Κάτω στον Πειραιά

• Καθώς φεύγει ο Αύγουστος, έρχεται το άγχος και η αγωνία για τους υποψήφιους, αφού μόλις ενάμισης μήνας απομένει πριν από την καθοριστική «μάχη» των δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών. Δηλαδή το… εκλογικό θερμόμετρο είναι απόλυτα εναρμονισμένο με το κλίμα των τελευταίων ημερών που ο υδράργυρος «χτύπησε»… κόκκινο! Ιδιαίτερα «καυτή» προβλέπεται η τελική ευθεία της προεκλογικής περιόδου στον Πειραιά, όπου η «μονομαχία» Αγραπίδη – Φασούλα αποκτά ξεχωριστό ενδιαφέρον, δεδομένου ότι παρά τη μεγάλη διαφορά που είχε ο υποψήφιος δήμαρχος του ΠΑΣΟΚ στην αρχή, η «αντεπίθεση» του νυν δημάρχου φαίνεται ότι αποδίδει με αποτέλεσμα η ψαλίδα της διαφοράς να κλείνει. Ωστόσο, ο Παναγιώτης Φασούλας δεν πρόκειται να καθίσει με… σταυρωμένα χέρια. Από την περασμένη εβδομάδα βρίσκεται και πάλι στην Ελλάδα και έχει συνεχείς συσκέψεις και συνεργασίες με τους επιτελείς του και πολλούς συμβούλους του. Ήδη το γραφείο του λειτουργεί πυρετωδώς και όσοι έχουν εγκατασταθεί εκεί (κάποιοι από τους οποίους είναι… παλιές καραβάνες στην πολιτική και «μπαρουτοκαπνισμένοι» από τους εκλογικούς αγώνες που έχουν δώσει) εργάζονται με εντατικούς ρυθμούς για να διατηρηθεί η υπέρ του Φασούλα διαφορά και να κερδισθεί η «μάχη» του Πειραιά από την πρώτη Κυριακή. Γιατί σίγουρα αν υπάρξει δεύτερος γύρος, τότε θα έχουμε το… πραγματικό ντέρμπι! Από την πλευρά του ο δήμαρχος Χ. Αγραπίδης μετά από ολιγοήμερες διακοπές στην Τήνο βρέθηκε και πάλι στις… επάλξεις, όχι για πολύ όμως, μια και υποχρεώθηκε να μεταβεί στη Μάνη, η οποία καιγόταν, μαζί με τον Ηλία Κατσαφάδο, τον Τάσο Κάρλες και τον Γιάννη Σπυράκη, προκειμένου να βρεθεί στους δοκιμαζόμενους από τη φωτιά συμπατριώτες του… Το αίμα νερό δεν γίνεται… Μπορεί να γεννήθηκε στην περιοχή της Αγίας Σοφίας ο δήμαρχος, αλλά δεν ξεχνάει ποτέ την καταγωγή του… Πάντως, αν δεν σβήσει τη… φωτιά που λέγεται Π. Μελάς η ΝΔ στον Πειραιά, ο Αγραπίδης θα έχει πρόβλημα. Ας το πάρει λοιπόν ζεστά το θέμα η Ρηγίλλης κι ας πράξει αναλόγως. Γιατί αν χαθεί για τη ΝΔ ο Πειραιάς, δεν θα φταίει μόνο ο Αγραπίδης… Ασχέτως αν ορισμένοι, ακόμα και μέσα στο κόμμα, του… χρεώνουν από τώρα την ενδεχόμενη αποτυχία στις εκλογές…

• Ένα δίκαιο αίτημα των κατοίκων του Νέου Φαλήρου έγινε πραγματικότητα. Στο υπ’ αριθμόν 155/25-7-06 Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως δημοσιεύθηκε το προεδρικό διάταγμα με το οποίο ιδρύεται αστυνομικό τμήμα τάξης και ασφάλειας στο Ν. Φάληρο. Να θυμίσουμε ότι το τμήμα που λειτουργούσε στην περιοχή είχε καταργηθεί πριν από 37 χρόνια γιατί μεταφέρθηκε στο Μοσχάτο και παρά τις διαμαρτυρίες των κατοίκων δεν είχε γίνει δυνατή η επαναλειτουργία του. Όμως τώρα, μετά τις ενέργειες του Χ. Αγραπίδη και του αντιδημάρχου Γιώργου Δαβάκη, το τμήμα επιστρέφει στο Φάληρο.

• «Φάουλ» του προέδρου του Γ΄ Διαμερίσματος, Βασ. Αγγελή. Στην επιστολή που έστειλε στον Τύπο και αναφέρει το ιστορικό της επαναλειτουργίας του αστυνομικού τμήματος στο Φάληρο αναφέρεται στις προσπάθειες του δημάρχου και τις δικές του για την αίσια εξέλιξη της υπόθεσης. «Ξεχνάει» όμως ότι την όλη υπόθεση των επαφών του δήμου Πειραιά με το υπουργείο Δημόσιας Τάξης τη συντόνισε ο αντιδήμαρχος Γ. Δαβάκης, ο οποίος έκλεισε και τα ραντεβού με τον τότε υπουργό Γ. Βουλγαράκη και τον υφυπουργό Χ. Μαρκογιαννάκη. Τουλάχιστον δέκα φορές πήγε ο δήμαρχος με τον Γ. Δαβάκη στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης για το θέμα αυτό και μόνο μία ο κ. Αγγελής. Γι’ αυτό λέμε ότι αν μη τι άλλο είναι άδικο να μην ακούγονται καθόλου εκείνοι που «στήνουν» και διασφαλίζουν την επιτυχία μιας προσπάθειας και να επιδιώκουν να μαζέψουν όλη τη… δόξα άλλοι που δεν είχαν ούτε τις διασυνδέσεις ούτε τις προδιαγραφές για να τα κάνουν όλα μόνοι τους.

• Τρίωρη συνάντηση με τον Δημ. Παρασκευόπουλο είχε την Τετάρτη το απόγευμα ο Π. Φασούλας. Το κλίμα ήταν ιδιαίτερα θερμό και εγκάρδιο, κάτι που δείχνει ότι τα όποια «σύννεφα» είχε αφήσει η πρόσφατη παρεξήγησή τους… εξανεμίσθηκαν. Έτσι ο Δ. Παρασκευόπουλος θα μετέχει κανονικά στον συνδυασμό του ψηλού και, όπως δηλώνει, θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του για να βγει από την πρώτη Κυριακή δήμαρχος ο Π. Φασούλας.

• Συνάντηση την ίδια μέρα είχε ο ψηλός και με τον Βασίλη Βουγιουκλάκη που έχει ήδη αρχίσει να… οργώνει τον Πειραιά και να προετοιμάζεται για τις εκλογές, όσο βέβαια του επιτρέπουν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις που έχει ως πιλότος της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Το θετικό για τον Βουγιουκλάκη είναι πως ένα σημαντικό μέρος των ψηφοφόρων του φαίνεται να τον ακολουθεί και να στηρίζει την επιλογή του να βοηθήσει τον Πειραιά από άλλο μετερίζι.

• Ένα μεγάλο έργο, που επί 20 χρόνια δεν… έλεγε να τελειώσει, ολοκληρώθηκε στις αρχές του μήνα. Πρόκειται για τον δρόμο Καλλονής – Επιδαύρου, που ήδη παραδόθηκε στην κυκλοφορία και έβγαλε από την απομόνωση ολόκληρη την περιοχή της Τροιζηνίας. Επιπλέον, συντομεύει την οδική διαδρομή από Αθήνα για Μέθανα και Πόρο και κάνει μια διαδρομή δύσκολη και δυσπρόσιτη απλή και άνετη. «Υποσχεθήκαμε ότι φέτος το καλοκαίρι ο δρόμος θα είναι έτοιμος και θα τον περπατήσουμε μαζί με τους συμπολίτες μας, λίγο πριν δοθεί στην κυκλοφορία των οχημάτων. Στη νομαρχία Πειραιά τηρούμε τις υποσχέσεις μας», δήλωσε ο νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας και πρόσθεσε ότι ένα έργο που θεωρείται… γεφύρι της Άρτας ολοκληρώθηκε γιατί μέσα σε τρία χρόνια έγιναν όσα δεν είχαν γίνει από το 1985, όταν εκπονήθηκε η πρώτη μελέτη του έργου, μέχρι σήμερα.

• Αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες ημέρες στο λιμάνι του Πειραιά είναι επιεικώς απαράδεκτο. Το «Πειραιάς Τράφικ» φαίνεται πως όταν καταπλέουν πολλά πλοία μαζί… μπλοκάρει και δεν μπορεί να ξεχωρίσει τις αφιξο-αναχωρήσεις ώστε να τις ρυθμίσει για να γίνουν γρήγορα, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται τρομερές καθυστερήσεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι εκείνο της περασμένης εβδομάδας, όπου υπήρξαν επιβατηγά πλοία που περίμεναν μέχρι και 40 λεπτά στην μπούκα προκειμένου να πάρουν το σήμα για να μπουν στο λιμάνι!

Φυσικά οι επιβάτες δυσανασχέτησαν, αγανάκτησαν και ζητούσαν επίμονα εξηγήσεις από τα πληρώματα, αφού πολλοί είχαν προγραμματίσει να υπάρχει κάποιο μέσον για να τους περιμένει στο λιμάνι, ώστε να τους πάει στον προορισμό τους και φυσικά με την καθυστέρηση αυτή το όποιο μέσον είχαν κλείσει είτε θα τους αύξανε το κόμιστρο είτε θα είχε φύγει.

Το πιο σοβαρό όμως είναι ότι ταλαιπωρήθηκαν και οι ξένοι τουρίστες οι οποίοι εξαιτίας των καθυστερήσεων αυτών χάνουν τη δυνατότητα εκδρομών που έχουν για την Ακρόπολη ή το Σούνιο. Δηλαδή αν ένα γραφείο έχει νοικιάσει κάποια πούλμαν για συγκεκριμένες διαδρομές υποχρεώνεται να τις περικόψει για να προλάβει τους χρόνους, μια και η ώρα άφιξης των κρουαζιερόπλοιων ξεφεύγει κατά πολύ από τον προγραμματισμό, ενώ εκείνη της αναχώρησης είναι συγκεκριμένη γιατί το κάθε πλοίο πρέπει να βρίσκεται ορισμένη ώρα στο επόμενο λιμάνι. Όταν λοιπόν το κρουαζιερόπλοιο αντί για τις 8 το πρωί δίνει σκάλα στις 9, αυτόματα χάνει μία ώρα και το πούλμαν από τη διαδρομή που έχει προγραμματίσει. Έτσι οι τουρίστες επισκέπτονται λιγότερα μέρη και διαμαρτύρονται στους υπεύθυνους των γραφείων οι οποίοι με τη σειρά τους διαμαρτύρονται στους έλληνες συνεργάτες τους.

Μήπως λοιπόν θα πρέπει να γίνει πιο ευέλικτο το «Πειραιάς Τράφικ», για να αποφεύγονται οι αναίτιες καθυστερήσεις επιβατών και τουριστών, πριν βαρεθούν οι εταιρείες των κρουαζιερόπλοιων τις… μουρμούρες των πελατών τους και κόψουν τον Πειραιά από τους προορισμούς τους;

Σημ. «Π»: Σε εκείνους που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία και πετάνε κατά συνεργατών μσς λάσπη, επειδή δεν τους αρέσουν αυτά που γράφουμε, αν έχουν… κότσια και διαθέτουν στοιχεία, και αν είναι άντρες, να τα πουν επώνυμα και δεσμευόμαστε δημόσια ότι θα τα δημοσιεύσουμε στην πρώτη σελίδα… Ας δείξουν ότι είναι παλικάρια…


Σχολιάστε εδώ