διαιτησία.