Δισεκατομμύρια σπαταλήθηκαν στα 2 χρόνια της… αναζήτησης λύσης για την Ολυμπιακή
Σήμερα, λίγες μόλις μέρες μετά την εξαγγελία, όλοι στην κυβέρνηση και στη Ρηγίλλης γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει κανένας σοβαρός επενδυτής που θα δώσει τα λεφτά του για μια εταιρεία που δεν θα έχει τίποτε απολύτως πέραν από το καινούργιο όνομα (Pantheon Airlines), με το οποίο γελάει όλος ο κόσμος, λες και ήταν τόσο δύσκολο να βρεθεί ένα όνομα που θα φέρνει αμέσως στον νου την Ελλάδα.
Δεν γίνεται κατανοητό γιατί ένας επιχειρηματίας θα έδινε τα χρήματά του ενώ θα μπορούσε να φτιάξει μια νέα δική του εταιρεία την οποία θα ονόμαζε όπως ακριβώς ήθελε, χωρίς να εμπλακεί σε νομικά προβλήματα, διαπραγματεύσεις, διαφωνίες και αμφισβητήσεις…
Πολλοί από την πλευρά της ΝΔ, ειδικά μάλιστα αρκετοί βουλευτές, εκτιμούν ότι η σημερινή κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί και συμφωνούν ότι κάποιος πρέπει να μιλήσει στον Καραμανλή αναλυτικά… Η σπατάλη που γίνεται στις τρεις εταιρείες που υπάρχουν και έχουν στον τίτλο τους τη λέξη ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είναι τεράστια. Κάθε μέρα που περνάει χρεώνονται με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ… Να σκεφθεί κανείς ότι μόνο ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος κάθε εταιρείας παίρνουν από 10.000 και 12.000 ευρώ τον μήνα, ενώ είναι άγνωστα τα δισεκατομμύρια που έχουν δοθεί στις δύο ξένες εταιρείες για την έρευνα αγοράς και την ανεύρεση επενδυτών και για το πρόγραμμα εξυγίανσης.
Μάλιστα τονίζεται με νόημα ότι η οικονομική κατάσταση των εταιρειών που υπάρχουν είναι τέτοια που «ουαί και αλίμονο αν μπει μέσα εισαγγελέας για να ψάξει και τα προηγούμενα και τα τωρινά».
Από την πλευρά της κυβέρνησης κάθε σκέψη για λουκέτο έχει αποκλεισθεί γιατί το κόστος από τις αντιδράσεις θα ήταν μεγαλύτερο από την παράταση της λειτουργίας, και παρά τη βεβαιότητα που υπάρχει ότι μέσα στις επόμενες μέρες η Ευρωπαϊκή Ένωση θα παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, επειδή δεν εισέπραξε τα χρήματα που είχε δώσει το κράτος στην Ολυμπιακή με τη μορφή επιχορηγήσεων.
Πιστεύουν στην κυβέρνηση ότι μέχρι να φθάσει σε απόφαση το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο θα χρειασθεί πάνω από ένας χρόνος και στο διάστημα αυτό θα έχει επιτευχθεί διάδοχη λύση, ανάλογη με αυτή που δόθηκε στη SABENA και τη SWISSAIR και με μια νέα εταιρεία θα μπορούσε να εξασφαλίσει η Ελλάδα τη μείωση του πρόστιμου και την αγορά του σήματος και των κύκλων.