Ίδια γεύση τα σλόγκαν τους

Δεν ξέρω αν η ταύτιση οφείλεται στο γεγονός ότι και οι δύο ζήτησαν τις επικοινωνιακές υπηρεσίες της ίδιας εταιρείας ή αν απλώς επιβεβαιώθηκε η παροιμία «τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται».

Όπως και να ‘ναι, όλη η πόλη συζητά για την ομοιότητα της καμπάνιας του δημάρχου με αυτήν του νομάρχη.

Για να ακριβολογούμε, η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το πώς και γιατί ο Παπαγεωργόπουλος προσχώρησε στην επικοινωνιακή στρατηγική του άσπονδου φίλου του Ψωμιάδη.

Και δεν εννοώ μόνον το σλόγκαν που -όπως το αντίστοιχο του Παναγιώτη- στοχεύει σε συναισθήματα και όχι σε πολιτικές προσδοκίες, αλλά και την αξιοποίηση του… αντιαθηναϊκού αισθήματος των Θεσσαλονικέων.

Με τη σειρά του ο δήμαρχος ανακάλυψε αθηναϊκό δάκτυλο στην εις βάρος του κριτική. Οι αποκαλύψεις για τον γενικό του γραμματέα Μιχάλη Λεμούσια μπορεί να συγκλόνισαν την κοινή γνώμη, αλλά το αφτί του δημάρχου δεν ίδρωσε. Αν και ενοχλήθηκε σφόδρα με τα ρεπορτάζ, επέλεξε να μη μιλήσει επί της ουσίας.

Ούτε κάλυψε τον Λεμούσια ούτε τον απόπεμψε, μην κάνοντας τη χάρη στην κύρια αντίπαλό του Χρύσα Αράπογλου που ζήτησε ευθέως να του κλείσει την πόρτα.

Το μόνο που έκανε ο δήμαρχος ήταν να ανασύρει τον αντιαθηναϊσμό των Θεσσαλονικέων, μιλώντας για κυκλώματα της πρωτεύουσας που τον πολεμούν.

Ο Παπαγεωργόπουλος δεν μίλησε για το θέμα ούτε όταν ρωτήθηκε ευθέως στη διάρκεια ραδιοφωνικού ντιμπέιτ στο Ράδιο Θεσσαλονίκη.

Πληροφορίες αναφέρουν πως ο ίδιος είναι ιδιαίτερα ενοχλημένος από τις ενέργειες του γενικού του γραμματέα και πως αποφάσισε να του δείξει την έξοδο, αλλά αυτό θα το κάνει μετά τις εκλογές -εφόσον φυσικά τις κερδίσει, πράγμα που θεωρείται ιδιαίτερα πιθανόν. Άλλες πληροφορίες ωστόσο επιμένουν πως ο δήμαρχος ήταν γνώστης των… «διαπλοκών» του συνεργάτη του και ότι απλώς συναποφάσισαν να τον «εξαφανίσει» για μερικές ημέρες προκειμένου να μην τροφοδοτούνται φήμες και σενάρια.


Σχολιάστε εδώ